Синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії 10 клас ( профільний рівень)

Про матеріал

Пропоную орієнтовне синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії 10 клас ( профільний рівень) на 2018 - 2019 навчальний рік, розроблене згідно з новою програмою та інструктивно - методичними рекомендаціями МОНу

Перегляд файлу

Синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії 10 клас

( профільний рівень)

Історія України ( 3,5 годин на тиждень, 122 години)

Всесвітня історія ( 3 години на тиждень, 105 годин)

 

Історія України. Всесвітня історія 10–11 класи НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів (укладена відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.02.2017 № 310 “Про розроблення навчальних програм для старшої школи”)

Підручники:

  1.  

 

Зміст навчального матеріалу

К – ть годин

Дата

Примітка

Історія України

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

1

Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку.

1

 

 

2

ХХ століття у світовій історії. Періодизація історії України ХХ ст.

1

 

 

3

Завдання і структура курсів історії України та всесвітньої історії ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1914–1945 рр.

1

 

 

Всесвітня історія

Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ

1

Початок Великої війни. Стратегічні плани ворогуючих сторін.

1

 

 

2

3

Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній.

2

 

 

4

Міжнаціональні конфлікти в умовах війни.

1

 

 

5

 

Людина на фронті й у тилу ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Жінки у війнах ХХ ст. (соціальні статуси і життєві долі).

Будні війни (збірка візуальних матеріалів)

1

 

 

6

Економічна та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині.

1

 

 

7

8

Російська революція 1917 р.

2

 

 

9

Поразка Німеччини та її союзників.

1

 

 

10

Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.

1

 

 

11

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу.

Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів).

1

 

 

12

Узагальнення

1

 

 

13

Тематичний контроль

1

 

 

Історія України

Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

4

Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав..

1

 

 

5

6

Війна та українські політичні сили. Головна українська рада. Союз Визволення України. Загальна українська рада.

2

 

 

7

8

Воєнні дії на території України в 1914–1917 рр.

2

 

 

9

Українці в арміях воюючих держав. Українські січові стрільці.

1

 

 

10

Політика Російської імперії та Австро-Угорщини на українських землях у 1914–1917 рр

1

 

 

11

Практичне заняття

Українські політичні організації й середовища в Російській та Австро-Угорській імперіях: порівняльний аналіз стратегії здобуття української державності

1

 

 

12

Повсякденне життя на фронті й у тилу

( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Добровольці та волонтери: від Першої світової до сучасної агресії Росії проти України.

– Культурно-просвітницька діяльність Українських січових стрільців

1

 

 

13

Практичне заняття

Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати (на основі аналізу текстових і візуальних джерел)

1

 

 

14

Історія рідного краю

Житомирщина напередодні і в роки першої світової війни

1

 

 

15

Узагальнення .Тематичний контроль

1

 

 

Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

16

Причини, рушійні сили та періодизація Української революції 1917–1921 рр. Українська Центральна Рада. Михайло Грушевський.

1

 

 

17

Всеукраїнський національний конгрес. Українізація армії. Вільне козацтво.

1

 

 

18

Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Центральної Ради.

1

 

 

19

Генеральний секретаріат. Володимир Винниченко. ІІ Універсал УЦР. Збройний виступ самостійників.

1

 

 

20

Прихід до влади у Росії більшовиків: позиція УЦР.

1

 

 

21

Боротьба за владу в Києві 28–31 жовтня 1917 р. III Універсал УЦР.

1

 

 

22

23

Внутрішня та зовнішня політика Центральної Ради після проголошення Української Народної Республіки. Встановлення кордонів. Галицько-буковинський курінь Січових стрільців.

2

 

 

24

Події 1917 року в Криму. Курултай і Кримська Народна Республіка. Кримськотатарський національний рух.

1

 

 

25

Початок агресії більшовицької Росії проти УНР. Проголошення в Харкові більшовицької влади в УНР

1

 

 

26

Перша війна більшовицької Росії з УНР. Бій під Крутами.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

27

IV Універсал УЦР: проголошення незалежності УНР.

1

 

 

28

Більшовицько-російська окупація України.

1

 

 

29

Мирний договір УНР із Центральними державами. Вигнання більшовиків із території УНР. Похід Петра Болбочана на Крим.

1

 

 

30

Законотворча діяльність УЦР взимку–навесні 1918 р. Конституція УНР.

1

 

 

31

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

– Автономісти і самостійники: порівняльний аналіз програмних документів українських політичних партій.

– Державне будівництво Української Центральної Ради: здобутки і прорахунки.

1

 

 

32

Практичне заняття ( проектна діяльність)

“У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (початок проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ–ХХІ ст.; рекомендується доповнювати впродовж 10–11 класів, завершити після теми "Творення нової України").

1

 

 

32

Узагальнення

1

 

 

33

Тематичний контроль

1

 

 

Всесвітня історія

 

Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

 

 

 

14

“14 пунктів” В. Вілсона. Паризька мирна конференція.

1

 

 

15

Українське та російське питання на Паризькій конференції.

 

 

 

16

 Версальський договір. Створення Ліги Націй.

1

 

 

17

Мирні договори з союзниками Німеччини.

1

 

 

18

Вашингтонська конференція.

1

 

 

19

Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності.

 

 

 

20

Джерела нестабільності міждержавних відносин. Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога.

1

 

 

21

22

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

Орієнтовні теми для написання есе:

Переможені й переможці у Великій війні: узгодження позицій.

2

 

 

23

Узагальнення

1

 

 

24

Тематичний контроль

1

 

 

Історія України

 

Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ

 

 

 

34

Павло Скоропадський. Українська Держава.

 

 

 

 

35

Внутрішня та зовнішня політика. Зародження повстанського руху.

 

 

 

36

Кримські крайові уряди. Спроби приєднати Крим до України.

 

 

 

37

Антигетьманське повстання і відновлення УНР. Директорія. Трудовий конгрес. Симон Петлюра.

 

 

 

38

Розпад Австро-Угорської імперії і західноукраїнські землі. Листопадовий зрив. Проголошення ЗУНР. Державне будівництво. Євген Петрушевич.

 

 

 

39

Початок польсько-української війни. Галицька армія. Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення.

 

 

 

40

Український національний рух на Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання.

 

 

 

41

Військова присутність Антанти на півдні України.

 

 

 

42

Друга війна більшовицької Росії з УНР. Антибільшовицький повстанський рух.

 

 

 

43

Реорганізація Директорії УНР. Державне будівництво та національна політика.

 

 

 

44

Більшовицько-російська окупація України. Український націонал-комунізм. Формування державної системи УСРР.

 

 

 

45

Політика Воєнного комунізму. Червоний терор.

 

 

 

46

Отаманщина. Нестор Махно. Холодноярська республіка.

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

47

Наступ польських військ. Чортківська офензива. Окупація польськими військами території Західної області УНР.

 

 

 

48

Наступ об’єднаних українських армій. Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні.

 

 

 

49

Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму.

 

 

 

50

Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою–Замостям.

 

 

 

51

Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму.

 

 

 

52

Повстанський рух 1920–1921 рр. Другий Зимовий похід. Поразка та наслідки українського визвольного руху.

 

 

 

53

54

Нові тенденції розвитку культури 1914–1921 рр. Освіта. Наука. Мистецтво. Георгій Нарбут. Релігійне життя. Культурно-освітня діяльність громадських організацій.

Повсякденне життя.

2

 

 

55

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

– Повсякдення українців у 1917–1921 роках.

– Місця пам’яті Української революції в моєму населеному пункті.

– Отаманщина і повстанський антибільшовицький рух: ідейні основи і практика.

– Більшовизм та український націонал-комунізм: порівняльна характеристика.

Орієнтовні теми для написання есе:

– Без соборності немає незалежності.

– Здобутки Української революції.

 Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Хто більше загрожує суверенітетові держави?

 

 

 

56

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– Студії боротьби за незалежність: від ідеї автономії до самостійності (початок кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”; рекомендується доповнювати впродовж 10–11 класів, завершити після теми "Становлення України як незалежної держави").

 

 

 

57

Історія рідного краю

Українська революція і Житомирщина

 

 

 

58

Узагальнення .Тематичний контроль

 

 

 

Всесвітня історія

 

Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

 

 

 

25

Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені. Доба “проспериті”.

1

 

 

26

Велика депресія.

1

 

 

27

“Новий курс” Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.

1

 

 

28

Велика Британія. Особливості розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр.

1

 

 

29

Спроби реформування Британської імперії. Дж. Р. Макдональд.

1

 

 

30

Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток Франції в 1920–1930-х рр.

1

 

 

31

Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє.

1

 

 

32

Італія. Становище Італії після Першої світової війни.

1

 

 

33

Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим Беніто Муссоліні.

1

 

 

34

Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республіки. Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя країни.

1

 

 

35

Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

36

Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР.

1

 

 

37

Нова економічна політика.

1

 

 

38

Спланована модернізація.

1

 

 

39

Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм.

1

 

 

40

Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною стабільністю та світовою кризою. Запровадження державного регулювання соціально-економічних процесів.

1

 

 

41

Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом. Радикалізація політичного життя.

1

 

 

42

Громадянська війна в Іспанії.

1

 

 

44

Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.

1

 

 

45

Практичне заняття

Орієнтовні теми практичних занять:

– Європа: політика економії та протекціонізму, впровадження державного контролю над економікою.

– Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.

– Комуністичний тоталітаризм: світоглядне наповнення і спрямованість.

1

 

 

46

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовні назви навчальних проектів:

– Геополітична ситуація в Європі у період між світовими війнами.

– Суспільне життя міжвоєнної Європи та його осмислення у наукових працях і мистецьких творах.

1

 

 

47

Узагальнення

1

 

 

48

Тематичний контроль

1

 

 

Історія України

 

Розділ 4. ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ

 

 

 

59

Формальний та реальний статус УСРР у “договірній федерації” радянських республік. Християн Раковський. Утворення СРСР: наслідки для України. Адміністративно-територіальний поділ УСРР.

1

 

 

60

Антибільшовицький повстанський рух. (Холодноярська республіка та інші.)

1

 

 

61

Масовий голод 1921–1923 рр. Впровадження непу в УСРР.

1

 

 

62

Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності.

1

 

 

63

Політика коренізації в УСРР: ставлення влади та населення. Олександр Шумський. Згортання та наслідки українізації. Микола Скрипник.

1

 

 

64

Утворення Кримської АСРР у складі РФСРР. Національна політика радянської влади в УСРР. Молдавська АСРР.

1

 

 

65

Релігійне життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Василь Липківський.

1

 

 

66

Хлібозаготівельні кризи. Форсована індустріалізація. Створення військово- промислового комплексу. Згортання непу і перехід до директивної економіки.

1

 

 

67

Розкуркулення і насильницька колективізація. Опір селянства. Примусові хлібозаготівлі. Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу. Масштаби та наслідки Голодомору. Національно-демографічні зміни.

1

 

 

68

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

– Голодомор мовою документів, свідчень, чисел...

– Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

69

Формування культу особи Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму. Конституція УРСР 1937 р.

1

 

 

70

Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920-х – початку 1930-х рр.

1

 

 

71

Великий терор. Биківня та інші місця масових поховань жертв репресій.

1

 

 

72

Припинення українізації. Посилення русифікаторської політики. Розстріляне відродження. Антицерковна політика влади та її наслідки. Ліквідація УАПЦ.

1

 

 

73

Ідеологізація національно-культурного життя радянської України. Освіта. Наука.

1

 

 

74

Мистецькі спілки у 1920–1930-х рр. Митці Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. Кінематограф. Олександр Довженко.

1

 

 

75

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів :

– Розстріляне відродження: доля духовно-культурного та літературно-мистецького покоління 1920-х рр. в Україні.

– СРСР: союз рівноправних республік чи видозмінена Російська імперія?

Орієнтовні теми для написання есе:

– Агресивна мілітаризація ціною мільйонів життів: виправданню (не)підлягає.

– Права людини в умовах тоталітаризму: як тоталітаризм торкнувся життя моєї родини.

1

 

 

76

Історія рідного краю

Наш край в період утвердження  комуністичного тоталітарного  режиму

 

 

 

77

 Узагальнення

1

 

 

78

Тематичний контроль

1

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія

 

Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ

 

 

 

49

Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої..

1

 

 

50

Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський

 

 

 

51

Чехословацька республіка. Томаш Масарик.

1

 

 

52

Угорська революція. Режим М. Горті.

1

 

 

53

Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску

1

 

 

54

Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури.

1

 

 

55

Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.

1

 

 

56

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом.

– Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи.

1

 

 

57

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовна тема для навчального проекту:

 Українська еміграція в Центрально-Східній Європі: політична діяльність і культурне життя.

1

 

 

58

Узагальнення

1

 

 

59

Тематичний контроль

1

 

 

Історія України

 

Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

 

 

 

79

Правовий статус українських земель у складі Польщі. Національна політика та міжнаціональні відносини. Осадництво. Пацифікація.

1

 

 

80

Економічне і соціальне становище населення. Українська кооперація. Просвітні організації краю. Андрей Шептицький.

1

 

 

81

Українські політичні організації. Українське народно-демократичне об’єднання. Українська військова організація й Організація українських націоналістів. Євген Коновалець.

1

 

 

82

Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія.

1

 

 

83

Українські землі у складі Чехословаччини. Правовий статус Закарпаття. Суспільно-політичне й економічне життя.

1

 

 

84

Карпатська Україна. Карпатська Січ. Августин Волошин.

1

 

 

85

Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування. Політичне та культурне життя української політичної еміграції.

1

 

 

86

87

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

– Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.

– Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність України в ХХ столітті.

2

 

 

88

Узагальнення

1

 

 

89

Тематичний контроль

1

 

 

Всесвітня історія

 

Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ

1

 

 

60

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика.

1

 

 

61

Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші.

 

1

 

 

62

Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді

1

 

 

63

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми

2

 

 

64

Практичне заняття

Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

1

 

 

 

65

 

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовна тема для навчального проекту:

– Філософія ненасильства у визвольних рухах ХХ ст. (досвід Махатми Ганді в діяльності Мартіна Лютера Кінга, Нельсона Мандели, радянських дисидентів).

Орієнтовні теми для написання есе:

– Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк, Махатма Ганді, Чан Кайші, Сунь Ятсен (на вибір учителя/учительки або учня/учениці).

– Визвольні рухи першої половини ХХ ст. перед вибором: радикалізм чи ненасильницький опір.

 

1

 

 

66

Узагальнення

 

 

 

67

Тематичний контроль

 

 

 

 

Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

 

 

 

68

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів.

1

 

 

69

Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

1

 

 

70

Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Антикомінтернівський пакт. Нарощення озброєнь.

1

 

 

71

72

Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода.

2

 

 

73

Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

1

 

 

74

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.

1

 

 

75

Практичне заняття

 Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел.

– Імперська політика Радянського Союзу.

1

 

 

76

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

 ”Українське питання” в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни.

– Ліга націй в умовах назрівання Другої світової війни: заходи задля збереження миру і причини неефективності.

1

 

 

77

Узагальнення

1

 

 

78

Тематичний контроль

1

 

 

 

Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

 

 

 

80

Причини, характер, періодизація Другої світової війни.

1

 

 

Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій.

8

 

 

81

Воєнні дії на першому етапі війни (1939 ― червень 1941 р.). Загарбання нацистською Німеччиною Європи. «Битва за Англію». «Битва за Атлантику».

 

 

82

Напад Німеччини на СРСР. Перебіг подій на радянсько-німецькому фронті у 1941—1942 рр.

 

 

83

Бойові дії в Північній Африці. Вступ у війну США. Перл-Харбор. Бойові дії на Тихому океані.

 

 

84

Корінний перелом у війні: Сталінградська битва, битва під Ель-Аламейном, бій біля атолу Мідуей.

 

 

85

Поразка німецьких військ на Орловсько-Курській дузі, «битва за Дніпро» —  завершення корінного перелому на радянсько-німецькому фронті.

 

 

86

Поразка німецьких та італійських військ у Тунісі. Висадка англо-американських військ в Італії. Перебіг бойових дій у Тихому океані

 

 

87

Вигнання німецьких військ та їх союзників із території СРСР, перенесення воєнних дій у Центральну та Східну Європу

 

 

88

Відкриття Другого фронту. Завершальний період війни в Європі та Азії.

 

 

 

Тематична

 

 

 

89

Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.

1

 

 

90

Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

1

 

 

91

Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу

1

 

 

92

Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.

1

 

 

93

Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.

1

 

 

94

Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.

1

 

 

95

Практичне заняття

Орієнтовна тема для практичного заняття:

– Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.

Орієнтовна тема для написання есе:

– Моральний вибір у війні (досвід історичних та/або літературних героїв).

1

 

 

96

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– Праведники народів світу: подвиг в ім’я людяності.

– Друга світова в об’єктиві кінокамери/на сторінках літературних творів.

 

1

 

 

97

Узагальнення

1

 

 

98

Тематичний контроль

1

 

 

Історія України

 

Розділ 6. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

 

 

 

90

Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р.

1

 

 

91

Початок Другої світової війни. Українці в польській армії.

1

 

 

92

Розкол ОУН. Андрій Мельник. Степан Бандера.

1

 

 

93

Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії.

1

 

 

94

Радянізація нових територій. Масові політичні репресії 1939–1940 рр.

1

 

 

95

Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни.

1

 

 

96

Бойові дії в 1941–1942 рр. Відступ Червоної армії. Мобілізаційні заходи.

1

 

 

97

Тактика “випаленої землі” та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму.

1

 

 

98

Опір окупантам. Український визвольний рух.

1

 

 

99

Проголошення Акта відновлення Української Держави. Поліська Січ. Тарас Бульба (Боровець)

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

100

Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок.

1

 

 

101

Колабораціонізм. Самоврядування під німецькою окупацією.

1

 

 

102

Остарбайтери. Військовополонені. Концтабори.

1

 

 

103

Масове знищення мирного населення. Голокост. Трагедія Бабиного Яру.

1

 

 

104

Праведники народів світу в Україні. Олена Вітер.

1

 

 

105

Українська повстанська армія. Роман Шухевич.

1

 

 

106

Українсько-польське протистояння. Українська головна визвольна рада.

1

 

 

107

Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак.

1

 

 

108

Бойові дії 1942–1943 рр

1

 

 

109

 Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро.

1

 

 

110

Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України.

1

 

 

111

Депортація кримських татар та інших народів Криму.

1

 

 

112

Завершення бойових дій на території України.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

113

Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом.

1

 

 

114

Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях.

1

 

 

115

Ціна війни.

1

 

 

116

117

Культура в роки війни. Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно

2

 

 

118

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

– “Волею Українського народу…” (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).

– Війна в пам’ятниках рідного краю (краєзнавча експедиція).

 

1

 

 

119

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– Друга світова – найкривавіший збройний конфлікт в історії людства.

– Участь українців у визволенні країн Європи.

– Воєнне повсякдення: люди і долі.

– Війна в об’єктиві камери.

1

 

 

120

Історія рідного краю

Житомирщина під час Другої Світової війни (1939 – 1945 рр.)

1

 

 

121

Узагальнення

1

 

 

122

Тематичний контроль

1

 

 

Всесвітня історія

 

Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

 

 

 

99

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.

1

 

 

100

Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період.

1

 

 

101

Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва

1

 

 

102

Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.

1

 

 

103

Практичне занняття

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).

– “У передчутті війни…” (літературно-мистецька композиція з творів на антивоєнну тематику).

– Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму (дослідницький проект).

– Кіно: хитання між масовою культурою і мистецтвом (фестиваль кінотрейлерів).

 

1

 

 

104

Практичне занняття

Орієнтовна тема для написання есе:

– Кіно: від наукового експерименту до мистецтва.

1

 

 

105

Узагальнення. Тематичний контроль

1

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кухарчук Наталія Борисівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
6891
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку