Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії для 10 класу
(рівень стандарту)
НОВА ПРОГРАМА
2019-2020 навчальний рік
Історія України (1,5 година на тиждень, 52 – на рік)
Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл.
загал. серед. освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків :
Вид-во «Ранок», 2018.
Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)
Всесвітня історія (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл.
загал. серед. освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків :
Вид-во «Ранок», 2018.
Історія України |
Всесвітня історія |
|||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
||
|
Повторення. Вступ. Україна і світ на порозі ХХ ст. |
|
||
|
1. |
Повторення |
|
|
Тема 1. ПЕРША СВІТОВА ВІЙНА. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
||||
|
2. |
Вступ. Початок Першої світової війни |
|
|
|
3. |
Воєнні кампанії та події 1915—1918рр |
|
|
|
4. |
Практичне заняття. Життя на фронті та в тилу. Статус жінки в період Першої світової війни |
|
|
|
5. |
Урок узагальнення із теми 1. Тематичне оцінювання (тести) |
|
|
ТЕМА 1. Україна в роки Першої світової війни |
||||
|
Вступ. Перша світова війна та український національний рух |
|
||
|
Воєнні дії на території України в 1914–1915 рр. |
|
||
|
Воєнні дії на території України в 1916- на початку 1917 р. |
|
||
|
Практичне заняття. Перша світова як виклик людському виживанню. Повсякденне життя на фронті і в тилу |
|
||
|
Урок узагальнення із теми 1. Тематичне оцінювання (усне опитування) |
|
||
ТЕМА 2. Початок Української революції |
||||
|
Розгортання Української революції в березні – травні 1917 р. |
|
||
|
Проголошення автономії України |
|
||
|
ПроголошенняУкраїнської Народноі Республіки (УНР) |
|
||
|
Перша війна більшовицької Росії з УНР та проголошення незалежності УНР |
|
||
|
Події 1917 р. в Криму |
|
||
|
Вигнання більшовиків та розвиток УНР взимку – навесні 1918 р. |
|
||
|
Практичне заняття Державне будівництво УЦР: здобутки і прорахунки |
|
||
|
Урок узагальнення із теми 2. Тематичне оцінювання (контрольна робота) |
|
||
Тема 2. ПОВОЄННЕ ОБЛАШТУВАННЯ СВІТУ. |
||||
|
|
Формування Версальсько-Вашингтонської системи |
|
|
|
|
Міжнародні відносини в 1920-х рр |
|
|
|
|
Практичне заняття. Вогнища напруженості в міжнародних відносинах: причини, сторони, перебіг та наслідки протистояння |
|
|
|
|
Урок узагальнення із теми 2. Тематичне оцінювання (контрольна робота) |
|
|
ТЕМА 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ |
||||
|
Українська Держава за доби гетьманату |
|
||
|
Україна наприкінці 1918 – у першій половині 1919р. за доби Директорії |
|
||
|
Західноукраїнські землі в 1918-1919 рр. |
|
||
|
Україна в другій половині 1919 р. |
|
||
|
УНР у пошуках шляхів збереження державної незалежності |
|
||
|
Культура й духовне життя за доби Української революції |
|
||
|
Практичне заняття. Повсякдення украінців у 1917-1921 |
|
||
|
Урок узагальнення із теми 3. Тематичне оцінювання (контрольна робота) |
|
||
Тема3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||
|
|
Сполучені Штати Америки в 1920–1930-ті рр. |
|
|
|
|
Особливості розвитку Великої Британії та Франції в 1920–1930-ті рр. |
|
|
|
|
Італія. Режим Беніто Муссоліні |
|
|
|
|
Німеччина в 1920–1930-ті рр. |
|
|
|
|
Радянський Союз. Особливості комуністичного тоталітарного режиму. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Тоталітарні режими: встановлення державного контролю над публічним життям і суспільною свідомістю |
|
|
|
|
Урок узагальнення із теми 3. Тематичне оцінювання (контрольна робота) |
|
|
ТЕМА 4. УСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ |
||||
|
СтатусУСРР на початку 1920-х рр.. Входження до складу СРСР |
|
||
|
Україна на початку 1920-х рр.. Масовий голод 1921-1923 рр. |
|
||
|
Політика коренізації в УРСР |
|
||
|
Форсована індустріалізація |
|
||
|
Насильницька колективізація і опір їй населенню |
|
||
|
Голодомор 1932 – 1933 рр. |
|
||
|
Масові репресії. Сталінська конституція |
|
||
|
Громадсько-політичні реалії УСРР |
|
||
|
Національно – культурне життя радянської України |
|
||
|
Практичне заняття. Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя |
|
||
|
Урок узагальнення із теми 4. Тематичне оцінювання (контрольна робота) |
|
||
Тема 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
||||
|
|
Друга Річ Посполита. Чехословацька республіка |
|
|
|
|
Угорщина. Румунія |
|
|
|
|
Болгарія. Югославія |
|
|
|
|
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
ТЕМА 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||
|
Українські землі у складі Другої Речі Посполитої |
|
||
|
Українські політичні організації. Євген Коновалець |
|
||
|
Українські землі у складі Румунії |
|
||
|
Українські землі у складі Чехословаччини |
|
||
|
Практичне заняття. Карпатська Україна. Третя спроба утвердити незалежність України у XX столітті |
|
||
|
Культурне й релігійне життя на західноукраїнських землях в умовах іноземного панування. |
|
||
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
||
Тема 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ |
||||
|
|
Японія Китай |
|
|
|
|
Індія |
|
|
|
|
Країни Середнього та Близького Сходу. Країни Латинської Америки |
|
|
|
|
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
Тема 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
|
|||
|
|
Утворення осередків Другої світової війни. Створення блоку Берлін—Рим—Токіо |
|
|
|
|
Політика «умиротворення» агресора та її крах |
|
|
|
|
СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни |
|
|
Тема 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА |
||||
|
|
Початок Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни |
|
|
|
|
Воєнні дії в середині 1941 — 1944 рр |
|
|
|
|
Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору |
|
|
|
|
Завершення та підсумки Другої світової війни. Світ після Другої світової війни |
|
|
|
|
Практичне заняття. Праведники народів світу: подвиг в ім’я людини |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
ТЕМА 6. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||
|
Україна на початку Другої світової війни(1939-1941) |
|
||
|
Україна на початку німецько-радянської війни |
|
||
|
Україна в умовах нацистської окупації |
|
||
|
Рух Опору та його течії в Україні |
|
||
|
Вигнання нацистських загарбників з України |
|
||
|
Україна на завершальному етапі війни.Радість і смуток перемоги |
|
||
|
Культура в роки війни |
|
||
|
Практичне заняття Війна в пам’ятниках рідного краю |
|
||
|
Захист навчальних проектів «Воєнне повсякдення: люди і долі» |
|
||
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
||
|
Резервний час |
|
||