Тема: Спілкування та здоров'я
Мета: розвивати навички спілкування,соціальні навички,виховати потребу в самопізнанні
Обладнання: кубик - Рубика, альбомний аркуш, релакс - музичний супровід.
Тип уроку: формування нових вмінь і навичок
Хід уроку
I Організаційний момент
Авторська вправа «Кіндер – момент»: (кожен учень по черзі бере іграшку, робить з нею просту дію, пригадує момент з дитинства, який стосується теми уроку) в ДАНОМУ ВИПАДКУ МИ ПРИГАДУЄ ПЕРШЕ СЛОВО, ЯКЕ ВИМОВ ИЛИ І ПОВЕРТАЄМО ОДИН РАЗ КУБИК, НАМАГАЮЧИСЬ СКЛАСТИ. Коли зайняті руки і працює мозок , то учень зосереджується на цьому і дитячі спогади легше розповісти оточуючим.
II. Активізація опорних знань
Як людина використовує словниковий запас щодня?
III. Мотивація навчальної діяльності
Вправа « Складений незакінчений малюнок»
Виконуємо по парах, ділимо листок навпіл, складаємо і малюємо « половину» малюнку, а потім на «чистому» пишемо слово, яке означає, що потрібно намалювати і повертаємо тому, хто з тобою в парі. Другий малює іншу « половину», не знаючи як виглядає « половина». Включено релакс -музичний супровід. Від кожної «пари» учнів маємо 2 малюнки.А тепер подумайте, легше було б малювати, якщо можна було б розповісти , як виглядає малюнок? Якщо можна було б подивить на існуючу частину?
IV Вивчення нового матеріалу
Розбирамо матеріал підручника : параграф 16, с.81-85
Комунікація - процес обміну інформацією між двома або більше особами. Види комунікації можна поділити на три групи:усну, письмову, візуальну.
Руханка: « Покажи і потанцюй» Включаємо «Як у нас на Україні»,
Вчитель показує рухи, танцює разом з учнями.
V Формування навичок :
VI Підбиття підсумків
Вправа «Мікрофон» , розповідь вражень від уроку кожного учня.
VII Домашнє завдання
Придумати нове привітання для друга, читати і переказувати висновки с. 85