10 червня о 18:00Вебінар: Літній табір під час карантину, або організація позакласної діяльності онлайн

Спілкування і здоров'я

Про матеріал
Розробка уроку з Основ Здоров'я за темою "Спілкування і здоров'я" підходить для класів з дітьми , які мають особливі освітні потреби. Урок має релакс - музичний супровід, що дозволяє зняти емоційне напруження.
Перегляд файлу

Тема:  Спілкування та здоров'я

Мета: розвивати навички спілкування,соціальні навички,виховати потребу в самопізнанні

Обладнання: кубик - Рубика, альбомний аркуш, релакс - музичний супровід.

Тип уроку: формування нових вмінь і навичок

                                           Хід уроку

I Організаційний момент

Авторська вправа «Кіндер – момент»: (кожен учень по черзі бере іграшку, робить з нею просту дію, пригадує момент з дитинства, який стосується теми уроку) в ДАНОМУ ВИПАДКУ МИ ПРИГАДУЄ ПЕРШЕ СЛОВО, ЯКЕ ВИМОВ ИЛИ І ПОВЕРТАЄМО ОДИН РАЗ КУБИК, НАМАГАЮЧИСЬ СКЛАСТИ. Коли зайняті руки і працює мозок , то учень зосереджується на цьому і дитячі спогади легше розповісти оточуючим.

II. Активізація опорних знань

Як людина використовує словниковий запас щодня?

III. Мотивація навчальної  діяльності

Вправа « Складений незакінчений малюнок»

Виконуємо по парах, ділимо листок навпіл, складаємо  і малюємо « половину» малюнку, а потім на «чистому» пишемо слово, яке означає, що потрібно намалювати і повертаємо тому, хто з тобою в парі. Другий малює іншу « половину», не знаючи як виглядає « половина». Включено релакс -музичний супровід. Від кожної «пари» учнів маємо 2 малюнки.А тепер подумайте, легше було б малювати, якщо можна було б розповісти , як виглядає малюнок? Якщо можна було б подивить на існуючу частину?

IV Вивчення нового матеріалу

Розбирамо матеріал підручника : параграф 16, с.81-85

Комунікація - процес обміну інформацією між двома або більше особами. Види комунікації можна поділити на три групи:усну, письмову, візуальну.

Руханка: « Покажи і потанцюй» Включаємо «Як у нас на Україні»,

Вчитель показує рухи, танцює разом з учнями.

V Формування навичок :

  1. по картинкам вигадуємо «озвучу»;
  2.  робота з підручником, моделювання ситуацій;

 VI Підбиття підсумків

Вправа «Мікрофон» , розповідь вражень від уроку кожного учня.

VII Домашнє завдання

Придумати нове привітання для друга, читати і переказувати  висновки с. 85

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку