Складання речень з однорідними членами речення. Узагальнення знань і вмінь із розділу « Речення»

Про матеріал
Тема: Складання речень з однорідними членами речення. Узагальнення знань і вмінь із розділу « Речення» Мета: закріпити і узагальнити знання про однорідні члени речення; розділові знаки при однорідних членах; виробляти синтаксичні вміння; розвивати уміння працювати в команді ;розвивати мовлення і мислення; виховувати любов до культури українського народу. Тип уроку: урок-гра (Мастер Шеф Діти)
Перегляд файлу

Урок 6

Тема: Складання речень з однорідними членами речення. Узагальнення знань і вмінь із розділу « Речення»

Мета: закріпити і узагальнити знання про однорідні члени речення; розділові знаки при однорідних членах; виробляти синтаксичні вміння; розвивати уміння працювати в команді ;розвивати мовлення і мислення; виховувати любов до культури українського народу.

Обладнання: скринька з шапочками з картону жовтого, зеленого, синього і червоного кольорів, картка з реченнями, картки зі словами, 4 малюнки( борщ, піца, вареники, морозиво з фруктами), картки із скоромовками.

Тип уроку: урок-гра (МастерШеф Діти)

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Звучить музика з відомого телепроекту МастерШеф Діти .Ітак, сьогодні у нас незвичайний урок.

Я вас вітаю, ви всі потрапили на перший тур проекту Мастершеф Діти. Ектор сьогодні через погодні умови не зміг дістатися до нашої школи і ведучими шоу є я і мої помічники( спеціально підготовлені 2 учні з високим рівнем знань)

Давайте поаплодуємо першому помічнику- це Станіслав ( аплодують), другому помічнику-це Дарина( аплодують). Підійдіть по черзі до столу ведучих і одягніть шапочку певного кольору. Таким чином ви розподілитесь на 4 групи. Діти діляться на команди і сідають за парти .

Прошу всіх сідати.

 ІІ.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.

А зараз капітани команд перевірять правильність виконання домашнього завдання в кожній групі, їм допоможуть наші ведучі. За кожне правильно виконане завдання команда заробляє 1 бал. Оголошення результатів з фіксацією на дошці.

ІІІ.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Наш проект буде присвячений однорідним членам речення, ми будемо будувати речення з однорідними членами, ставити розділові знаки в реченнях, правильно інтонувати речення, складати схеми речень.

І взагалі чудово проведем час!

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.

1. У кожного з вас на столах є картка з реченнями. Ваша задача за 3 хвилини підготуватися і правильно прочитати речення, враховуючи розділові знаки. За правильно прочитане речення член команди принесе своїй групі 1 бал.

Речення: 1)Людина повинна їсти різноманітні продукти—м'ясо, рибу та молоко.

2) Добирайте бублички, дядьки, молодиці, гарненькі дівчатка!

3)Риба з моря-не тільки користь, улюблена їжа, а й утіха, для ока, й кожного разу диво, і якась несподіванка.

4) Дуже корисно заварювати і пити чай не тільки з липою, а і з ромашкою, м’ятою, бузиною.

5) Що тільки не випікають пекарі у наш час- це і булочки, і калачики і короваї і різноманітні тістечка!

6) Робота повара дуже складна: продукти треба відібрати, помити, порізати і смачно приготувати.

7) У ресторані треба вміти чемно поводитися- не розмовляти голосно, не сміятися гучно, їсти охайно.

8) Діти, не їжте багато таких солодощів як цукерки, шоколад, тістечка!

9) Насправді різноманітне харчування повинно включати п'ять головних компонентів- це м'ясо, молочні продукти, овочі, фрукти та крупи. 

10) Дітям корисніше давати не соки, а цілісні плоди різних фруктів.

2. Конкурс капітанів. Хто найкраще і найшвидше вимовить промовить. Максимальна оцінка -3 бали.

Їв лелека
кашу з глека.
Хоч дістать її нелегко,
та в лелеки довга шия —
він із глека їсти вміє.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА( відеоматеріал)

3. Конкурс створи рецепт за малюнком

У кожної команди лежить малюнок. Команди придумують рецепт , записують його , обов’язково вживаючи речення з однорідними членами. Рецепт до 5 речень Максимальна оцінка -5 балів

C:\Users\User\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\User\Desktop\images (1).jpg
C:\Users\User\Desktop\images (2).jpg C:\Users\User\Desktop\images (4).jpg

4. Яка команда швидше вгадає зашифровані слова. За швидкість 1 бал, заправильність-3 бали

C:\Users\User\Desktop\images (3).jpg

5.Придумайте речення за схемами, використовуючи слова із попереднього завдання. Конкурс оцінюється в 3 бали

http://subject.com.ua/lesson/mova/4klas/4klas.files/image012.jpg

6. Останній конкурс між командами « слухай і відповідай». За кожну правильну відповідь на питання команда отримує 1 бал.

Питання:

1)З чого складається наше мовлення?

2)Що таке речення?

3)Які бувають речення за метою висловлювання?

4)Які бувають речення за інтонацією?

5)З чого складається граматична основа речення?

6)Що таке однорідні члени речення?

7) Як однорідні члени поєднуються в реченні між собою?

8)Перед якими сполучниками завжди ставиться кома?

V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Вчитель підраховує бали команд, визначає переможців.

docx
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
23 березня 2020
Переглядів
5654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку