Спритний перукар (Прийоми роботи ножицями з гребінцем)

Про матеріал
Мета уроку: - формування предметних компетентностей: • узагальнити і систематизувати теоретичні знання, удосконалення професійних знань, умінь і навичок щодо застосування теоретичних знань на практиці виконувати прийоми сумісної роботи ножиць та гребінця; • вдало застосовувати набуті знання у професійній діяльності при роботі з клієнтами (проведення стрижок); - формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання, спілкування з клієнтами (культура мовлення); • уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття вмінь і навичок через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення (правильно прийняти та виконати замовлення-стрижку); • соціальні і громадянські компетентності: уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів; • загальнокультурна грамотність: формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття при створенні стрижки і укладки; • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці.
Перегляд файлу

1

 

ЕНЕРГОДАРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ІІ-ІІІ ступенів – МІЖШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ»

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ З ПРОФЕСІЇ «ПЕРУКАР»

 

 

 

Номінація: освітня діяльність в закладі

Секція: розробка уроку, заняття

Автор: викладач зі спецдисциплін

Галкіна А.Ф.

 

 

 

2020


Предмет: Виробниче навчання.                                                                           Тема:  «Спритний перукар» (Прийоми роботи ножицями з гребінцем)

Мета уроку:

- формування предметних компетентностей:

  • узагальнити і систематизувати теоретичні знання, удосконалення професійних знань, умінь і навичок щодо застосування теоретичних знань на практиці виконувати прийоми сумісної роботи ножиць та гребінця;
  • вдало застосовувати набуті знання у професійній діяльності при роботі з клієнтами (проведення стрижок);

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання, спілкування з клієнтами (культура мовлення);
  • уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття вмінь і навичок через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення (правильно прийняти та виконати замовлення-стрижку);
  • соціальні і громадянські компетентності: уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів;
  • загальнокультурна грамотність: формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття при створенні стрижки і укладки;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці.

Тип уроку: урок закріплення, повторення та узагальнення

Методи і форми роботи: бесіда, мозковий штурм, робота в парах, практичне завдання.

Дидактичне забезпечення: план уроку,  картки-завдання, сертифікати.                                                                                                Матеріально-технічна база: гребінець, ножиці.

Хід уроку

І. Організаційна частина:

а) Привітання.

б) Перевірка готовності до уроку та санітарно-гігієнічного стану майстерні.

ІІ. Вступний інструктаж:

а) Повідомлення теми і мети уроку, мотивація:

- Сьогодні у нас урок-гра  на тему «Спритний перукар».

- Мета гри - перевірити теоретичні знання та професійні вміння і навички щодо прийомів сумісної роботи ножиць та гребінця.                        

- Коли і де в житті можуть знадобитись уміння роботи з ножицями та гребінцем?

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь здобувача освіти

а) Опитування:

1. Які ви знаєте методи стрижки?

Відповідь: "пасмо за пасмом", зведення волосся на "ні",                                                                                                                  тушовка, філіровка, окантовка, стрижка на "пальцях", градуювання.

2. Які ви знаєте способи тримання ножиць?

Відповідь: робочий та неробочий спосіб тримання ножиць.

б) Тестові завдання:

- Наступне завдання - робота з картками. Сьогодні ви працюєте у парах, тому картку підписати двома прізвищами та дати відповідь на питання.

Учням роздаються різні варіанти карток (на кожну пару)

ІV. Поточний інструктаж і самостійна робота:

а) Правила ТБ та санітарні норми

- Перед тим як розпочати виконувати  практичне завдання, ми повинні з вами повторити техніку безпеки та санітарні норми.

1. Бути уважним і зосередженим при роботі з ножицями та інструментами.

2. Слідкувати за рухами  клієнта, щоб не поранити його.

3. Не дозволяється класти ножиці до кишені.

4. Не можна упустити ножиці і кидати іншому - це може привести до поломки їх.

5. Не класти на робочий стіл зайві  інструменти та особисті речі.

6. Не користуватися машинками для стрижки волосся або гребінцями зі зламаними зубцями – можна пошкодити шкіру голови.

7. Обережно виконувати стрижку в зоні подряпин, ран, садин, родимок.

8. Не користуватися пошкодженим інструментом.

9. Обережно проводити окантування біля вух і обличчя, щоб не поранити.

10.Якщо поранено клієнта, треба продезінфікувати рану і зупинити кровотечу. Слідкувати за тим, щоб зрізане волосся не потрапило у рану.

11. Використовувати тільки чистий, продезінфікований інструмент.

б) Розповідь, на яких моделях буде відпрацьовуватися прийоми спільної роботи ножицями з гребінцем.

- Практичним завдання - виконання метода стрижки «на пальцях».

в) Пояснення послідовності виконання завдання, часу та критеріїв оцінювання роботи:

- Працюючи в парах, ви демонструєте свої вміння роботи з ножицями по черзі одна на одній.

- Час виконання роботи – 25 хв.

- Виконуючи роботу

  • дотримання правил охорони праці та санітарних норм на робочому місці;
  • зміст робочого місця;
  • правильність виконання роботи;
  • самоконтроль при виконанні завдання (уважність, охайність).

г) Практичне завдання на відтворення прийомів роботи ножицями з гребінцем (робота в парах):

  • 1 обхід: Перевірити зміст робочих місць і дотримання правил з   охорони праці.
  • 2 обхід: Перевірити правильність виконання трудових прийомів фіксуючи увагу на кожного учня.
  • 3 обхід: Перевірити вірність ведення самоконтролю.
  • 4 обхід: Надати індивідуальні консультації майстрам по виконанню.
  • 5 обхід: Перевірити дотримання технічних умов в роботі. Провести прийом і оцінку роботи.

V. Заключний інструктаж:

а) Підвести підсумки роботи майстрів (вказати на недоліки та помилки в роботі майстрів).

б) Відзначити майстрів, які досягли успіхів у виконанні практичного завдання (сертифікати).

в) Оцінити якість виконаної роботи учнів – в індивідуальному порядку

г) Домашнє завдання: повторити тему «Методи стрижки»

д) Організувати прибирання робочих місць.

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку