Складання таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня.

Про матеріал

Урок математики в 2- му класі спрямований на ознайомлення учнів з таблицею множення числа 3 та її практичним застосуванням; формування умінь знаходити значення виразів на дії різного ступеня та розв'язувати задачі.

Перегляд файлу

Тема: Складання таблиці множення числа 3. Знаходження

           значень виразів на дії різного ступеня.

Мета: Ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 та її

             практичним застосуванням; формувати уміння

             знаходити значення виразів на дії різного ступеня,

             розв’язувати задачі.

Обладнання: таблиця усних обчислень; таблиця множення

             числа 3; скорочений запис задачі; заморочки з

             бочки; предметні малюнки.

 

                                    Хід уроку

 

I. Організаційна частина.

II. Повторення вивченого матеріалу.

1. Гра Телефон

Учень називає приклад на множення числа 2, другий учень називає результат, третій-приклад на ділення…

2. Гра Хто швидше

Картки отримує кожен ряд. Учень розвязує по одному прикладу і передає іншому. Останній передає вчителеві.

3. Гра Жонглер

На дошці малюнок жонглера який підкидає мячики, на яких записані уже розвязані приклади. Діти перевіряють відповіді і зясовують, які м’ячики впали на підлогу.

4. Робота в групах.

Гра Заморочки з бочки

Кожна група вибирає картку із запитанням і готує відповідь за 10 секунд.

Завдання:

-  Скільки разом крил у 8 гусей і горобця ?

-  Скільки жуків мають 14 вусиків?

-  У хокей грають 5 гравців і 1 воротар. Скільки рукавиць у  хокеїстів?

-  6 козликів бються ріжками. Скільки ріжків у цих забіяк?

-   Скільки разом ніг у 7 страусів і 1 кенгуру?

-   10 вушок лисенят слухають маму. Скільки дітей у лисиці?

III.Вивчення нового матеріалу.

  1. Підготовчі вправи.

а) Обчислити додаванням. Скласти приклад на множення.

     2+2+2+2            3+3+3

б)  Прочитати приклад: 3 6 = 18

- Що показує другий множник ?

- Як перевірити відповідь ?

2. Складання таблиці множення числа 3.

3. Первинне закріплення.

а) Прочитайте таблицю множення числа 3, користуючись таким записом :

3  2  3  4  5  6  7  8  9

б) Гра Найкращий фотограф.

Учасники гри стараються швидко і правильно відтворити таблицю множення числа 3 на дошці.

в) Користуючись таблицею множення числа 3, розв’язати приклади № 702, задачу №701.

IV. Фізкультхвилинка.

V. Закріплення вивченого.

1. Робота над задачею №703.

На дошці скорочений запис задачі.

                   Було - ?

                    Витратили – 6с., по 3 м.

                   Залишилося – 9 м.

Учні вивчають задачу, розглядають скорочений запис , читають розвязання задачі за підручником.

  • Поясніть розв’язання задачі.

2.Самостійна робота .

Виконання завдання №704 з взаємоперевіркою.

3.Цікаві задачі.

- 7 триголових драконів купили краватки для кожної голови, але 5 краваток загубилося. Скільки краваток залишилося?

-  В гаю 6 зайчиків сиділи,

    З апетитом моркву їли,

    Всі по 3, як один.

    Скільки з’їли всіх морквин? (18)

IV.Підсумок уроку.

  • Що ми вивчили на уроці?
  • Розкажіть таблицю множення числа3.
  • Молодці! Сьогодні на уроці всі були активними, давали правильні, чіткі відповіді.

Домашнє завдання: №705, 706, вивчити таблицю множення числа 3.

                               

 

 

doc
Додав(-ла)
Розсоха Тетяна
Додано
10 січня 2019
Переглядів
782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку