Скільки коштує картопля з мого городу

Про матеріал
Дидактична мета: сприяти формуванню ґрунтовних знань з теми “Величини”; сприяти удосконаленню умінь учнів користуватися дослідницькими прийомами: збором, обробкою інформації, необхідних матеріалів та правильно їх використовувати; формувати вміння висувати, аналізувати, аргументувати, захищати власні ідеї; формувати уміння чітко презентувати інформацію, оформлювати висновки; створювати умови для вияву ініціативи, розвитку творчих здібностей, критичного мислення під час роботи над проєктом; підвищувати необхідність засвоєння необхідних знань; сприяти вихованню відповідальності, самоорганізації, бажанню виконувати роботу якісно.
Перегляд файлу

Скільки коштує картопля з мого городу

Математичний проєкт для учнів початкової школи (4 клас)

I етап. Організація проєкту

Назва проєкту:  Скільки коштує картопля з мого городу

Тип проєкту: дослідницько-пошуковий

Керівник проєкту: Сергієнко Ніна Романівна

Виконавці проєкту: учні 3 класу

Проблема: Цінова політика на картоплю 2023 року на ринку.

Дидактична мета: сприяти формуванню ґрунтовних знань з теми “Величини”; сприяти удосконаленню умінь учнів користуватися дослідницькими прийомами: збором, обробкою інформації, необхідних матеріалів та правильно їх використовувати; формувати вміння висувати, аналізувати, аргументувати, захищати власні ідеї; формувати уміння чітко презентувати інформацію, оформлювати висновки; створювати умови для вияву ініціативи, розвитку творчих здібностей, критичного мислення під час роботи над проєктом; підвищувати необхідність засвоєння необхідних знань; сприяти вихованню відповідальності, самоорганізації, бажанню виконувати роботу якісно.

 

II етап. Планування проєкту

2.1. Вибір учнями напряму діяльності та шляхів вирішення проблеми

 

Запропонувати учням взяти участь у дослідженні. Оголосити тему. Стимулювання дітей до роботи над проєктом: розповісти дітям, що ми плануємо зробити порівняльну таблицю “Чий урожай коштує більше” зазначити вимоги, такі як: тема, мета, основну інформацію яку повинні зібрати здобувачі освіти; і що весь проект у нас повинен зайняти тиждень (понеділок - початок роботи, п`ятниця - презентація результатів долження).

 

2.2. Формування робочих груп. Поділ на команди

За допомогою генератору команд розділити здобувачів освіти на 3 команди.

https://uk.rakko.tools/tools/59/

 

Розробити правила роботи в групах

 

 

 

2.3. Визначення виду майбутнього результату та форми представлення

 

Дітям пропонується вибрати в якій формі представляти результати роботи:

-         Google Документи;

-         Google Презентації;

-         Jamboard;

-         Дошка Padlet;

-         Дошка Miro та ін.

Приклад оформлення №1

Кожний член команди заповнює таблицю за власними спостереженнями

ПІП здобувача освіти

Скільки ведер картоплі врожаю

Скільки кілограм картоплі у відрі

Ціна за кг картоплі в найближчій крамниці

Ціна за відро картоплі

Скільки коштує весь урожай

1

Сергієнко Ніна Романівна

112

7 кг

14 грн

98 грн

10 976

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

Спільна кількість  картоплі

112 +

Скільки коштує картопля усієї команди

10 976 +

 

 

2.4. Складання учнями плану роботи над проектом.

1. Поділити здобувачів освіти на команди

2. Дізнатися у батьків скільки відер картоплі зібрали цього урожаю

3. Зважити одне відро картоплі (за допомогою дорослих)

4. В найближчому магазині дізнатися скільки коштує кг картоплі

5. Дізнатися цінову політику на картоплю в Україні, Європі

6. Командою дізнатися та написати цікаві факти про картоплю

7. Представити страви які можна приготувати з картоплі

8. Створити виставку “Гіганти та малюки з городу”

9. Заповнити таблицю (усією командою)

10. Презентувати знайдені матеріали з пунктів 5-8

 

2.5. Визначення критеріїв оцінювання проєктної діяльності учнів

Самостійне оцінювання учнями своєї роботи

 

III етап. Реалізація проєкту

Понеділок - дітям повідомляється тема проєкту та план роботи.

Вівторок - діти дізнаються інформацію необхідну для заповнення таблиці.

Середа -  розпочинається збір інформації про цінову політику на картоплю в Україні та європі; цікаві факти про картоплю (додаток 1,2).

Четвер  - збір інформації про розповсюджені страви з картоплі; підготовка до виставки “Гіганти та малюки з городу”; заповнення таблиць.

П`ятниця - представлення усієї зібраної інформації.

 

IV етап. Підсумок проєкту

 

Команди по черзі демонструють зібрану інформацію та заповнені  таблиці. Відбувається аналіз та оцінка проєктної діяльності учасників.

 — Завдяки виконаній роботі ми дізналися багато цікавого про овоч, який ми вживаємо у їжу майже щодня.

 — І звісно ви вдосконалили свої вміння, в розрахунках маси та ціни. Важко додавати кілограми та грами, або множити вартість та масу.. Ви великі молодці, впорались з цим бездоганно. — Ви помітили, як нам допомогли математичні знання впоратися з такою нелегким завданням?

— Згодні? Спасибі за вашу роботу та ідеї. Давайте усі разом подивимося цікаву виставку яку ви самостійно зробили.

Додаток1

 

Додаток 2

1. Кобза, Віра, Симфонія, Мавка, Горлиця, Ніколя, Явір, Ванесса, Вінстон, Цезар — все це назви сортів картоплі. Сьогодні в Україні вирощують понад 100 різних сортів.

2. Після того як картопля потрапила до Європи ставлення до неї було неоднозначним, а з 1748 до 1772 року картопля була навіть заборонена в Франції, її вважали отруйною та використовували виключно як декоративну рослину.

3. Україна займає четверте місце в світі з вирощення картоплі та саме тут збирають 6% від світового та понад 15% від європейського врожаю. Що тут ще додати, українці дуже люблять картоплю.

4. Україна займає третє місце у світі за кількістю споживання картоплі — понад 130 кг на душу населення. За цим показником ми поступаємось лише Білорусі (понад 180 кг) та Киргизстану (понад 140 кг).

5. В селищі Немішаєве, Київська область, навпроти Інститут картоплярства встановлено пам'ятник картоплі.

6. Понад 7% вирощеної в США картоплі використовують в МакДональдзі для приготування картоплі фрі. Всупереч помилковій думці картоплю фрі винайшли не в США. В англомовних країнах це блюдо називають картопля по-французьки або ж «French Fries». Однак картопля фрі родом і не з Франції, вважається, що її вперше приготували в Бельгії в кінці XVII століття.

7. Упаковки картопляних чіпсів часто замість повітря наповнюють азотом, що дозволяє зберегти крихкість чіпсів та створює своєрідну амортизуючу подушку для захисту при транспортуванні.

8. Картопля має більше хромосом, ніж людина. В людини 46, а картопля (лат. Solanum tuberosum) має 48 хромосом.

9. Ми всі давно звикли до різноманіття смакових різновидів чіпсів, та мало хто знає. що в продажі є картопляні чіпси занурені в молочний шоколад.

10. Картопля приготована «в мундирі» зберігає більшу кількість поживних речовин. Лушпиння картоплі під час приготування добре запобігає втраті вітамінів та мінералів. Одна приготована в мундирі картоплина містить 21% рекомендованої норми вітаміну B6, 40% вітаміну С та 20% добової потреби калію. Цікавим також є факт, що у Великій Британії картоплю приготовану в лушпинні називають «jacket potato».

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку