Тренувальні вправи (закріплення знань про словосполучення та речення, визначення виду словосполучення за способом вираження, віддмінність підмета від присудка)
Не урок, а справжнє свято,Бо полинем у світи. Мандруватимем завзято,Юний друже, я і ти. У поході будь уважним,Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,Легше буде у житті!
Номер слайду 3
Завдання:- закріпити знання про словосполучення та речення: формувати вміння складати словосполучення,речення, визначати види словосполучень за будовою та способи вираження головного слова;відрізняти підмет від присудка;- розвивати вміння слухати іншого, аналізувати, робити висновки, сприяти збагаченню й уточненню словникового запасу учнів.
Номер слайду 4
ЕпіграфЄдиний шлях, що веде до знань – діяльність. Бернард Шоу
Номер слайду 5
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 6
Пꞌяте березня. Класна робота
Номер слайду 7
Вправа «Мікрофон»Що називається словосполученням?Зі скількох слів складається словосполучення? Що називається реченням?З чого складається граматична основа речення?Чим речення відрізняється від словосполучення?
Номер слайду 8
Вправа «Вибіркове письмо»Веселе сонечко ховалось у білих хмарах . Сміялись небеса блакитні колись маленькому мені . Пропливають зорі України над моїм розчиненим вікном . Зірок достиглих розсипи небесні сіяють над оселями в селі . Гаснуть вогні у місті, ніби в безодню моря падають зорі янтарні.
Номер слайду 9
Робота з підручником «Українська мова», О. Глазової, с.181