Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі на 2021-2022 н. р. за підручником Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. - Київ : Лінгвіст – 2020.
І СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||||
|
01.09 |
Hello p.4 |
Привітання |
Привітатися, познайомитися, представити себе |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування діалогу |
Парна робота, представити себе |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? |
Вживання I’m… |
Вітається та знайомиться |
|
|
03.09 |
Hello p.5 |
Цифри, Правила-інструкції |
Називати цифри 1-100, давати та виконувати інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховування інструкцій |
В парах дає та виконує вказівки-інструкції |
Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book. |
Imperatives |
Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір |
|
|
07.09 |
Hello p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати, скільки років |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування завдання |
Парна робота: запитувати, скільки років |
Numbers 1-10 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання, скільки років |
|
|
08.09 |
Hello p.7 |
Сім’я |
Називати членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та виконує завдання |
Парна робота, опис сім’ї |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, аunt, brother, sister, cousin |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
|
10.09 |
Hello p.8 |
Про себе |
Розповідати про себе та свою сім’ю |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Реагує на репліки однокласників |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживання have got, has got |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
|
14.09 |
1 Where are you from? Sing a song, p.9 |
Назви країн |
Називати різні крани світу |
Громадянська відповідальність: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування пісні |
Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m from… He’s/She’s from… We’re/You’re/They’re from…
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
|
15.09 |
1 Where are you from? Smart kids, p.10 |
Назви національностей |
Називати країни та різні національності |
Громадянська відповідальність: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування історії |
Скаже та пише письмово речення I’m from…
|
Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean China Chinese |
I’m from Ukraine. I’m Ukrainian. |
Називає Батьківщину та національність |
|
|
17.09 |
1 Welcome Grammar, p.11 |
Національності |
Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
city, town, village |
Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city. |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|
|
21.09 |
1 Where are you from? Our word, p.12 |
Міжпредметні зв’язки Розпорядок дня та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності розпорядку для та активного дозвілля для здоров’я людини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи |
ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
|
|
22.09 |
1 Where are you from? Grammar, p.13 |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine |
Adverbs of frequency I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
|
|
24.09 |
1 Where are you from? Let’s play, p.14 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
exercise, skateboard |
Present Continuous |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|
|
01.10 |
1 Project, p.15 |
Cпорт |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Здоров’я та безпека: розуміти цінність спорту для здоров’я людини |
Читає текст і пише про свій улюблений вид спорту |
Описує улюблений спорт |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення, щоб розповісти про спорт |
|
|
05.10 |
1 Where are you from? Story time p.16-17 |
Новий учень в школі
|
Розповідати про себе |
Громадянська відповідальність: розуміти індивідуальність та неповторність кожної людини |
Прослуховує та читає текст |
Надає інформацію про себе та запитує оточуючих |
New, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|
|
06.10 |
1 Phonics, p.18 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на s/s/, s/z/, es/z/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
paints, claps, reads, swims, washes, teaches |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки s/s/, s/z/, es/z/ |
|
|
08.10 |
Revision 1/Now I can, p.19-20 |
Країни, національ-ності, уподобання |
Називає країни та національності, називає види дозвілля |
Громадянська відповідальність: взаємодія через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Відповідає на питання |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Назвиває країни та національності, розповідає про свої уподобання |
|
|
12.10 |
2 It’s my life Sing a song, p.21 |
Професії |
Розповідає про щоденні справи |
Підприємливість та фінансова грамотність: різноманіття професій
|
Прослуховує та співає пісню |
Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому |
Підприємливість та фінансова грамотність: необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій
|
a/an with jobs |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
13.10 |
2 It’s my life Smart kids, p.22 |
Шкільні предмети |
Називати предмети |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable |
Adverbs of frequency |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
|
|
15.10 |
2 It’s my life Grammar, p.23 |
Шкільні предмети |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
On e, twice, three times a week |
Adverbs of frequency |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій
|
|
|
19.10 |
2 It’s my life Our world, p.24 |
Мій будинок |
Називати кімнати у будинку та меблі |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності необхідність догляду за своїм помешканням |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає кімнати та меблі, ставить запитання |
|
|
20.10 |
2 Every day Grammar, p.25 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|
|
22.10 |
2 Every day Let’s play, p.26 |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
|
|
02.11 |
2 Project, p.27 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
|
|
03.11 |
2 Story time, Let’s have a fair p.28-29 |
Шкільні події Ярмарок |
Розповідати про шкільні події |
Громадянська відповідальність: допомагати тим, кому допомога потрібна |
Прослуховує та читає текст |
Відповідає на питання партнера |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на запитання |
|
|
05.11 |
2 Phonics, p.30 |
Місце-знаходження |
Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear// |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню ‘The bear’ |
Називає звуки та співає пісню |
where, there, bear, pear, hair, chair |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear// |
|
|
09.11 |
2 Revision/Now I can, pp.31-32 |
Професії, шкільні предмети, прислівники місця |
Розповідати про свою школу, уроки |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на запитання про школу, уроки |
|
|
10.11 |
Smart world 1, p.33 |
Шкільні події Міжнародний день |
Називати визначні місця |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про одне з міст |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн |
|
|
12.11 |
Smart time 1, p.34 |
Міста |
Називає столиці |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’ |
Виконує завдання після тексту |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
|
|
16.11 |
3 In the past Sing a song, p.35 |
Стародавні цивілізації |
Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями |
Громадянська відповідальність: розуміння важливості історичної спадщини |
виконує завдання - вікторину |
Розповідає про минулі події |
brain, face Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid |
Past Simple paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
|
17.11 |
3 In the past Smart kids, p.36 |
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
do a project, teach, draw, wake up |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
|
|
19.11 |
3 In the past Grammar, p.37 |
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Інсценування діалогу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
|
|
23.11 |
3 In the past Our world, p.38 |
Єгипетська цивілізація |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Відповідає на питання щодо минулих подій |
|
|
24.11 |
3 In the past Grammar, p.39 |
Минулі події |
Говорить та запитує про минулі події |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування історії |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій |
|
|
26.11 |
3 In the past Let’s play, p.40 |
Минуле та сьогодення |
Називає час (минуле чи теперішнє) |
Підприємливість та сталий розвиток: розуміє вплив минулого на сучасне |
Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
wig, celebration, camel, hump, desert, speak |
Past Simple VS Present Simple |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
|
|
01.12 |
3 Project, p.41 |
Подорож на канікулах |
Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий) |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя |
Читає текст про відпочинок на канікулах |
Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Conjunctions and, but |
Розповідає про свої попередні канікули та подорожі |
|
|
03.12 |
3 Story time, p.42-43 |
Подорож до музею |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: розуміння важливості історичної спадщини
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання ‘Prince Nebi’s RING’ |
Розповідає історію за картинками |
Classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
|
07.12 |
3 Phonics, p.44 |
Минулі події |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’ |
Співає пісню |
Watched, walked, smelled, listened, invented, painted |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
|
|
08.12 |
3 Revision/Now I can p.45-46 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
|
|
10.12 |
4 Eating right Sing a song, p.47 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та співає пісню |
Співає пісню |
peach, kiwi, butter, fill, basket |
What do you want to eat? What do we need?
|
Ставить запитання та дає відповідь |
|
|
14.12 |
4 Eating right Smart kids, p.48 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Розповідає історію за картинками |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade |
There is… There isn’t… There are… There aren’t… |
Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів |
|
|
15.12 |
4 Eating right Grammar, p.49 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді
|
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice. |
Запитує про наявність чи відсутність продуктів |
|
|
17.12 |
4 Eating right Our world, p.50 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Відповідає на питання вікторини |
a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour |
How many…? How much…? |
Визначає та запитує про кількість |
|
|
21.12 |
4 Eating right Grammar, p. 51 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь
|
Повторення лексики з попереднього уроку |
How many…? How much…? |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
|
|
22.12 |
4 Eating right Let’s play, p. 52 |
Посуд |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь |
a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді.
|
|
|
24.12 |
4 Eating right Project, p.53 |
Режим дня та правильне харчування |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня
|
Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня |
Презентує свій розроблений план харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори правильне харчування |
|