"Спорт і математика дружать між собою!"

Про матеріал
Розробка стем-уроку з фізичної культури 5 клас «спорт і математика дружать між собою» Тема: Дитяча легка атлетика:
Перегляд файлу

Розробка стем-уроку з фізичної культури 5 клас

«спорт і математика дружать між собою»

Тема: Дитяча легка атлетика:

Формування компетентностей:

 Спілкування державною мовою- за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.

Математична компетентність-Уміння використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, вести рахунок при проведенні естафет, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень.

Ініціативність і підприємливість -Уміння боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю приймати поразку, контролювати свої емоції, організовувати свій час і мобілізувати ресурси, оцінювати власні можливості в процесі рухової діяльності.

Екологічна грамотність і здорове життя-Уміння свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших,спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності.

Тип уроку: навчально-тренувальний стем-урок

Форма організації уроку : колективна , групова

Міжпредметний зв’язок: математика, «Пізнаємо природу»

Клас: 5

Інвентар: , фішки з цифрами кільця, свисток, секундомір

Місце проведення: спортивна зала

 

Перебіг уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

Організаційна частина

Шикування в шеренгу. Привітання Повідомлення теми та завдань уроку

 

Вимірювання ЧСС

 

Інструктаж з т/б під час уроку фізичної культури.

2 хв

1 хв

 

30 сек

30 сек

 

Шикування за зростом. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

Вимірювання за 10 сек. Норма ЧСС складатиме 60 – 80 уд/хв

2

Підготовча частина

Стройові вправи: виконання команд: «Рівняйсь», «Струнко»; повороти на місці, ходьба в ногу

Види ходьби: на носках, на п’ятах, на зовнішньій і внутрішній стороні стопи ,з високим підніманням стегна, у напівприсіді та у повному присіді. Стрибки у повному присіді.

10хв

2 хв

 

Дотримання, дистанції та правильної постави під час ходьби. Стежити за ритмічним диханням

 

Біг:

приставним кроком лівим і правим боком;

з високим підніманням стегна;із згинанням колін назад;спиною вперед;приставними кроками;

з прискоренням

2 хв

Дотримання дистанції  під час бігу. Стежити за ритмічним диханням

Один за одним в колоні

Дивитися в сторону руху

Прискорення виконуються за сигналом

 

ЗРВ на місці ( під музичний супровід)

оберти ,нахили ,повороти голови:

нахили тулуба вперед, назад, вліво, вправо;

оберти стегном; коліном; ступнею

випади в сторони; вперед, стрибки на одній на двох та міняючи ноги.присідання зі зміною ніг, руки за голову, вправи на розтяжку

Вимірювання ЧСС

5 хв

 

8 р

12 р

12 р

 

6-8р

 

30 сек

Стежити за правильністю виконання вправ та положенням рук біля грудей

Поперемінно лівою, потім правою ногами

 

Руки перед собою

Слідкувати за дотриманням постави

За 10 сек. норма ЧСС до 20-25 ударів

3

Основна частина

Естафета «Весела математика»

Усі гравці діляться на дві команди і шикуються в колону по одному.

1)Учні кожної команди по черзі виконують по два кидки кільцями на фішки з намальованими цифрами. Після попадання кільця виконують або додавання або віднімання цих чисел.

 

2) Учні тримають в руках кільця ,по сигналу кожен учень підбігає до фішки , і кладе кільця на ті фішки з цифрами, щоб  в сумі отримати певне , загадане вчителем число.

Наступний учень забирає кільця і т .д.

 

Навчальна рухлива  гра:  «Два Морози»

Хід гри: на двох протилежних боках зала накреслені лінії.

Це два «будиночки».

Усі діти, крім двох виділених «Морозів», які стоять посередині майданчика, перебувають в одному з будиночків. За сигналом вчителя «морози» голосно промовляють:

Ми два братці молоді,

Два Морози удалі.

Я Мороз – Червоний ніс.,

Я Мороз – Синій ніс!

Хто з вас не боїться,

В путь-дорогу пуститься?

Діти: - Не боїмося ми погроз,

            Не страшний ти нам, Мороз!

Після цього діти перебігають до протилежного «будиночка», а «Морози» намагаються спіймати їх. «Мороз» «заморожує» тих, хто бігає, торкаючись їх рукою.

«Заморожені» зупиняються на місці до наступного перебігання.

«Морози» знову виходять на середину, повертаються  обличчям до дітей, які стоять на другій лінії, пропонують «у путь-дорогу пуститься». Діти відповідають хором і швидко біжать виручати своїх товаришів, подають їм руку й разом перебігають до першого «будиночка», а «Морози» їх не пускають.

Після 2 – 3 перебіжок призначаються нові «Морози», гра повторюється.

20хв

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

10 хв

 

Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.гра не на швидкість , а на координацію рухів

Команда, яка набере більше балів, переможе у цій естафеті

Гра на розвиток швидкістно-силових якостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Заключна частина

Вправи на відновлення дихання у русі.

Шикування в одну лінію. Вимірювання ЧСС та оцінка самопочуття.

Підведення підсумків уроку. (Самооцінювання ,взаємооцінювання )

 

Домашнє завдання: Виконати піднімання тулуба в сід:

І гр – 2 х 20; ІІ гр – 2 х 15

5 хв

1 хв

 

1 хв

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

 

Фронтально водночас

У нормі ЧСС 100-120 уд/хв.

Відмітити кращих учнів,

 Завдання додому дозувати та диференціювати за статтю і групою здоров’я

 

docx
Додано
14 квітня 2023
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку