"Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів " урок

Про матеріал
Матеріал стане у нагоді вчителям для проведення уроку української мови: конспект уроку та презентація уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досліджую будову слова. Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксівпід'їхалироз'єднати

Номер слайду 2

Мова – то серце народу: гине мова – гине народ.  Іван Огієнко

Номер слайду 3

Упізнай і називай«Досліджую будову слова» 

Номер слайду 4

Випадкове колесо "Будова слова"

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

бюро — б'ютьпівень — п'ятьвіє — в'єнові — солов'їбуряк — бур'ян. Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів

Номер слайду 7

Апостроф ставимо після префіксів, які закінчуються на _________ приголосний звук, перед буквами _________________. я, ю,є, ї твердий

Номер слайду 8

Номер слайду 9

єднуєВправа «Конструктор»поєднуєприєднує

Номер слайду 10

Гра « Четвертий зайвий» З’явилисяcім’явід’їжджатиз’єднати. Під’їхатиздоров’япір’яп’ятьcім’я. Під’їхати

Номер слайду 11

Робота у групах1 група Виділи префікси у словах та постав апостроф де це необхідно. Під…повзти під…їхати об…єднати пере…їздз…ясувативід…їздпід…пливти’’’ ’

Номер слайду 12

Після префіксів перед я,ю,є,їПісля б,п,в,м,ф,р та перед я,ю,є,їв корені слова Поділи слова на 2 групи згідно з правилами написання. У словах з префіксом познач префікс. Під’їздв’їхатим’ячпір’ябез’язикийроз’яснитим’якийз’їсти

Номер слайду 13

З’єднати – ….єднати,Недоїсти – …їсти. Під’їхати – …їхати, від ‘їзд – …. їзд,об’єднати – …єднати.3 група Утвори антоніми та познач префікс. роз’перевід’під’роз’

Номер слайду 14

4 група Заміни одним словом з префіксом (без-, між-) , познач префікс. Небо, що не має меж – Яке?Море, що не має країв – Яке?Той, що без зубів – Який?Той, що знаходиться між ярусами – Який?Той, хто мовчить, наче проковтнув язика – Який?БезкраєБезмежне. Беззубий. Між'ярусний. Без'язикий ____________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 15

«Мовна загадка»припискавислівяблуня'ЯСЛІВПРИstyle.colorstyle.colorstyle.color

Номер слайду 16

збирає, азима з’їдає. Осінь. Робота в парах

Номер слайду 17

Осіньзбирає, азима з’їдає. Метод «Прес»Я вважаю, що…Тому, що…Отже, …

Номер слайду 18

скінчилося. літоз’явилися –Опеньки

Номер слайду 19

Опенькиз’явилися – літо скінчилося.

Номер слайду 20

Апостроф пишеться після префіксів, що закінчуються голосним звуком. «Голосування ногами»Апостроф пишеться після префіксів, що закінчуються приголосним звуком. Апостроф пишеться перед бувами я, ю, є, ї . Апостроф пишемо для зв’язку слів у реченні.

Номер слайду 21

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Обери лист, який ти хочеш відкрити. Рефлексія «Загадкові листи»

Номер слайду 22

приятелів, роблятьслова. Лагідніа гострі –ворогів.

Номер слайду 23

Лагідніслова роблятьприятелів, а гострі –ворогів.

Номер слайду 24

скінчилося. літо. Опенькиз’явилися –

Номер слайду 25

Пустамоване вартадоброгослова.

Номер слайду 26

Осіньзбирає, азима з’їдає.

Номер слайду 27

Пустамоване вартадоброгослова.

Номер слайду 28

домова.словазложиться. Слово

Номер слайду 29

Словодословазложитьсямова.

pptx
Додав(-ла)
Filippova Oksana
Додано
16 січня
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку