Психічні Особливості дистанційного навчання в умовах карантину «Навіть у самих гнітючих, обтяжуючих обставинах не залишаючих жодних сумнівів щодо причинно-наслідкових зв’язків закладено потенціал до змін.»Цитата з книги«Експрес-курс геніальності » Автори: Леслі Кемерон-Бендлєр, Девід Гордон, Майкл Лебо
Посихолого-педегогічні фактори. Зміни в психіці, пов’язані з віковими переходами та змінами умов життя. Конфліктні відносини з керівниками, вчителями, батьками, товаришами. Низький морально-психологічний клімат у колективі онлайн спілкування/навчання, родинніСлабка організація навчально-виховного процесу. Нераціональна організація діяльності та відпочинку
Шляхи впливу на дитину у формуванні вищих (складних) почуттів. Формування моральних, інтелектуальних, естетичних якостей як основи вищих (складних) почуттів. Впровадження та підтримка у колективі організованості та дисципліни. Накопичення позитивного емоційного досвіду. Вивчення та врахування емоційних особливостей школярів. Пробудження та підтримання інтересу до самоосвіти
Шляхи впливу на дитину у формуванні вищих (складних) почуттів (продовження)Розвиток активного ставлення до самовиховання. Активізація, розвиток та підтримка позитивних емоційних почуттів. Проведення цікавих морально-виховних заходів. Забезпечити формування формування особистої емоційної культури