Складові батьківської підтримки в умовах вимушеного дистанційного формату навчання

Про матеріал
У презентації висвітлено основні властивості зростаючої людини у вікових рамках від 0 до 20 років. Як розвивається особистість соціально, педагогічно, психологічно. Та якої потребує підтримки від батьків, рідних, вчителів для формування багатограної особистості
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складові батьківської підтримки для дітей в умовах вимушеного дистанційного формату навчання Психолог Н. В. Липка. Львів 2020

Номер слайду 2

Особистість дитинивід 0 – 6 років Важливі психічні новоутворення – навички: Самоообслуговування. СоціалізаціїУсвідомлення свого «Я»Ідентифікує свою стать. Базові задатки довіри до людей.

Номер слайду 3

Успіх розвитку позитивних навичок від 0 - 6 Доброзичливе підкріплення рідних. Фізичний контакт особливо від 0 – 3 років. Зоровий контакт. Слуховий контакт. Зацікавленість. Невимушеність. Емоційна рівновага

Номер слайду 4

Особистість дитиниз 6 - 12 років Формування самооцінки. Набуття стійкої системи мотивів. Засвоєння норми мораліОсмислення, усвідомлення своїх дій, вчинків. Формування елементів відповідальності

Номер слайду 5

Успіх розвитку позитивних навичок особистості від 6 – 12 років Потребують від рідних: доброзичливої підтримкипосиленої увагиосвіті, самоосвіті тримати «руку на пульсі» в усіх сферах життя.

Номер слайду 6

Юнацька особистістьвід 15 - 20 років Формується власна точка зору, думка. Розширюється, набувається світогляд. Зміна шкали цінностей. Збільшення дистанції у спілкуванні з близькими, батьками. Переживання першого кохання. Усвідомлення себе дорослим.

Номер слайду 7

Успіх розвитку позитивних навичок особистості від 15 - 20 років Потребують від рідних підтримки:визнання власних поглядів юнаків вибір життєвого шляхудоброзичливостіосвіті, самоосвітікореляція бажаного з дійсним

Номер слайду 8

Психічні Особливості дистанційного навчання в умовах карантину «Навіть у самих гнітючих, обтяжуючих обставинах не залишаючих жодних сумнівів щодо причинно-наслідкових зв’язків закладено потенціал до змін.»Цитата з книги«Експрес-курс геніальності » Автори: Леслі Кемерон-Бендлєр, Девід Гордон, Майкл Лебо

Номер слайду 9

Психічні Особливості дистанційного навчання в умовах карантину Обмеження: у особистому просторі,в реальному спілкуванні,рухові,вільного доступу до інтернету. Посилений контроль батьків під час дистанційного навчання

Номер слайду 10

Причини та фактори, що впливають на якість у навчанні під час карантину. СоціальніПсихолого-педагогічніМедико-біологічні

Номер слайду 11

Соціальні фактори. Погані матеріальні та побутові умови роботи, діяльності. Відсутність уваги та контролю за діяльністю. Відсутність позаробочої зайнятостіУпущення під час виховання в системі «суспільство/школа/сім’я»Вплив мікросередовища

Номер слайду 12

Посихолого-педегогічні фактори. Зміни в психіці, пов’язані з віковими переходами та змінами умов життя. Конфліктні відносини з керівниками, вчителями, батьками, товаришами. Низький морально-психологічний клімат у колективі онлайн спілкування/навчання, родинніСлабка організація навчально-виховного процесу. Нераціональна організація діяльності та відпочинку

Номер слайду 13

Медико-біологічні фактори. Відхилення від норми фізиологічні (обмін речовин, зайва вага) Розумова діяльність скерована Нерівномірне навантаження інтелектуальної діяльності та співвідношення між мовою, слухом, зором. Відхилення у рухових процесах. Психічна нестійкість, чутливість

Номер слайду 14

Шляхи впливу на дитину у формуванні вищих (складних) почуттів. Формування моральних, інтелектуальних, естетичних якостей як основи вищих (складних) почуттів. Впровадження та підтримка у колективі організованості та дисципліни. Накопичення позитивного емоційного досвіду. Вивчення та врахування емоційних особливостей школярів. Пробудження та підтримання інтересу до самоосвіти

Номер слайду 15

Шляхи впливу на дитину у формуванні вищих (складних) почуттів (продовження)Розвиток активного ставлення до самовиховання. Активізація, розвиток та підтримка позитивних емоційних почуттів. Проведення цікавих морально-виховних заходів. Забезпечити формування формування особистої емоційної культури

pptx
Додано
15 травня 2020
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку