Прізвище та ім’я учня ________________________________________________
Співвідношення звуків та букв.
Правила переносу слів з рядка в рядок
Лілія, тюлень, браконьєр, єдиний, любити, щастя, п'єдестал, полювання.
Слова, у яких Я, Ю, Є позначають ДВА звуки |
Слова, у яких Я, Ю, Є позначають ОДИН звук |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Виконай завдання за зразком
Зразок: коріння – звуків менше; їжак – звуків більше; ячмінь – однакова кількість букв і звуків.
Яблунька – ________________________________________________________________
Джерело - _________________________________________________________________
Розуміння – _______________________________________________________________
Знають – __________________________________________________________________
Ящірка – __________________________________________________________________
Відзвук – __________________________________________________________________
3. Запиши слова, поділивши їх для переносу
Сиджу – ________________________________________________________________
Операція – ______________________________________________________________
Настінний – _____________________________________________________________
Воджу – ________________________________________________________________
Притримати – ___________________________________________________________
Відкрити – ______________________________________________________________
4. Запропоновані слова запиши фонетично
Щебінь ________________________________________________________________
Походжають ___________________________________________________________