Мета: вчити знаходити прикметники у тексті, ставити до них запитання, поширювати речення за допомогою прикметників, удосконалювати зв'язне мовлення учнів реченнями, текстами, шляхом добору прикметників до іменників; розширювати знання з теми, розвивати зв'язне мовлення, формувати навичку розмірковування; виховувати шанобливе ставлення до традицій народу.
Тема: Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті, зокрема в описах, розмірковування над тим, з якою метою вони дібрані автором.
Мета: вчити знаходити прикметники у тексті, ставити до них запитання, поширювати речення за допомогою прикметників, удосконалювати зв’язне мовлення учнів реченнями, текстами, шляхом добору прикметників до іменників; розширювати знання з теми, розвивати зв’язне мовлення, формувати навичку розмірковування; виховувати шанобливе ставлення до традицій народу,
Обладнання: картки-роздруківки
Тип уроку: комбіновани.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Гілка яблуні _________________________________
Гра на комп'ютері ____________________________
Шафа для книжок ____________________________
Одяг на свята ________________________________
Книга з бібліотеки ____________________________
Поле для футболу _____________________________
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
2. Шишкарі — ....... птахи з ... крилами та ... хвостами. їх легко впізнати за ... ... дзьобами, в яких ... частина загнута вниз, а ... вгору. Їжа шишкарів — насіння ... або ... шишок.
1. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
ІУ. Повідомлення теми і мети уроку.
У. Робота над новим матеріалом.
1. Вправа 372, с.152 – із записом одного з варіантів до зошита.
2. Фізкультхвилинка.
УІ. Закріплення знань, умінь і навичок.
Леонід Полтава
- З якими почуттями автор описує Україну у своєму творі? Що допомогло вам це зрозуміти? Назвіть прикметники з іменниками, поставте до прикметників питання.
2. Приклад картки 1. Завдання. Прочитай, випиши іменники разом з прикметниками, постав до них питання. Згадай, які ще кольори використовуються на рушниках та вишиванках. Запиши.
Вишивала ненька сорочечку сину,
Обшивала комір у волошки сині.
Голка блискуча, голка одежна
Хвильки здіймала в морі мережанім,
Нитку вела за собою червону,
Щоб на рукавах ясніли півонії
Серед волошок, як небо, синіх...
Мама сорочку вишила сину,..
Олена Полянська
УІІ. Підсумок уроку
УІІІ. Доманє завдання – вправа 373 -2
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
2. Шишкарі — яскраво-червоні птахи з темними крилами та бурими хвостами. їх легко впізнати за великими хрестоподібними дзьобами, в яких верхня частина загнута вниз, а нижня вгору. їжа шишкарів — насіння ялинових або соснових Шишок.
Там, де море є глибоке,
Де заквітчані Карпати,
Де степи такі широкі,
Що очима не обняти,
Там є наша Батьківщина - -
Україна !
Там, де сонечко іскриться,
Де весняний вітер віє,
Де на горах є столиця –
Наш великий, славний Київ,
Там є наша Батьківщина –
Україна!
Вишивала ненька сорочечку сину,
Обшивала комір у волошки сині.
Голка блискуча, голка одежна
Хвильки здіймала в морі мережанім,
Нитку вела за собою червону,
Щоб на рукавах ясніли півонії
Серед волошок, як небо, синіх...
Мама сорочку вишила сину…