Складнопідрядні речення з підрядними умови, допустовими. Добір та обговорення питань, виражених складнопідрядними реченнями для проведення в школі анкетування «Як ти ставишся до ди

Про матеріал
Розробка уроку з елементами інтерактивних технологій з використанням ІКТ, спрямована на формування вмінь уживати СПР з підрядним умови та допустовим;формувати пунктуаційну грамотність, розвивати логічне мислення, мовлення з метою забезпечення оптимізації соціально-особистівсного росту школяра.
Перегляд файлу

  Тема. Складнопідрядні речення з підрядними умови, допустовими. Добір та обговорення питань, виражених складнопідрядними реченнями для проведення в школі анкетування «Як ти ставишся до дистанційної освіти».

Мета:

  • дати поняття про складнопідрядні речення з підрядним умови та з підрядним допустовим;
  •  формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну й підрядну частини, робити синтаксичний розбір СПР;
  •  виховувати  шанобливе ставлення  до оточуючих, розвивати прагнення до навчання;
  • формувати пунктуаційну грамотність, розвивати увагу, логічне мислення, мовлення, удосконалювати навички правильного інтонування речень, розвивати емоційну сферу формування готовності до подолання труднощів у навчанні та прийняття власних рішень.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник.

Перебіг уроку

І. Підготовка до сприймання нового матеріалу.

Перегляд відеороліка

  • як ви ставитесь до дистанційног навчання?
  • Які є переваги?
  • Які недоліки?

МОН України активно впроваджує дистанційне навчання, а чи готова молодь до таких змін?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання.  Слайд 1,2,3

  • На аркушах оцінювання виставляйте кількість балів за кожен вид роботи

ІІІ Актуалізація опорних знань Слайд 4

ІV. Вивчення нового матеріалу. Слайд 5

  • Визначте вид СР
  • Доведіть, що це СПР
  • Поставте питання. Який це вид СПР. За потребою можете скористатись табличкою на стор. 482

4.1. Пояснення вчителя. Слайд 6,7

4.2 Робота з підручником.   Впр. 210 (усно)

- укажіть номери речень з СПР умови

4.3. Пояснення вчителя Слайд 8,9

 

4.4. Робота з підручником.   Впр. 220 (письмово)

- кожна група утворює по одному СПР  допустове

V. Виконання вправ на  закріплення.

5.1. Перебудуйте речення, замінивши дієприслівниковий зворот на підрядне речення умови. Слайд 10

  1. Дітям набагато легше засвоювати новий матеріал, знаходячись  у звичній для них обстановці: у себе в кімнаті, за своїм робочим столом та комп’ютером.
  2. Дистанційно навчаючись за кордоном, ви зможете зекономити на додаткових витратах.
  3. Не навчившись  самостійно приймати рішення, визначати зміст своєї навчальної діяльності та знаходити засоби її реалізації, учень не зможе якісно опанувати ту чи іншу  дисципліну.

5.2.  Складання речень за схемою  (СПР допустові) Слайд 11

Для успішного навчання потрібно організувати себе та поставити мету, і  йти до неї щоденно . Висловіть, будь ласка,  свою думку стосовно того, що вказує на умову, незважаючи на яку або всупереч якій  учень здійснює задумане.  Дія в підрядній частині відповідає на питання незважаючи на що?Запишіть її. Схема на слайді ва допоможе правильно побудувати речення.

VІ. Систематизація й узагальнення нових знань і вмінь

6.1. Крок до ЗНО  Слайд 12

6.2. Спишіть, розставляючи розділові знаки. Виконати синтаксичний розбір  Слайд 13,14

  1. Якщо координація навчання з боку тьютора або педагога- наставника високопрофесійна, то реалізація можливостей учнів досить висока.(умови)
  2. Не дивним є також те, що  багато он-лайн студентів жаліються на нехватку в спілкуванні з викладачами у режимі реального часу.  (з’ясувальне)
  3.  Ніякий Інтернет, все ж таки,  не замінить можливість тет-а-тет задати необхідну кількість питань та подискутувати, порадитись з лектором на тему, що вас хвилює.(означальне) 

 

6.3. Складання анкети  Слайд 15,16,17

Ми складаємо шаблон анкети, використовуючи який, зробимо справжню.

VІІ. Підбиття підсумків уроку.

Учні підсумовують роботу, коментують виконання поставленої мети на початку уроку Слайд 18

  • Оцінювання учнів

VІІ Домашнє завдання Слайд 19

 

docx
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку