11 клас - cинхронізоване календарно-тематичне планування
(профільний рівень).За навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія 10-11 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23.11.2017 року.
Складено за підручником О.Гісем,О.Мартинюк. «Ранок» 2019р.
За навчальною програмою для ЗЗСО «Історія України (1945-2019 рр.) затвердженою Наказом МОН України від 21.02.2019 р. №236.
Підручник В.Власов, С.Кульчицький. «Літера ЛТД» 2019.
11 клас
Синхронізоване календарно-тематичне планування
(профільний рівень)
Історія України --- 3 години на тиждень – 105 годин
Всесвітня історія ---3 години на тиждень – 105 годин
№ |
дата |
тема |
Д.з |
примітка |
|||
Історія України |
|||||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП |
|||||||
1 |
|
Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. |
Ст..5-10 |
|
|||
2 |
|
Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945-2019 років |
Ст.5-10 |
|
|||
3 |
|
Навчальний проект. Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців |
Творче з. |
|
|||
Всесвітня історія |
|||||||
Розділ 1. ПОВОЄННЕ ОБЛАШТУВАННЯ СВІТУ |
|||||||
1 |
|
Вступ. Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин |
§1-2 |
|
|||
2 |
|
Організація Об’єднаних Націй (ООН). |
§2 |
|
|||
3 |
|
Спеціалізовані організації під егідою ООН. |
§2 |
|
|||
4 |
|
“Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини 1966 р |
§2 |
|
|||
5 |
|
Радянська окупація Східної Європи. |
§3 |
|
|||
6 |
|
Радянська окупація Східної Європи. |
|
|
|||
7 |
|
Початок «Холодної війни». Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні. |
§3 |
|
|||
8 |
|
Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. |
§3 |
|
|||
9 |
|
Поділ Німеччини. НАТО |
§3 |
|
|||
10 |
|
НАТО. |
§3 |
|
|||
11 |
|
Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу |
§3 |
|
|||
12 |
|
Навчальний проект. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності. |
§1-3 |
|
|||
13 |
|
Урок узагальнення до розділу 1 |
§1-3 |
|
|||
14 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 1. |
§1-3 |
|
|||
Історія України |
|||||||
Розділ 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||||||
4 |
|
Україна в системі міжнародних відносин. Україна – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН). Участь України в міжнародних організаціях. |
§1-2 |
|
|||
5 |
|
Встановлення кордонів УРСР з сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. |
§1-2 |
|
|||
6 |
|
Обмін територіями 1951 р. Передання Кримської області до складу УРСР |
§1-2 |
|
|||
7 |
|
Масові депортації 1944-1946 рр. Операція «Вісла» |
§3-4 |
|
|||
8 |
|
Національно-визвольний рух у 1944-1950-х рр. «Велика блокада» проти УПА. Р.Шухевич. В.Кук. |
§3-4 |
|
|||
9 |
|
Операція «Захід». Українці в повстаннях в таборах ГУТАБу (ГУЛАГу). |
§3-4 |
|
|||
10 |
|
Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація Греко-католицької церкви в УРСР. |
§5-6 |
|
|||
11 |
|
Економічна ситуація в УРСР. Відбудова промисловості. |
§7-8 |
|
|||
12 |
|
Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946-47 рр. |
§7-8 |
|
|||
13 |
|
Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. |
§7-8 |
|
|||
14 |
|
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
§9-10 |
|
|||
15 |
|
Практичне заняття. Повсякденне життя повоєнних років. |
§11-12 |
|
|||
16 |
|
Навчальний проект. Стадії боротьби за незалежність: від УНР до УПА. |
повтор |
|
|||
17 |
|
Узагальнення з розділу 1. |
1-12 |
|
|||
18 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни». |
§1-12 |
|
|||
Всесвітня історія |
|||||||
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ:ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА |
|||||||
15 |
|
Концепція постіндустріального (інформаційного)суспільства. Економічний та соціальний розвиток. |
§4-5 |
|
|||
16 |
|
Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. Феміністський рух. |
§4-5 |
|
|||
17 |
|
Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. |
§6 |
|
|||
18 |
|
Інтеграційні процеси в Західній Європі. Етнонаціоналізм. |
§6 |
|
|||
19 |
|
США у період з 1945- на початку ХХІ ст. |
§7-8 |
|
|||
20 |
|
Рейганоміка. |
§7-8 |
|
|||
21 |
|
Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг. |
§7-8 |
|
|||
22 |
|
Канада у період з 1945- початку 21 ст. |
§7-8 |
|
|||
23 |
|
Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). |
§7-8 |
|
|||
24 |
|
Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин. |
§4-5 |
|
|||
25 |
|
Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності |
§4-5 |
|
|||
26 |
|
Велика Британія у період з 1945- початку ХХІ ст. |
§9-10 |
|
|||
27 |
|
Тетчеризм. Зовнішня і внутрішня політика. |
§9-10 |
|
|||
28 |
|
Франція у період з 1945- початку ХХІ ст. |
§9-10 |
|
|||
29 |
|
Франція. Зовнішня і внутрішня політика. |
§9-10 |
|
|||
30 |
|
Німеччина у період з 1945- початку ХХІ ст |
§11-12 |
|
|||
31 |
|
“Німецьке економічне диво” Об’єднання Німеччини. |
§11-12 |
|
|||
32 |
|
Італія у період з 1945- початку ХХІ ст. |
§11-12 |
|
|||
33 |
|
Зовнішня і внутрішня політика. Боротьба з мафією. |
§11-12 |
|
|||
34 |
|
Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель |
§4-5 |
|
|||
35 |
|
Практична робота:Процеси демократизації в країнах Західної Європи та США у 2 половині 20- на початку 21століття |
Ст..68 |
|
|||
36 |
|
Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брекситу. |
§9-10 ст.51 |
|
|||
37 |
|
Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. |
§9-10 |
|
|||
38 |
|
Навчальний проект. Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи |
Інт.рес |
|
|||
39 |
|
Урок узагальнення з розділу 2 |
§4-12 |
|
|||
40 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 2 |
§4-12 |
|
|||
Історія України |
|||||||
Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ |
|||||||
19 |
|
Внутрішньополітична ситуація. ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація. Реабілітація жертв політичних репресій. |
§13-14 |
|
|||
20 |
|
Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. |
§15-16 |
|
|||
21 |
|
Становище сільського господарства. |
§15-16 |
|
|||
22 |
|
Зміни соціальної політики. |
§15-16 |
|
|||
23 |
|
Повсякденне життя . |
§15-16 |
|
|||
24 |
|
Шістдесятництво. Київський клуб творчої молоді «Сучасник». |
§17-18 |
|
|||
25 |
|
Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. |
§17-18 |
|
|||
26 |
|
Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва. |
§19-20 |
|
|||
27 |
|
Зміни в освіті. Зросійщення. |
§21-22 |
|
|||
28 |
|
Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. |
§21,22,18 |
|
|||
29 |
|
Навчальний проект. Ті, хто відкрили шлях у космос. |
§21,22,14 |
|
|||
30 |
|
Узагальнення з розділу 2 |
§13-22 |
|
|||
31 |
|
Урок контролю (і корекції) з розділу 2 |
§13-22 |
|
|||
Розділ 3 Україна В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ |
|||||||
33 |
|
Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні |
§23-24 |
|
|||
34 |
|
Арешти творчої інтелігенції. Іван Дзюба «Інтернаціоналізм чи русифікація?» |
§25-26 |
|
|||
35 |
|
Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби. |
§25-26 |
|
|||
36 |
|
Самвидав. «Український вісник». Михайло Брайчевський «Приєднання чи возз’єднання?» |
§25-26 |
|
|||
37 |
|
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ) |
§25-26 |
|
|||
38 |
|
Навчальний проект. 49 сміливців проти режиму |
§27-28 |
|
|||
39 |
|
Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на Батьківщину. |
§25-26 |
|
|||
40 |
|
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. |
§29-30 |
|
|||
41 |
|
Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми |
§29-30 |
|
|||
42 |
|
Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення |
§29-30 |
|
|||
43 |
|
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі. |
§29-30 |
|
|||
44 |
|
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
§31-32 |
|
|||
45 |
|
Література та мистецтво.Українське поетичне кіно. |
§31-32 |
|
|||
46 |
|
Узагальнення з розділу 3 |
§23-32 |
|
|||
47 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Розгортання української революції. Боротьба за відновлення державності» |
§23-32 |
|
|||
Всесвітня історія |
|||||||
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ |
|||||||
41. |
|
Результати Другої світової війни для народів Центральної Європи |
§13 |
|
|||
42 |
|
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1940-х-першій пол.1950-х рр.. |
§13 |
|
|||
43 |
|
Сталінська модель соціалізму та її втілення . |
§13 |
|
|||
44 |
|
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1950-х -1960-х рр. |
§14 |
|
|||
45 |
|
Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла” |
§14 |
|
|||
46 |
|
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1970-х 1980 -х рр.. |
§15 |
|
|||
47 |
|
Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ) |
§15 |
|
|||
48 |
|
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 1990-х – на поч.. 21 ст. |
§16-17 |
|
|||
49 |
|
Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. |
§15 |
|
|||
50 |
|
“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи |
§15 |
|
|||
51 |
|
Розпад Югославії. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації |
§15 |
|
|||
52 |
|
Розпад Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації |
§15 |
|
|||
53 |
|
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах |
§16-17 |
|
|||
54 |
|
Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига” |
Ст. 107 |
|
|||
55 |
|
Перебудова в СРСР. |
Ст..107 |
|
|||
56 |
|
Розпад Радянського Союзу. |
Ст.. 111 |
|
|||
57 |
|
Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні. |
Ст..107-112 |
|
|||
58 |
|
Практична робота:Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945 – 1991 рр. |
Ст..107-112 |
|
|||
59 |
|
Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії по відношенню до України. |
конспект |
|
|||
60 |
|
Навчальний проект. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. |
§13-17 |
|
|||
61 |
|
Урок узагальнення до розділу 3. |
§13-17 |
|
|||
62 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 3. |
§13-17 |
|
|||
ІсторіяУкраїни |
|||||||
Розділ 4 ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ |
|||||||
48 |
|
Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація |
§33-34 |
|
|||
49 |
|
Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр. |
§33-34 |
|
|||
50 |
|
Українська діаспора та її внесок у відродження України. |
§33-34 |
|
|||
51 |
|
Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. |
§35-36 |
|
|||
52 |
|
Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення. |
§35-36 |
|
|||
53 |
|
Чорнобильська катастрофа |
§35-36 |
|
|||
54 |
|
Практичне заняття. «За живе…» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
§35-36 |
|
|||
55 |
|
Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову |
§37-38 |
|
|||
56 |
|
Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р.). Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки |
§39-40 |
|
|||
57 |
|
Особливості розвитку культури |
§37-38 |
|
|||
58 |
|
Відродження релігійного та церковного життя |
§37-38 |
|
|||
59 |
|
Декларація про державний суверенітет України |
§39-40 |
|
|||
60 |
|
Революція на граніті |
§39-40 |
|
|||
61 |
|
Перетворення Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу кримськотатарського народу |
§37-38 |
|
|||
62 |
|
Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України |
§41-42 |
|
|||
63 |
|
Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. |
§41-42 |
|
|||
64 |
|
Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання |
§41-42 |
|
|||
65 |
|
Навчальний проект. Сто років боротьби за незалежність |
§42 |
|
|||
66 |
|
Узагальнення розділу 4 |
§33-42 |
|
|||
67 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 4. |
§33-42 |
|
|||
Всесвітня історія |
|||||||
Розділ 4 ДЕРЖАВИ АЗІЇ,АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ:ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ |
|||||||
63 |
|
Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. |
§18 |
|
|||
64 |
|
Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети |
§18 |
|
|||
65 |
|
Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. |
§19 |
|
|||
66 |
|
Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін. |
§19 |
|
|||
67 |
|
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК |
§20 |
|
|||
68 |
|
Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст. |
§20 |
|
|||
69 |
|
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав. |
Ст..168-173 |
|
|||
70 |
|
Утворення Ізраїлю.Палестинська проблема |
§21 |
|
|||
71 |
|
Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання |
§21 |
|
|||
72 |
|
Ісламська та «біла» революція в Ірані. |
§21 |
|
|||
73 |
|
«Арабська весна» Громадянські війни в Лівії,Сирії,Ємені. |
§21 |
|
|||
74 |
|
Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту. |
§21 |
|
|||
75 |
|
Деколонізація Африки. |
§22-23 |
|
|||
76 |
|
Роль Росії в розпалюванні військових конфліктів у регіоні. |
§22-23 |
|
|||
77 |
|
Крах апартеїду |
§22-23 |
|
|||
78 |
|
Країни Африки на зламі ХХ–ХХІ ст. |
§22-23 |
|
|||
79 |
|
Латинська Америка: особливості соціально-економічного розвитку країн регіону |
§24-25 |
|
|||
80 |
|
Латинська Америка: особливості політичного розвитку країн регіону |
§24-25 |
|
|||
81 |
|
Революція на Кубі. Фідель Кастро |
§24-25 |
|
|||
82 |
|
Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст. |
§24-25 |
|
|||
83 |
|
Урок узагальнення розділу 4 |
§18-25 |
|
|||
84 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 4. |
§18-25 |
|
|||
Історія України |
|||||||
Розділ 5 СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ |
|||||||
68 |
|
Державотворчі процеси. |
§43-46 |
|
|||
69 |
|
«Партія влади». Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р. |
§43-46 |
|
|||
70 |
|
Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. |
§43-46 |
|
|||
71 |
|
Зміни в сільському господарстві. |
§43-46 |
|
|||
72 |
|
Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення. |
§43-46 |
|
|||
73 |
|
Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. |
§43-46 |
|
|||
74 |
|
Протидія сепаратизму. Повернення татар на історичну Батьківщину. |
§43-46 |
|
|||
75 |
|
Відносини України з ЄС, НАТО, США. |
§47-48 |
|
|||
76 |
|
Відносини України з Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза. |
§47-48 |
|
|||
77 |
|
Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р. |
§47-48 |
|
|||
78 |
|
Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр. |
§49-50 |
|
|||
79
|
|
Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-1013 рр. Харківські угоди 2010 р. |
§49-50
|
|
|||
80 |
|
Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми. |
§43-50 |
|
|||
81 |
|
Навчальний проект. «Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ ст.» |
§1-50 |
|
|||
82 |
|
Узагальнення розділу 5 |
§43-50 |
|
|||
83 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 5 |
§43-50 |
|
|||
Всесвітня історія |
|||||||
Розділ 5 МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ |
|||||||
85 |
|
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. |
§26-27 |
|
|||
86 |
|
Прояви міжнародної напруженості: (Перша Берлінська криза, війна в Кореї Відновлення конфронтації в 50-х рр..20 ст. |
§26-27 |
|
|||
87 |
|
Рух неприєднання країн Азії та Африки (1955конференція в Індонезії) |
§26-27 |
|
|||
88 |
|
Прояви міжнародної напруженості: Карибська криза та друга Берлінська криза |
§26-27 |
|
|||
89 |
|
Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р |
§26-27 |
|
|||
90 |
|
Прояви міжнародної напруженості: війна у Афганістані |
§26-27 |
|
|||
91 |
|
Передумови і причини завершення «холодної війни» |
§28-29 |
|
|||
92 |
|
Початок ракетного розброєння. Трансформація .Криза в Перській затоці. Конфлікт на Балканах. |
§28-29 |
|
|||
93 |
|
Проблема міжнародного тероризму. |
§28-29 |
|
|||
94 |
|
Практичне заняття:Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплав на міжнародні відносини. |
Ст..201-206 |
|
|||
95 |
|
Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна. |
§28-29 |
|
|||
96 |
|
Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна. |
§28-29 |
|
|||
97 |
|
Урок узагальнення |
§26-29 |
|
|||
98 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 5 |
§26-29 |
|
|||
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА |
|||||||
99 |
|
Становлення постіндустріального (інформаційного)суспільства.Глобалізація. Культура“віртуальної реальності”. |
§30-31 |
|
|||
100 |
|
Основні тенденції розвитку культури у 2 пол. 20 – на поч..21 ст. |
§32-33 |
|
|||
101 |
|
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни |
Ст..226-228 |
|
|||
102 |
|
Урок узагальнення |
§30-33 |
|
|||
103 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 6 |
§30-33 |
|
|||
104 |
|
Річна контрольна робота |
§1-33 |
|
|||
105 |
|
Резерв (Узагальнення до курсу) |
------ |
|
|||
Історія України |
|||||||
Розділ 6 ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ |
|||||||
84 |
|
Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція Гідності. Небесна сотня. |
§51-52 |
|
|||
85 |
|
Окупація та анексія Росією Криму. |
§51-52 |
|
|||
86 |
|
Збройна агресія Росії на сході України. АТО. |
§51-52 |
|
|||
87 |
|
Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди. ООС. |
§53-54 |
|
|||
88 |
|
Відновлення владної вертикалі в ході президентських і парламентських виборів 2014 р. |
§53-54 |
|
|||
89 |
|
Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни». |
§55-56 |
|
|||
90 |
|
Соціально-економічне становище України. |
§55-56 |
|
|||
91 |
|
Угода про асоціацію між Україною і ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС. |
§55-56 |
|
|||
92 |
|
Релігійне життя. |
§55-56 |
|
|||
93 |
|
Створення Православної церкви України. Надання Томосу. |
§55-56 |
|
|||
94 |
|
Особливості розвитку культури |
§57-58 |
|
|||
95 |
|
Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки. |
§57-58 |
|
|||
96 |
|
Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою. |
§57-58 |
|
|||
97 |
|
Навчальний проект. «У 1918 р. Україна здобула незалежність, у 1991 р. – відновила, сьогодні – захищає». |
10-11 кл. |
|
|||
98 |
|
Узагальнення з розділу 6 |
§51-58 |
|
|||
99 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 6. |
§1-58 |
|
|||
100 |
|
Річна контрольна робота. |
Тести ЗНО |
|
|||
101 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Тести ЗНО |
|
|||
102 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Тести ЗНО |
|
|||
103 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Тести ЗНО |
|
|||
104 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Тести ЗНО |
|
|||
105 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Тести ЗНО |
|
|||