27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Спрощення в групах приголосних

Про матеріал

Сьогодні посилена увага до Інтернету має просте пояснення: в сучасному світі не існує джерела інформації, яке можна було б порівняти з Інтернетом за потужністю та оперативністю. На мою думку, одним із важливих напрямків розвитку інформатизації сучасної освіти є Інтернет-сервіси. Їх інтерактивність, зворотній зв'язок - помітні переваги цих технологій зумовили необхідність їх застосування в НУШ.


Перегляд файлу

Предмет, клас, тема уроку _Українська мова, 5 клас,  Спрощення в групах приголосних.

обирається із запропонованих в інформаційному листі

Назва методу, прийому _Інтернет-сервіси в освітньому просторі______________________

Обладнання таблиця «Спрощення в групах приголосних», ноутбуки з виходом до Інтернету.

 

Зміст роботи

І.Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ.  Оголошення, представлення теми та очікування навчальних результатів.

ІV. Надання необхідної інформації .

V. Інтерактивна вправа – центральна частина заняття.

Використання Інтернет-сервісів для проведення даного етапу уроку.

  1. Філворди:пошук слів.

(використання Інтернет-сервісу зі створення інтерактивних вправ)

Це захоплююча гра на пошук слів. Учням дається таблиця з літер, в якій потрібно шукати заховані слова.

Завдання: знайти і записати слова, у яких відбулося спрощення у групах приголосних.

Посилання на вправу: https://learningapps.org/display?v=pr9bo1gcj18

  1. Гра «Наздожини мене».

(використання Інтернет-сервісу зі створення вправ «Живий» фотоколаж)

Завдання: наведіть мишею на слова та перекладіть їх на українську мову. Запишіть у зошит, поясніть відмінність між словами.

Посилання на вправу: http://www.getloupe.com/v/3qbez0do?r=u

 

 

  1. Логічна вправа «Подумай і скажи».

(використання Інтернет-сервісу зі створення інтерактивних вправ)

Завдання: з поданих речень утворіть і впишіть словополучення.Поясність, які зміни відбуваються зі словами.

Посилання на вправу: https://learningapps.org/display?v=phshjpo8518

Вправа-енергізатор (фізкультхвилинка)

«Австралійський дощ»

Хід вправи: учні стоять. Учитель показує рух, усі повторюють його, поступово приєднуючись один до одного.

  •      Чи знаєте ви, який австралійський дощ?
  •      Піднімається вітер (потираємо руки).
  •      Падають перші краплини дощу (клацаємо паль­цями).
  •      Почалася злива (плескаємо долонями по стег­нам).
  •      Злива перетворилася на бурю (тупаємо).
  •      Ось буря стихає (плескаємо долонями по гру­дині).
  •      Стихає злива (плескаємо долонями по стег­нам).
  •      Закінчується дощ, падають останні краплі (кла­цаємо пальцями).
  •       Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
  •      Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору)

 

  1. Інтелектуальний пазл «Розвитк мовлення»

(використання Інтернет-сервісу зі створення онлайн-пазлів)

Завдання:. Потрібно скласти пазл і отримати завдання. За опорними словами складіть усну невелику розповідь на тему «Як я допомагаю батькам».

Посилання на вправу: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=067c386a4234

 

 

  1. Інтерактивне опитування «Я кмітливий і розумний»

(використання Інтернет-сервісу зі створення інтерактивних вправ)

Завдання: відповісти на запитання, обравши правильну відповідь.

Посилання на вправу: https://learningapps.org/watch?v=pgc0vy0g217

 

VІ. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку.

VІ. Домашнє завдання.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябко Вікторія Аркадіївна
    Дякую за таку цікаву ідею проведення уроків. Обов'язково буду застосовувати на своїх уроках.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
1030
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку