«Спекотна Африка чекає на нас» Заняття з фізичної культури для дітей старшого дошкільного віку з елементами дитячого стретчінгу.

Про матеріал

Стретчинг - це вид аеробіки, який представляє собою комплекс вправ на розтягування. Для отримання оптимального результату необхідно виконувати щодня вправи на гнучкість. Вправи можна виконувати всі підряд або ж частково на вибір.

Користь від занять стретчингом:

- заняття стимулюють кровообіг і циркуляцію лімфи;

- завдяки вправам, що входять до заключної частини тренування, відновлюються м'язи;

- вправи знімають больові відчуття, викликані стресом і напругою нервової системи;

- сповільнюється процес старіння в організмі;

- тренування сприяють збереженню еластичності м'язів;

- знижується психічна напруга;

- тіло стає більш гнучким, а також поліпшується постава.

Перегляд файлу

«Спекотна Африка чекає на нас»

Заняття з фізичної культури для дітей старшого дошкільного віку з елементами дитячого кросфіту та  стретчінгу.

Мета.

1.Формувати вміння виконувати загальні та основні рухи.

2. Удосконалювати рухові навички: ходьба та біг по гімнастичній лаві, мотузці; утримувати рівновагу.

3. Навчати стрібкам різними засобами через перешкоду на одній та двох ногах.

4. Закріпити лазіння по гімнастичній стінці прставним кроком, лазіння угору по похилій дошці.

5. Розвивати у дітей і вдосконалювати орієнтацію у просторі, силу, витривалість, рухову пам'ять, увагу, мислення.

6. Виховувати інтерес до занять фізичною культурою.

7. Зміцнювати здоров'я дітей. Формувати «м’язовий корсет».

Попередня робота: Розучування масажу біологічно активних зон: «Мавпочка Чі-Чі-Чі», вправи на дихання: «Мисливець йде по болотах», «Відлітай хмаринка».

Індивідуальна робота по формуванню навичок лазіння по гімнастичній стінці, гімнастичній лаві. Розгляд ілюстрацій тварин, що мешкають в Африці, імітація рухів тварин - слон, жираф, крокодил, горила, лев, гепард.

Обладнання: 4 гімнастичні лави, мати 2 шт., обручі 5 шт., гантелі 5 шт. (вага 0, 5 кг), обручі на підставці, масажні килимки, роздатковий матеріал  «ананаси» - 5-6 шт., іграшкові крокодили, малюнок єгипетської піраміди, гімнастична стінка, лабиринт «павука», похила дошка, «пітон - удав» - 2шт., канат, «камінчики», різнокольорові хустки за кількістю дітей, музичний центр, призи (банани).

Оформлення фізкультурної зали: на стінах розвішані ілюстрації африканських тварин, малюнки пальм.

Хід заняття:                                                                                                                                Ⅰ. Вступна частина ( до 4 хв.).                                                                                                                                                            Діти входять під африканську музику до спортивної зали.

Інструктор: діти, ми сьогодні вирушаємо в Африку. Для цього нам потрібні: пильні очі – діти замружують очі, потім широко їх відкривають, вуха, які добре чують – діти злегка потягують мочки вух вниз, сильні руки - погладжування рук від долонь до плечей, швидкі ноги - тупання ногами. Подорож починається, поспішаємо на повітряну кулю!

Психогімнастика та дихальна вправа «Повітряна куля».

Інструктор: нарешті ми звами добрались до Африки. Але нам треба бути дуже сильними, уважними та міцними, щоб здолати всі перешкоди та пройти крізь хащі, савани та пустелі.                     

1. Ходьба «змійкою» поміж гімнастичних лав руки догори навшпиньках - «високі гори».                                                                                                             2.Ходьба приставним кроком на лаву та з лави (степ-кроки) «по камінцях».                                                     3. Ходьба, переступаючи через лави «через ліани».                                                                                            4. Пересування в упорі по лаві (полегшений варіант в упорі на колінах) «африканське тренування».                                                                                                                                                                5. Повзання по гімнастичній лаві, сидячи, підтягуючись руками «пітони».                                          6. Ходьба по лаві, наступаючи з носка руки в сторони «по місткам».                                                          7. Легкий біг по лаві.                                                                                                                                                     8. Біг поміж лавами.                                                                                                                                                9. Ходьба з дихальними вправами.                                                                                                                          10. Перешикування біля лав.

ⅠⅠ. Підготовча частина (7-8 хв.).                                                                                                                                

Комплекс фітнес – вправ «Африка» на гімнастичних лавах.                                                                      

1. «Жирафи».                                                                                                                                                В. п. – о. с., стоячи обличчям до лави, руки на поясі. Випади вперед правою (лівою) ногою на лаву. Темп швидкий. Дихання вільне. 10 – 12 разів.

2.  «Лемури на деревах».                                                                                                                                   В. п. – о. с., стоячи правим (лівим) боком до лави, руки на поясі. Випади вправо правою (лівою вліво) ногою на лаву, переносячи центр ваги. Темп швидкий. Дихання вільне. 10 – 12 разів.

3. «Бегемотики виглядають з води».

В. п. – упор сидячи спиною до лави, руки на лаві вузьким хватом, біля тулуба. 1,3  – розігнутися, подняти тулуб – вдих; 2, 4 – повернутися у в. п. – видих. Темп швидкий. 8- 10 разів.

4. «Малюємо леопарда».

В. п. – сидячи на лаві, триматися руками за дальній край. Підняти праву (ліву) та «малювати кола» назовні та всередину. Темп швидкий. Дихання вільне. 10 – 12 разів.

5. «Пуми».

В. п. – упор сидячи спиною до лави, руки на лаві вузьким хватом, біля тулуба. 1,3  – скручування тулуба праворуч (ліворуч) носками торкнутися підлоги, ноги разом; 2, 4 – повернутися у в. п. Дихання вільне. Темп швидкий. 10 -12 разів.

6. «Туземці тренуються». В. п. – упор на лаві (полегшений варіант упор на колінах). Сгинання розгинання рук.  10 – 12 разів.

7. «Африканське сафарі».

В. п. – сидячи на лаві, триматися руками за дальній край. «Велосипед». Темп швидкий. Дихання вільне. 30-40 сек.

8. «Туземці визивають дощ».

В. п. – сидячи на лаві,руки догори. 1,3- нахил, торкнутися носків, видих; 2,4- в. п. – вдих. Темп середній. 10-12 разів.

9. «Обрізаємо зарості». В. п. – сидячи на лаві, триматися руками за дальній край. «Ножиці». Темп швидкий. Дихання вільне. 30-40 сек.

10. «Зебри».

В. п. – о. с., стоячи обличчям до лави, руки на поясі. Стрибки зі зміною положення ніг, ставлячи праву (ліву) ногу на лаву. Темп швидкий. Дихання вільне. 30-40 сек.

Ходьба звичайна з дихальними вправами. Перешикування в колону по одному.

ⅠⅠⅠ. Основначастина ( 15-16 хв.). Спосіб організації груповий.

«Смуга» африканських перешкод».

1група. Велика зала.

1) Підлізання в кільця – обручі «крізь ліани». (Повзання).

2) Різновиди стрибків на «пітоні».

3) Ходьба в упорі боком до орієнтиру «болото крокодилів». (Розвиток витривалості, силових здібностей). 

4) Масажні килимки. (Профілактика плоскостопості).

2 група. Мала зала.

1) Ходьба по канату. (Профілактика плоскостопості).      

2) Повзання на середніх чотирьох по похилій дошці з переходом на гімнастичну стінку «спритні мавпочки».

3) Лазіня по гімнастичній драбині «пірамідкою».  (Рівновага, лазіння, орієнтація у просторі).

4) Лабиринт«павука». (Розвиток орієнтаціі у просторі).

5) Ходьба, переступаючи щаблі драбини. (Рівновага). Все по 3 рази.

Перешикування у коло.

Ігрове завдання з хустками «Папуги»                                                                                     ( за технологією інтерактивного електронного посібника  «Школа розумного руху» О. П. Аксьонової ).

1) Підкидання хустки правою (лівою)  та ловля лівою (правою) рукою. 

2) Підкидання, зробити присід, встати, спіймати хустку.

3) Підкидання з заплющеними очима, відкрити очі спіймати хустку.

4) Підкидання правою (лівою) рукою хустки під правим (лівим) коліном, спіймати лівою (правою) рукою.

5) Підкидання хустки, оберт навколо себе через праве (ліве) плече, спіймати хустку. Кожне завдання виконується 10-12 разів.

Ⅳ. Заключна частина (до 5хв.).

                                                           Вправи зі стретчінгу.

1). Нахил ноги разом.

2) «Метелик».

3) Сід між колін, лягти на спину.

4) Лежачи на спині підтягнути праву (ліву) на себе.

5) «Кобра».

6) «Кошик».

7) «Гірка».

8) Нахил стоячи, руками торкнутися підлоги.

9) Руки догори - стояти навшпиньках. Кожна вправа виконується 20-30 сек.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Красна Олександра Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада 2018
Переглядів
2026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку