Спортивно-розважальний урок «Старти здоров’я»

Про матеріал
Урок з фізичної культури ( інтеграція предметів: математики, англійської мови, читання, ЯДС ), 3-4 клас
Перегляд файлу

Тема. Спортивно-розважальний урок «Старти здоров’я»

Мета: зміцнювати здоров’я учнів, сприяти активному відпочинку школярів після розумової діяльності. Розвивати швидкість, спритність, гнучкість. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою, бережне ставлення до власного здоров΄я. Сприяти вихованню почуття колективізму.

Обладнання: стрічки,  мікрофон, кошики, крейда, завдання з математики, мішечки з сюрпризами, плакати з назвами груп тварин

I Підготовча частина  (15хв) 

1.Шикування

В одну шеренгу шикуйсь. Вирівняли носочки. Взяли стрічки: в ліву руку- жовту, в праву-голубу. За моєю командою ліворуч 1-2 ( діти піднімають жовту стрічку догори і повертаються в ліву сторону). Аналогічно праворуч    ( з голубими стрічками)

2. Розрахунок на 1-3.

3. Розминка. Танець з рухами.

4. Дихальна гімнастика. 

-- глибокий вдих свіжого повітря із закритими очима, видих (музика- шум моря) 10 разів ;

-- часте швидке дихання (діти уявляють, що за ними женеться акула, музика);

-- затримка дихання на 5,10 секунд (уявляємо, що пірнаємо під воду);

-- вдих через ніс, видих через рот (вдихання аромату квітів).

5. Мовна розминка

Я називаю слово. Якщо слово іменник- руки вперед, якщо прикметник – вгору, дієслово – в сторони.

Сонце, весела, гратися, шкільний, працювати, спорт, синій,високий, дитина, сміється.

6. Читацька розминка

Я називаю слово, а діти ділять його на склади за допомогою махів ногами і оплесків під ними.

Сова, риба, канікули, горобець.

7. Англомовна розминка

Я називаю слово на англійській мові, а діти присідають, коли чують назву кольору.

8. Природнича розминка

Вихідне положення- ноги на ширині плеч, руки на поясі.

Я називаю сторону світу, а діти роблять відповідні нахили: північ – вперед, південь – назад, захід – вліво, схід – вправо.

II Основна частина (20хв)

  1. Шикування у дві колони.
  2. Естафети.

Нагадування правил під час проведення естафет.

     «Збір урожаю».

Напроти кожної команди на відстані 8-10 м стоїть порожній кошик. Біля учасників команд є фрукти (яблука, груші). Кожен гравець по черзі повинен взяти один фрукт, добігти до кошика, вкинути фрукт  у кошик, повернутися назад, передавши естафету наступному гравцеві. Перемагає та команда, яка швидше зібрала урожай.

     «Естафета математична»

Напроти кожної команди на відстані 10 м від лінії старту на землі листок  із математичними завдання, ручки. За моєю командою капітани біжать до математичних завдань, розв'язують одне із них, повертаються назад, торкаються витягнутої руки гравця, який стоїть попереду, і стають у кінець своєї колони. Наступні виконують те ж саме завдання. Виграє команда, яка раніше закінчила естафету.

     «Маленькі художники»

Завдання команди- намалювати будинок крейдою. Перший учасник малює стіни, другий - дах, третій - двері, четвертий – вікна  і так далі. Команда отримує два бали: один за швидкість виконання, інший – за естетичність малюнка.

     «Мішечок з сюрпризом»

Діти стоять в шерензі, обличчям до своїх суперників. Капітани команд тримають в руках мішечки. За моєю командою вони передають їх наступному учаснику в шерензі. Останній в команді з мішечком біжить на початок і знову передає його наступному учаснику. І так до тих пір, поки перший не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, яка швидше впоралася із завданням.

Підсумок естафет.

  1. Ігри

Гра «Міняймося»

Учасники розташовуються по колу. Ведучий називає певні елементи зовнішності, риси характеру, уподобання, антипатії, що можуть бути властиві гравцям, і наказує їм помінятися місцями. Наприклад: «Усі, в кого довге волосся, міняймося!» -- і всі гравці, які дійсно мають довге волосся, повинні швидко зорієнтуватися і перебігти на місце один одного. Варіанти команд:

«Усі, в кого гарний настрій…»

«Усі, хто має домашній тварин…»

«Усі, хто займається спортом…»

«Усі, хто не любить, коли йде дощ…» 

Гра Яка тварина»

Учні стоять в центрі площадки. І кожному з чотирьох кутів площадки прикріплені назви «Звірі», «Птахи», «Комахи», «Риби». Коли я називаю яку небудь тварину, наприклад, ведмідь, учні повинні бігти у той кут площадки до якої групи належить ця тварина (група «Звірі»). Гра на уважність

III Підсумок спортивної години (5 хв) 

  1. Шикування в одну шеренгу.
  2. Подяка учням, отримання призів ( яблучка і цукерки).
  3. Організований вихід.
docx
Додано
21 лютого
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку