Урок 95
Тема : Слова, що називають ознаки предметів.
Навчися бачити красу навколо.
1.Каліграфічна хвилина
Ко ов гр. ал
Заграла ранкова зоря
2 .Опрацювання тексту : «Яблуко й світанок»
Малий Мишко часто приходив у сад до свого дідуся Корнія. Дідусь пригощав онука смачними яблуками , грушами, медом.
Та Мишко не міг відірвати очей від великого – великого , білосніжного яблука, що виросло аж на вершечку однієх яблуні.
Кілька разів збирався Мишко прийти в сад на світанку, та не міг подолати лінощів.
Нарешті зібрався – таки з силами, з силами розплющив очі перед світом , ударив кулаком подушку й побіг у дідусів сад. Налив бджолам води, позрізав сухі гіллячки.
Заграла ранкова зоря. Підходить Мишко до яблуні з омріяним яблуком – і дух затаїв. Таке диво! Яблуко на самісінькому вершечку не біле, а рожеве, як небо світанкове.
-Що ж, тепер яблуко твоє, -тихо каже дідусь Корній. – Лієь і зривай.
-Ні, дідусю…Нехай завтра…
- Чому? – дивується дідусь і радіє.
- Хочу побачити ще один світанок.
3.Чого вчить цей текст? (Відповіді дітей)
4.Знайти слова, що означають ознаки предметів.
5.Пояснити написання в тексті слів з великої букви.
6.Звуко –буквенний аналіз слів: дивується,дідусь, радіє.
7.Поміркуй, якими буквами мають починатися ці слова:
…блуко,…вітанок, …ишко,…ідусь,…орній,…звтра.