Складання органайзера керівника фірми на день

Про матеріал
Організатор адміністратора - це робочий зошит, який завжди повинен бути під рукою у адміністратора.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практичні рекомендації учням групи 15 Майстер виробничого навчання Марія ГУРИН Професія 4222: Адміністратор. Тема: Складання органайзера керівника фірми на день

Номер слайду 2

Організатор адміністратора - це робочий зошит, який завжди повинен бути під рукою у адміністратора. Зразок органайзера. Організатор допоможе вам відразу спланувати засідання, коніеренції, свята, майстер-класи, і ви наочно побачите, де у вас провал. Адміністратор сміливо зможе продавати будь-які заходи, а не тільки ті, які ви поставили в найближчий час.

Номер слайду 3

Планування робочого часу адміністратра має здійснюватися з урахуванням раціональної черговості проблем. Спочатку слід планувати справи: - з фіксованим терміном виконання;- ті, що потребують значних витрат часу;- неприємні справи, відкладання яких на потім небажано. Категорія A – найважливіші справи. Вони складають приблизно 15% всіх справ, якими ви займаєтеся, але приносять вони приблизно 65% результатів. Категорія B – важливі справи. Вони становлять близько 20% всіх ваших справ і приносять близько 20% результатів. Категорія C – справи найменшою важливості. Вони складають приблизно 65% всіх ваших справ, а й приносять приблизно 15% результатів. Для оцінки терміновості виконання справ ми взяли за базу метод A B C. Будь-які завдання, виходячи з їх важливості, відносно досягнення поставлених результатів, повинні розподілятися з використанням буквених значень ABC

Номер слайду 4

Резервування часу (при складанні плану потрібно дотримуватися основного правила планування часу, згідно з яким планом повинно бути охоплено не більше 60% робочого часу і приблизно 40% повинно бути залишено як резервного часу для несподіваних справ). 

Номер слайду 5

Планування робочого дня адміністратора заміського закладу відпочинку «Моревелл» {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}26.03.2020 Час. Вид діяльностіКатегорія Важливості і терміновостіОчікувані результати (контроль)8.00 – 8.30 Підготовка і робота по зустрічі і проводах гостей. Категорія BВ процесі даної підготовки здійснено огляд кімнат, які призначені для гостей, перевірено наявність обслуговуючого персоналу та стан їх зовнішнього вигляду8.30 – 9.00 Зустріч і вітання гостей, оформлення всіх необхідних документів. Категорія BЗареєстровано гостей й реєстраційній картці видача ключів та побажання добре провести час9.00 – 9.10 Розміщення гостей за номерами. Категорія CГостей розміщено за відповідними номерами9.15 – 10.00Інструктаж працівників Служб готелю. Категорія BПроведено інструктаж працівників готелю10.00 – 11.00 Надання допомоги працівникам готелю у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем. Категорія AУсунено проблеми, які виникли в ході роботі15.45 – 16.30 Розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проводить відповідні організаційно-технічні заходи. Категорія BВислухано недоліки, якими незадоволені гості16.30 – 17.00Інформує керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, виконує заходи по їх усуненню. Категорія AУсунено недоліки, якими незадоволені гості

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
24 січня 2022
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку