Практичні рекомендації учням групи 15 Майстер виробничого навчання Марія ГУРИН Професія 4222: Адміністратор. Тема: Складання органайзера керівника фірми на день
Номер слайду 2
Організатор адміністратора - це робочий зошит, який завжди повинен бути під рукою у адміністратора. Зразок органайзера. Організатор допоможе вам відразу спланувати засідання, коніеренції, свята, майстер-класи, і ви наочно побачите, де у вас провал. Адміністратор сміливо зможе продавати будь-які заходи, а не тільки ті, які ви поставили в найближчий час.
Номер слайду 3
Планування робочого часу адміністратра має здійснюватися з урахуванням раціональної черговості проблем. Спочатку слід планувати справи: - з фіксованим терміном виконання;- ті, що потребують значних витрат часу;- неприємні справи, відкладання яких на потім небажано. Категорія A – найважливіші справи. Вони складають приблизно 15% всіх справ, якими ви займаєтеся, але приносять вони приблизно 65% результатів. Категорія B – важливі справи. Вони становлять близько 20% всіх ваших справ і приносять близько 20% результатів. Категорія C – справи найменшою важливості. Вони складають приблизно 65% всіх ваших справ, а й приносять приблизно 15% результатів. Для оцінки терміновості виконання справ ми взяли за базу метод A B C. Будь-які завдання, виходячи з їх важливості, відносно досягнення поставлених результатів, повинні розподілятися з використанням буквених значень ABC
Номер слайду 4
Резервування часу (при складанні плану потрібно дотримуватися основного правила планування часу, згідно з яким планом повинно бути охоплено не більше 60% робочого часу і приблизно 40% повинно бути залишено як резервного часу для несподіваних справ).
Номер слайду 5
Планування робочого дня адміністратора заміського закладу відпочинку «Моревелл» {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}26.03.2020 Час. Вид діяльностіКатегорія Важливості і терміновостіОчікувані результати (контроль)8.00 – 8.30 Підготовка і робота по зустрічі і проводах гостей. Категорія BВ процесі даної підготовки здійснено огляд кімнат, які призначені для гостей, перевірено наявність обслуговуючого персоналу та стан їх зовнішнього вигляду8.30 – 9.00 Зустріч і вітання гостей, оформлення всіх необхідних документів. Категорія BЗареєстровано гостей й реєстраційній картці видача ключів та побажання добре провести час9.00 – 9.10 Розміщення гостей за номерами. Категорія CГостей розміщено за відповідними номерами9.15 – 10.00Інструктаж працівників Служб готелю. Категорія BПроведено інструктаж працівників готелю10.00 – 11.00 Надання допомоги працівникам готелю у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем. Категорія AУсунено проблеми, які виникли в ході роботі15.45 – 16.30 Розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проводить відповідні організаційно-технічні заходи. Категорія BВислухано недоліки, якими незадоволені гості16.30 – 17.00Інформує керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, виконує заходи по їх усуненню. Категорія AУсунено недоліки, якими незадоволені гості