Спільна робота вчителя-логопеда і батьків , як одна з умов успішної корекційно-виховної роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Автор : Скорик Юлія Анатоліївна вчитель-логопед І категоріїдошкільний навчальний заклад №5 «Джерельце» комунальної власності територіальної громади м. Жмеринка
“Краща школа життя - сім'я” С. Смайлс Важливою і невід'ємною частиною роботи з усунення мовних порушень у дітей є тісна взаємодія логопеда і батьків. Допомога батьків обов'язкова і надзвичайно цінна, тому що: батьківська думка найбільш авторитетна для дитини; тільки у батьків є можливість щодня закріплювати сформовані навички в процесі живого, безпосереднього спілкування зі своєю дитиною.
Форми роботи вчителя-логопеда з батькамиІндивідуальні- проведення бесід;- консультацій для батьків;- виконання з дітьми завдань за зошитами індивідуальної роботи;відвідування ними індивідуальних занять вчителя-логопеда. Колективні- проведення анкетування;- загальних батьківських зборів; - тематичних вечорів;- ділових ігор;- круглих столів; - проведення презентацій науково-методичної та популярної літератури для батьків;- залучення батьків до розв'язування проблемних ситуацій і завдань. Масові-залучення батьків до підготовки, організації та проведення свят, -проведення семінарів-практикумів, круглих столів;проведення заходів: день відкритих дверей;проведення ігор-розваг, вікторин;виступи на загальних батьківських зборах.-Творчі форми роботи-спільні виставки ;-робота групи батьків-порадників, -засідання батьківської ради Групові круглий стіл з батьками; - стенди для батьків;-консультації для батьків