Презентація до уроку. Тема:Складання основної частини казки за початком і кінцем казки та серією малюнків (І.Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка»)

Про матеріал

Не секрет, що використання комп'ютерних технологій в навчальному процесі підвищує ефективність навчання та розвиває учнів.

Саме тому, створена відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти та чинної програми презентація до уроку розвитку зв'язного мовлення для 2 класу по темі «Складання основної частини казки за початком і кінцем казки та серією малюнків (І.Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом'ячка») допоможе вчителю навчити молодших школярів слухати, бачити, відчувати, сприятиме розвиткові творчої уяви, оволодінню загальнокультурними та загальнонавчальними вміннями і навичками. Вона містить багатий ілюстративний матеріал, фрагменти каліграфічної хвилинки, фізкультхвилинку, загадки, вірші, цікаві відомості з дитячих енциклопедій, мовні ігри, та ін.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

2 клас Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис хом'ячказа малюнком і планом. Підготувала вчитель І кваліфікаційної категоріїСтебненської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Бондаренко Валентина Іванівна

Номер слайду 2

Складання основної частини казки за початком і кінцем казки та серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка»)

Номер слайду 3

На уроці будемо вчитись:- відповідати на запитання;- розповідати;- міркувати;описувати (викладати думку).

Номер слайду 4

Хвилинка каліграфіїБ б Бб Ба бі бе бр тб зб Бажання трудитися – то найдорожча знахідка. Завдання : визначити частини мови; записати транскрипцію слова бажання.

Номер слайду 5

Відгадайте загадку Кулька-малявка. Шастає під лавку,Крихти підбирає,Од кота втікає.(Миша)

Номер слайду 6

План1. Як хом’ячок та мишенятко побачили сонечко у річці.2. Як вони ловили сонце.3. Засмучені і мокрі йдуть додому.

Номер слайду 7

Цікаво знати…Тип: Хордові. Chordata. Клас: Ссавці. Mammalia. Ряд: Гризуни. Rodentia. Родина: Хом’якові. Cricetidae. Вид, який, за рідкісним виключенням, на всьому просторі свого ареалу знижує чисельність. На початку ХХ ст. - масовий вид, якому були притаманні спалахи чисельності. В пд. Поліссі і Правобережному Лісостепу спостерігалось 5-10 нір на 1 га. Наприкінці ХХ ст. - рідкісний звір, що зустрічаються спорадично за винятком окремих місць (АР Крим і деякі пн. р-ни лівобережного Лісостепу). Зараз в материковій частині Україні живе не більше кількох тисяч особин, тоді як в середині ХХ ст. заготовлювали біля півмільйона шкурок на рік. Причини зміни чисельності: безпосереднє винищення.

Номер слайду 8

Фізкультхвилинка«Зайченята»Сірі зайчики маленькі(Вушка є у них довгенькі)В лісі грались, веселились, —Працювати вже стомились. А щоб добре працювати,Треба трішки пострибати. Відпочили, розім'ялись. Й до роботи знову взялись. Один комплекс вправ виконується протягом 2—3-х тижнів.

Номер слайду 9

Роздивіться картинку, дайте відповіді на запитання

Номер слайду 10

Підсумок уроку— Чого навчалися на уроці?— Яка казка, складена вашими товаришами, сподобалася найбільше?— Чим саме?

Номер слайду 11

Домашнє завдання— Придумайте та запишіть продовження казки.

Номер слайду 12

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: Література: Володарська О. М., Ковальчук О. Н., Настенко А. І., Пілаєва О. М. Українська мова. 2 клас. I семестр (за підручником М. Д. Захарійчук) - Х. : Основа, 2013. С. 145-146 Захарійчук М. Д. Українська мова: підручник для 2 класу. К.: Грамота, 2012. С. 47 Махновська Т. К. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного і малюнка. // Бібліотечка вчителя початкової школи. – 2005. – №8 – С. 55-63. Чудеса живого світу. Ілюстрована енциклопедія для дітей. – Х.: Веста, 2004. – С. 148Інтернет-ресурси:1. http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/ukr_mova_2_klas_zakharijchuk_pourochni_plani_ii_semestr/2014-02-17-824

pptx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку