Слово. Значення слова.

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Слово. Значення слова". Призначенна для перевірки знань дітей з даної теми.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота 

Прізвище, ім’я__________________________________Дата________________________

ПЕРЕМАГАЙ ЗЛО ДОБРОМ

    Жили у нашому дворі дві киці. Одна чорненька, а друга — біленька. Чорненька киця сподобалася всім одразу, бо була вона лагідною і приязною. Зате друга киця, була дуже вередливою. А ще була вона страшенною сплюхою й могла цілий день і ніч проспати, лінуючись навіть встати, щоб попоїсти чи попити.

 

 

 

 

 

 

     

Якось, після такої неприємної розмови із сусідкою, сумно замислилася чорненька киця. А щоб трохи розвіятися, вийшла на подвір'я й пішла до грядок.      

      І тут їй спало на думку: а що коли прибрати сміття і розчистити сусідчину землю від бур'янів? Хай і там буде красиво. Може тоді та стане добрішою. І взялася вона до роботи охоче, неначе робила це собі. І зовсім їй легко стало. Лінива ж сусідка на той час солодко спала у себе в хатці. І, звичайно, нічого не бачила.

    А вранці прокинулася і вийшла на поріг.  Побачила  чорну кицю, глянула на неї вороже, щось буркнула й пішла далі. Та побачивши свої грядки, зупинилася вражена. Аж лапками сплеснула та почала озиратися на всі боки, шукаючи, хто ж зробив таке диво. Увесь день вона не з'являлася на подвір'ї, а наступного ранку сама прийшла до чорненької киці. Довго вибачалася за все, що накоїла. І зрозуміла вона, що на світі нічого не досягнеш без друзів і праці.

    З того часу обидві киці зажили у великій дружбі і злагоді. Живуть так і досі...

              Віра Оберемок

1. Познач жанр прочитаного твору.

А  Оповідання

Б  Літературна казка

В  Народна казка

 

2.Познач речення, яке висловлює головну думку твору.

 А  На світі нічого не досягнеш без друзів.

 Б   Увесь день вона не з’являлася на подвір’ї.

  В  Хай і там буде красиво.

3.Стрілкою з’єднай антоніми

Гора               багатство

Давнина          долина

Бідність          сучасність

 

4.Склади і запиши речення з іменниками, щоб показати їх багатозначність._______________________________________________

____________________________________________________________

5.Розглянь малюнки. Склади і запиши речення, щоб слова вживалися в прямому та переносному значенні.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Встав пропущені букви. Запиши слова. Склади і запиши речення з багатозначним словом.

Вд..чний, тр..вога, д..ректор, г..лова, м..нулий, кор…дор, черемха.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Відшукай та випиши дві пари антонімів з тексту.

__________________________________________________________________

8.Випиши з тексту слова близькі за значенням

__________________________________________________________________

9.Поясни значення поданих фразеологізмів:

Як кіт наплакав – _____________________________

Розбити глека –_______________________________

10.Прочитай фразеологізми. Заміни їх словами- синонімами. До кожного нового слова добери антонім.

Тримати язик за зубами - _____________________________

Як кіт наплакав -_____________________________________

11.Прочитай прислів’я та доповни словами-антонімами.

Роблячи зло, на _________________не сподівайся.

Не варто з другом сваритися, бо доведеться _______________.

Хто хоче більше мати, тому треба_____________спати.

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз :

Познач + (Як тобі було виконувати завдання? )

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку