«Сніжки» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвиток пам’яті, збагачення активного словника.
Обладнання: картинки із зображенням сніжок, на зворотному боці яких наклеєні різні картинки.
Хід вправи: Добрий день, дітки! Скажіть, а в які ігри ви любите грати взимку?( Діти відповідають). Я також дуже люблю зиму і моя подружка Вєрта також, вона до речі прийшла до нас за допомогою. Так от, грати вона любить, а ось ліпити сніжки - ні.
Вєрта: Це правда, для мене це довго, нудно. Я до вас чому і звернулася, щоб ви допомогли мені наліпити цілу купу сніжків.
Логопед: Ну, що ж, дітки, давайте покажемо Вєрті, що це весело і цікаво. Зараз все поясню. Вам потрібно по черзі, взяти папірець для сніжки і назвати голосно, що зображено на картинці , яку я показую.
Якщо ви називаєте її правильно, без помилок - то ми ліпимо сніжку і даємо Вєрті, а якщо була допущена помилка – ми її виправляємо, але сніжку відкладаємо в короб. А потім порахуємо, скільки ж сніжок ми зліпили.
Приклад слів:
Шишка
Барабан
Сопілка
Футболка
Рація
Яблуко
Кішка
Апельсин
Вікно
Гусак та інші.
Вєрта: «Ого, я навіть уявити не могла, що це так цікаво! Не буду гаяти часу, побіжу навчу Файєра. Дякую вам, малята, до зустрічі!»
Логопед: Ми з вами зробили ще одну добу справу, показали Вєрті, як весело і з користю проводити час.
Рефлексія : А завершимо наше заняття - висновком. Перед вами стоять стаканчики двох кольорів і палички. Якщо вам все вдалося - берете паличку і ставите в рожевий стаканчик, а кому було не зрозуміло або важко - то ставите в стаканчик синього кольору.