1. Словосполученням є кожне поєднання слів у рядку.
А) веселі діти; цікава книжка;
Б) яблука і сливи; гіркий досвід;
В) малює картини; за горою;
Г) під яблунею; ясний день.
2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні.
А) Небо затягнули важкі грозові хмари.
Б) Що ти, Петрику, малюєш
В) Радіють квіти сонечку ясному.
Г) Що за диво дивнеє?
3. З одним головним членом є речення.
А) Жбурляв під ноги вітер, зірване з дерев листя.
Б) Найбільше вона любила співати.
В) Мороз малює дивнії узори.
Г) Вже кілька днів мело дрібним снігом.
4. Виділене слово є означенням у реченні.
А) Розцвіли перші весняні квіти.
Б)Книжка була неймовірно цікавою.
В)День добігав до кінця.
Г) Прилетіли птахи із теплих країв.
5. Обставина є в реченні.
А) Прошумів веселий дощик.
Б) Яринка любить свого братика.
В) Калину садять на подвір’ї біля криниці.
Г) Мамині руки теплі й ласкаві.
6. Вкажіть речення, в якому є два додатки.
А) Дозріли запашні яблука і груші.
Б) В хаті пахло м’ятою і чебрецем.
В) Калина має лікувальні властивості.
Г) Сонце світить, та не гріє.