Дистанційне заняття з української мови у 5 класі на тему "Синоніми (повторення і поглиблення)"
План-конспект уроку
[Українська мова], [5-А клас]
Синоніми (повторення і поглиблення)
Авторка: Любов Грицай, учитель української мови та літератури
Мета: ознайомити учнів із синонімами, навчити визначати їх у реченнях; розвивати вміння правильно використовувати синоніми в мовленні
Очікувані результати: учні розпізнають синоніми, наводять приклади; користуються словником синонімів; відрізняють синоніми за відтінками значень, стилістичним забарвленням
Етап уроку |
Що я роблю? |
Як я роблю? |
Що потрібно підготувати? |
Залучити (викликати інтерес до теми і налаштувати на роботу) |
Синоніми (повторення і поглиблення) |
|
Мотивуюче відео ВШО https://www.youtube.com/watch?v=ZbCPOCoKuus&t=22s&ab_channel=Pi-stacjaUA
Запакувати інформацію на застосунку canva
Перегляд відеоуроку
|
Дослідити (дати можливість учням пошукати нову інформацію і, можливо спробувати її застосувати) |
Пояснення вчителя/самостійна робота учнів.
Робота з інтерактивними завданнями |
Робота з підручником Автор: Гапон, Грабовська, Петришина, Підручняк Параграф 6, с. 40
https://learningapps.org/2220462
https://learningapps.org/1116626
https://learningapps.org/3162762
|
https://pidruchnyk.com.ua/1650-ukrmova-5-klas-gapon.html
Створити чек-лист (містить активні покликання на застосунки)
|
Пояснити (дати можливість учням пояснити, що нового вони навчились і продемонструвати це) |
Виконання учнями практичних завдань (інтерактивні вправи).
|
wordart
https://wordart.com/edit/ty2c3ukjyuh3
https://synonimy.info/%D0%B2/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B9
|
Створити хмари слів.
Робота з онлайн-словником
|
Вбудувати (Пов’язати нове знання з тим, що вони вже знають) |
Самостійна робота із вправою. |
Виконання вправи 41 за підручником |
https://pidruchnyk.com.ua/1650-ukrmova-5-klas-gapon.html
|
Оцінити результати |
Формувальне оцінювання/підсумкове оцінювання.
|
Розгадування кросворду за покликанням
https://dyskurs.net/krosvord-synonimy/
|
Підбити підсумки. |