26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

СПОСОБИ ПЕРЕДАВАННЯ ГЛИБИНИ ПРОСТОРУ. ХАТИНКА.

Про матеріал
закріплювати в учнів поняття про композицію; надавати уявлення про ілюзорне зменшення віддалених предметів, часткове загороджування дальших предметів ближчими; початкові відомості про передавання глибини простору не площині
Перегляд файлу

Тема : СПОСОБИ ПЕРЕДАВАННЯ ГЛИБИНИ ПРОСТОРУ. ХАТИНКА.

Мета:

 навчальна: закріплювати в учнів поняття про композицію; надавати уявлення про ілюзорне зменшення віддалених предметів, часткове загороджування дальших предметів ближчими; початкові відомості про передавання глибини простору не площині;

 розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір, освітлення, визначати тон; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати. навчати міркувати; формувати образне, логічне, просторове мислення;

 виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості.

Обладнання: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників і навчальні роботи з методичного фонду, що зображують глибоку перспективу; матеріали для демонстрування послідовності й техніки виконання роботи; ТЗН; альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Тип уроку: урок закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку:

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

Бесіда про живопис як вид образотворчого мистецтва.

3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

4.1.Розповідь учителя.

(Як наочний матеріал для пояснення теми пропонується розглянути про-сторову побудову картини К. Лоррена «Полудень». За бажання вчитель може обрати будь-яку іншу картину.)

— Що ми побачимо, якщо піднімемося ясного дня на вершину пагорба? У декількох кроках від нас — дерева. Ми розрізняємо форму й колір листя, переплетіння гілок і гілочок, тріщини кори. Це перший (передній) план. Далі — пшеничпе поле, немов легким серпанком відділене від дерев,— другий план. А ще далі — луки, затягнені вже не серпанком, а більш щільною завісою,— третій (середній) план. І нарешті, на лінії обрію синіє смуга лі¬су — четвертий (дальній) план.

З-за синьої смуги лісу пливуть на нас низкою світлі та темні хмари. Неве-ликі біля самого обрію, вони виростають, стають величезними над нашими головами.

4.2.Організація сприйняття творів мистецтва.

Учитель пропонує проапалізувати за планами репродукції картин із зображенням весни, виконані видатними художниками (О. Г. Венеціанов «На ріллі. Весна», 0. КчСаврасов «Граки прилетіли», 1.1. Левітан «Весна — велика вода» або інші за власним вибором).

5. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

5.1. Творче завдання. Пояснення до творчого завдання

У ч и те л ь. Уявіть, що ми вирушили в мандрівку. Ось зовсім поряд із на-ми пнркан, перед ним — квіти. Трохи далі в'ється тоненька стежка — через жовто-делеиі луки вояа веде до старої хатини. Ледь осторонь стиха шепочуть яблуні в садку. Українські хати — як сонячні зайчики — спалахують яскра¬вими плямами я зелені садів. М'яко жовтіють їх солом'яні дахи, виблискують чистотою білені стіни. Намалюйте цей уявний пейзаж, передаючи глибину простору. Нехай на вашому малюнку буде зображена стара українська хата.

5.2. Відеоролик: «З пагорба видно краєвид села»

5.3.Послідовність виконання роботи:

 Спочатку потрібно намітити лінію горизонту.

 Знайти місце малюнка на аркуші паперу.

 Слід починати малювати з великих об'ємів, потім переходити до другоряд¬них зображень та деталей.

5.4.Індивідуальна робота за творчим завданням:

Учні виконують творчу роботу. Матеріали для виконапня роботи обирають самостійно. Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції та виправити помилки, надає індивідуальну допомогу.

6. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Після завершення роботи відбувається обговорення учнівських малюнків. Із малюнків створюють виставку «Безкраї простори».

7. ОЦІНЮВАННЯ

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку