Тема уроку. Склад, номенклатура і класифікація основ
Очікувані результати |
- дає визначення поняття основи; - називає основи за сучасною науковою українською номенклатурою; -наводить приклади розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів; - розрізняє розчинні й нерозчинні основи; формули основ серед інших класів сполук; - складає хімічні формули основ. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 28 на с. 148-149 підручника з хімії (автор Григорович О.В.). |
|
Б Опрацюй опорні схуми в додатку |
інструктивна картка (додаток 1) |
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, інформації в додатку) склади у зошиті конспект у вигляді опорної таблиці наведеної нижче (заповни третій стовпчик “Основи”). Звертаю увагу! У робочому зошиті на розвороті продовжуй заповнювати таблицю за зразком. |
Опорна таблиця до уроку
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 7,8 на с. 153 |
|
Б тестові завдання № 27 з посібника “Тестові завдання. |
||
В завдання з інтернет-сервісу за покликанням. |
https://learningapps.org/4149247
|
|
Відповіді на тестові завдання з посібника надішли в вигляді фото вчителю. |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли їх в чат Microsoft Office вчителю. |
Додаток 1
Опорні схеми до уроку
Додаток 2
Опорна схема до уроку