Smart Junior 4 календарне планування 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування для 4 класу НУШ Smart Junior 4 for Ukraine на 1 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі на 2021-2022 н. р. за підручником    Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. -  Київ : Лінгвіст – 2020.

І СЕМЕСТР

 

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

  1. 1

01.09

Hello

p.4

Привітання

Привітатися, познайомитися, представити себе

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховування діалогу

Парна робота, представити себе

Hello, what’s your name?

How are you?

How old are you?

Вживання I’m…

Вітається та знайомиться

  1. 2

03.09

Hello

p.5

Цифри, Правила-інструкції

Називати цифри 1-100, давати та виконувати інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховування інструкцій

В парах дає та виконує вказівки-інструкції

Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book.

Imperatives

Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір

  1. 3

07.09

Hello

p.6

Цифри

Називати цифри, казати, скільки років

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховування завдання

Парна робота: запитувати, скільки років

Numbers 1-10

How old are you?

I’m…

Відповідає на питання, скільки років

  1. 4

08.09

Hello

 p.7

Сім’я

Називати членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та виконує завдання

Парна робота, опис сім’ї

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad,  mother/mum,  uncle, аunt, brother, sister, cousin

Вживання have got, has got

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1. 5

10.09

Hello

p.8

Про себе

Розповідати про себе та свою сім’ю

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Реагує на репліки  однокласників

Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вживання have got, has got

Ставить і відповідає на прості запитання

  1. 6

14.09

1 Where are you from? 

Sing a song,

p.9

Назви країн

Називати різні крани світу

Громадянська відповідальність:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування пісні

Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m from…

He’s/She’s from…

 We’re/You’re/They’re from…

 

Ставить і відповідає на прості запитання

  1. 7

15.09

1 Where are you from? 

Smart kids,

p.10

Назви національностей

Називати країни та різні національності

Громадянська відповідальність:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування історії

Скаже та пише письмово речення

I’m from…

 

Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean

China Chinese

I’m from Ukraine.

I’m Ukrainian.

Називає Батьківщину та національність

  1. 8

17.09

1 Welcome

Grammar,

p.11

Національності

Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповіді на питання партнера

city, town, village

Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city.

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

  1. 9

21.09

1 Where are you from? 

Our word,

p.12

Міжпредметні зв’язки

Розпорядок дня та хобі

Розповідати про свої уподобання

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності розпорядку для та активного дозвілля для здоров’я людини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи

ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

  1. 10

22.09

1 Where are you from? 

Grammar,

p.13

Хобі

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера.

Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine

Adverbs of frequency

I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games.

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

  1. 11

24.09

1 Where are you from? 

Let’s play,

p.14

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає запитання та відповідає на них

Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання

 

exercise, skateboard

Present Continuous

Надає інформацію про себе та своє оточення

  1. 12

01.10

1 Project,

 p.15

Cпорт

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Здоров’я та безпека:

розуміти цінність спорту для здоров’я людини

Читає текст і пише про свій улюблений вид спорту

Описує улюблений спорт

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення, щоб розповісти про спорт

  1. 13

05.10

1 Where are you from?

Story time

p.16-17

Новий учень в школі

 

Розповідати про себе

Громадянська відповідальність: розуміти індивідуальність та неповторність кожної людини

Прослуховує та читає текст

Надає інформацію про себе та запитує оточуючих

New, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

  1. 14

06.10

1 Phonics,

p.18

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на

s/s/, s/z/, es/z/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

paints, claps, reads, swims, washes, teaches

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки

s/s/, s/z/, es/z/

  1. 15

08.10

Revision 1/Now I can,

p.19-20

Країни, національ-ності,  уподобання

Називає країни та національності, називає види дозвілля

Громадянська відповідальність:

взаємодія через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці

Відповідає на питання

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Назвиває країни та національності, розповідає про свої уподобання

  1. 17

12.10

2 It’s my life

Sing a song,

p.21

Професії

Розповідає про щоденні справи

Підприємливість та фінансова грамотність:

різноманіття професій

 

 

Прослуховує та співає пісню

Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому

Підприємливість та фінансова грамотність:

необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій

 

a/an with jobs

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

  1. 18

13.10

2 It’s my life

Smart kids,

 p.22

Шкільні предмети

Називати предмети

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable

Adverbs of frequency

Розповідати про школу та шкільні предмети

  1. 19

15.10

2 It’s my life

Grammar,

p.23

Шкільні предмети

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

On e, twice, three times a week

Adverbs of frequency

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій

 

  1. 20

19.10

2 It’s my life

Our world,

p.24

Мій будинок

Називати кімнати у будинку та меблі

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності необхідність догляду за своїм помешканням

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає кімнати та меблі, ставить запитання

  1. 21

20.10

2 Every day

Grammar,

p.25

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

  1. 22

22.10

2 Every day

Let’s play,

p.26

Щоденні справи

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

  1. 23

02.11

2 Project,

p.27

Мій розпорядок дня

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

  1. 24

03.11

2 Story time,

Let’s have a fair

p.28-29

Шкільні події

Ярмарок

Розповідати про шкільні події

Громадянська відповідальність:

допомагати тим, кому допомога потрібна

Прослуховує та читає текст

Відповідає на питання партнера

country, put, collect, gym 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на

запитання

  1. 25

05.11

2 Phonics,

p.30

Місце-знаходження

Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear//

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню ‘The bear’

Називає звуки та співає пісню

where, there, bear, pear, hair, chair

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear//

  1. 26

09.11

2 Revision/Now I can,

pp.31-32

Професії, шкільні предмети, прислівники місця

Розповідати про свою школу, уроки

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на запитання про школу, уроки

  1. 27

10.11

Smart world 1, p.33

Шкільні події

Міжнародний день

Називати визначні місця

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про одне з міст

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн

  1. 28

12.11

Smart time 1, p.34

Міста

Називає столиці

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’

Виконує завдання після тексту

travel, capital city, huge, statue, tower, palace

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про організації, які надають соціальну  допомогу

  1. 30

16.11

3 In the past

Sing a song,

 p.35

Стародавні цивілізації

Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями

Громадянська відповідальність:

розуміння важливості історичної спадщини

виконує завдання - вікторину

Розповідає про минулі події

brain, face

Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid

Past Simple

paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

  1. 31

17.11

 3 In the past

Smart kids,

p.36

Минулі події

Запитує про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

do a project, teach, draw, wake up

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

  1. 32

19.11

3 In the past

Grammar,

p.37

Минулі події

Запитує про минулі події

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Інсценування діалогу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

  1. 33

23.11

 3 In the past

Our world,

p.38

Єгипетська цивілізація

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Відповідає на питання щодо минулих подій

  1. 34

24.11

3 In the past

Grammar,

p.39

Минулі події

Говорить та запитує про минулі події

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування історії

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій

  1. 35

26.11

3 In the past

Let’s play,

p.40

Минуле та сьогодення

Називає час (минуле чи теперішнє)

Підприємливість та сталий розвиток:

розуміє вплив минулого на сучасне

Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

wig, celebration, camel, hump, desert, speak

Past Simple VS Present Simple

Розповідає про дозвілля та вживає час

  1. 36

01.12

3 Project,

p.41

Подорож на канікулах

Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий)

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя

Читає текст про відпочинок на канікулах

Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Conjunctions and, but

Розповідає про свої попередні канікули та подорожі

  1. 37

03.12

3 Story time,

p.42-43

Подорож до музею

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

розуміння важливості історичної спадщини

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

‘Prince Nebi’s RING’

Розповідає історію за картинками

Classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

  1. 38

07.12

3 Phonics,

p.44

Минулі події

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками

ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’

Співає пісню

Watched, walked, smelled, listened, invented, painted

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

 

  1. 39

08.12

3 Revision/Now I can

p.45-46

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

  1. 41

10.12

4 Eating right

Sing a song,

 p.47

Продукти харчування

Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та співає пісню

Співає пісню

peach, kiwi, butter, fill, basket

What do you want to eat? What do we need?

 

 

 

Ставить запитання та дає відповідь

  1. 42

14.12

4 Eating right

Smart kids,

p.48

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Розповідає історію за картинками

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade

There is…

There isn’t…

There are…

There aren’t…

Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів

  1. 43

15.12

4 Eating right

Grammar,

p.49

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

 

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice.

Запитує про наявність чи відсутність продуктів

  1. 44

17.12

4 Eating right

Our world,

p.50

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

виконує завдання (відповіді на запитання)

Відповідає на питання вікторини

a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour

How many…?

How much…?

Визначає та запитує про кількість

  1. 45

21.12

4 Eating right

Grammar,

p. 51

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

 

Повторення лексики з попереднього уроку

How many…?

How much…?

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

  1. 46

22.12

4 Eating right

Let’s play,

 p. 52

Посуд

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

виконує завдання (відповіді на запитання)

Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь

a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

 

  1. 47

24.12

4 Eating right

Project,

p.53

Режим дня та правильне харчування

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня

 

Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня

Презентує свій розроблений план харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори правильне харчування

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
15 вересня
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку