Урок з математики проведений у класі - комплекті(2,4 класи). Це нестандартний урок - урок - ізостудія. Тема(2клас): розв"язування вправ та задач на засвоєння таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Розв"язування рівнянь. Тема (4 клас): письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв"язування рівнянь. Підготовка до розв"язання задач на пропорційне ділення.
Математика
Тема: Письмове множення Тема: Розв’язування вправ та задач на багатоцифрових чисел на засвоєння таблиць множення числа 5 розрядні числа. Розв’язування і ділення на 5. Розв’язування рівнянь. рівнянь. Підготовка до Мета: формувати в учнів уміння розв’язування задач на застосовувати вивчені множення і пропорційне ділення. ділення під час розв’язування виразів Мета: Вчити учнів письмово задач і рівнянь, розвивати вміння множити багатоцифрові числа пояснювати розв’язування задач; на круглі числа; закріплювати вміння розв’язувати рівняння. вміння розв’язувати рівняння; виховувати любов до природи, готувати до розв’язування задач до мистецтва. на пропорційне ділення; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати любов до природи, до мистецтва.
Хід уроку
1.Організація класу до роботи. 2. Перевірка домашнього завдання.
Взаємоперевірка Кожен учень розповідає, яку задачу
придумав вдома
3. Повідомлення теми і завдань уроку. – Сьогодні у нас буде незвичайний урок – урок – ізостудія. Ми з вами будемо разом створювати весняну картину. Кожне розв’язане завдання – це елемент нашої картини. Крім того, кожне виконане завдання (правильно) оцінюватиметься квіточкою (2 бали). В кінці уроку підведемо підсумок. Сьогодні ми будемо…(повідомляю тему в обох класах). На дошку вішаю підготовлений плакат(фон:небо, трава).
4. Усний рахунок. Гра “Шифрувальник”. - Якщо ви розшифруєте правильно слова, то визначите без чого (крім повітря) не може бути життя на землі.
Самі разом зі мною
80•200=16000 н 5•7=35 д 150•200=30000 о 7•2=14 о 500•2000=1000000 ч 4•9=36 щ 3200•200=640000 е 45:5=9 и 400•5000=2000000 к 32:4=8 к 2000•15=30000 о 60•200=12000 с
код
с |
о |
н |
е |
ч |
к |
о |
12000 |
30000 |
16000 |
64000 |
1000000 |
2000000 |
30000 |
В цей момент 2 учні працюють На дошку (плакат) чіпляю на картках. Якщо вони все краплинки. правильно зроблять – дізнаються, хто вибіг на галявину (заєць, їжак). На дошку вішаємо сонечко, зайчика і їжака.
Обчисли зручним способом
2•19•4•25•5=19000
5. Вивчення нового матеріалу та закріплення вивченого
Сильніший учень на дошці Виконуємо рівняння 765 разом записує і пояснює приклад (дерева) 3200•200
Кожен розв’язаний приклад – це квіточка; кожне розв’язане рівняння – це дерево, або кущ. Кожна задача – це метелик або бабка. Діти виходять до дошки і прикріплюють.
Усне виконання приклад 823
Письмово виконуємо завдання Виконання завдання 764 на дошці і 824,825 на дошці і в зошиті. (квіти) в зошиті.(квіти)
6. Розвиток математичних знань.
1.Розв`язування рівнянь на дошці Розв’язування задачі 769 разом. і в зошиті 826 (кущики бузку) (метелик).
2.Робота над задачею 827 Виконання завдання 766 (метелик)
Скласти короткий запис у Виконання завдання 767 (шпаківня зі таблицю (метелик) шпаком)
|
Маса мішка |
Кільк. мішків |
Заг. маса |
Наф |
одн. ?кг |
1 |
}300кг |
Нуф |
3 |
||
Ніф |
1 |
( Якщо встигнемо № 768, 763)
3. Робота над задачею 828. (метелик)
1) 24800:100•3=744(к)
2) 24800-744=230 грн 56 к
7. Підсумок уроку. 1.Діти підраховують кількість квіток, рахують бали. 4 –ий клас - отримують оцінки, а 2-ий - словесно. 2.Обчислити Таблиця множення 5 і ділення на5
12•3000 150•400
8. Д/З 829,830 8. Д/З 771,772