Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник

Про матеріал
Тема. Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа Мета: на основі практичних вправ вивчити склад числа 6, ознайомити з новими геометричними фігурами, вчити знаходити їх серед інших; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, логічне мислення.
Перегляд файлу

Тема. Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа

Мета:  на основі практичних вправ вивчити склад числа 6, ознайомити з новими геометричними фігурами, вчити знаходити їх серед інших; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, логічне мислення.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Повторення вивченого

Усна лічба за картками.

Учитель показує картку з прикладом — учні показують картку, що надає відповідь.

2. Гра «Знайди місце»

На дошці — ряди чисел, в яких пропущені деякі числа. Діти повинні вставити число на своє місце.

3. Повторення складу чисел 2–5

Заповнити віконця.

2 +   = 5

3 +   = 5

3 +   = 4

2 +   = 4

4 +   = 5

1 +   = 5

II. Вивчення нового матеріалу

1. Склад числа 6

Учитель пропонує дітям за допомогою паличок двох кольорів викласти кількість — 6.

У дітей будуть різні варіанти. Поступово на дошці заповниться таблиця.

2. Вправи на засвоєння складу числа 6

Робота з підручником (С. 25, № 2, 3).

3. Фізкультхвилинка

4. Вправи на розвиток графічних навичок. Робота в зошиті

Завдання: обвести в зошиті таку кількість клітинок, яка б відповідала числу, що показує вчитель.

5. Ознайомлення з новими геометричними фігурами

— За допомогою 6 паличок утворіть будь-яку фігуру (палички однакової довжини).

— Хто знайомий з утвореною фігурою?

— Це — шестикутник. Чому його так названо? Заберіть одну паличку, з’єднайте всі палички. Яка фігура утворилась? Чому п’ятикутник так названо? Знайдіть такі фігури на таблиці.

На дошці — таблиця з різними фігурами.

6. Орієнтування в просторі

На століпосуд, розташований у ряд.

— Скільки всього предметів? Що стоїть останнім? Що стоїть першим? Яким за рахунком стоїть чайник? Що стоїть справа від нього? Що стоїть зліва від нього? Яка за рахунком стоїть каструля? Що є для неї попереднім? Яка за рахунком є чашка? Що від неї стоїть справа? Що — зліва?

7. Задача з логічним навантаженням

У Василька 3 кубики, а у Петрика — 2 кубики. На столі стоїть коробка, в яку поміщається 4 кубики. Чи зможуть хлопчики помістити в цю коробку всі свої кубики?

III. Підсумки уроку

 

 

doc
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку