Станції до квесту "Пасхальні ігри"

Про матеріал
Пасхальний квест розроблений для учнів п'ятих - одинадцятих класів закладів загальної сереньої освіти. Кожен клас - окрема група. Змагання відбувається між групами. В кожного класу свій маршрут, проте кожна група має відвідати усі станції почерзі.
Перегляд файлу

Станція 1  «Фізичний клас»

 

 Знайди крашанку

Ведучий у ховає абикуди крашанку, але так, щоб він знаходився в полі зору гравців. Потім ведучий запрошує в кімнату всіх і вони починають шукати крашанку очима. Коли гравець виявить пасхальне яйце, він мовчки сідає. Завдання вважається виконаним, якщо усі учасники знайдуть крашанку.

 

Станція 2  «Іноземний клас»

 

Хто ведучий?

 

У грі повинні брати участь не менше шести гравців, один з гравців залишає кімнату. В цей час інші сідають в коло і вибирають ведучого. Ведучий робить прості рухи, наприклад, ляскає в долоні, мотає головою, трясе кулаками в повітрі і т.д. Решта гравців повинні повторювати рухи ведучого і щонайшвидше виконувати нові рухи услід за ним. Тепер гравець, який виходив за двері, повертається і стає в центр кола. Його завдання - виявити, хто ведучий. Це зовсім непросто, тому що, поки він дивиться на ведучого, той не стане робити нових рухів. Коли ведучий все ж знайдений, групі дається підказка.

 

Станція 3  «3 клас»

 

Символіка орнаменту

 

Встановити відповідність.

 

Станція 4  «Український клас»

 

Великодні яйця: конкурс «Боулінг»

 

У центрі кімнати або майданчика кладеться біле яйце, а завдання кожного з учасників, що стоять навколо, якомога ближче до нього підкотити свої крашанки, при цьому дібрати епітети до писанки.

 

Станція 5  «Історичний клас»

 

Естафета з яйцем

 

  1. Гравці повинні бігом з яйцем у ложці дістатися до фінішу і повернутися назад, щоб передати яйце наступному товаришеві по команді. Якщо яйце падає, естафета починається з початку.
  2. Розповісти про виникнення свята Пасхи.

 

Станція 6  «Зарубіжний кабінет»

 

Великодня гра-пантоміма «Кожній тварі по парі»

 

  1. Пізнавальна гра у свято Великодня: історія для дітей повідає про те, як напередодні всесвітнього потопу Ной побудував ковчег і взяв кожної тварі по парі. У грі мають брати участь парне число дітей. Ведучий роздає всім учасникам картки з малюнком тварини або ж кожному каже назву на вухо. Важливо, щоб усі тварини повторювалися двічі. Завдання учасників зобразити свою тварину (без звуків) і якомога швидше знайти свою пару серед інших дітей.
  2. Розповісти про орнаменти на писанках.

 

 

Станція 7 «Спортзал»

 

Гонки великодніх кроликів

Дітям дається мішок, а на голову потрібно вдягнути обідок із заячими вушками. Завдання учасників по черзі одягати мішок і вуха, проскакати заданий маршрут і передати естафету наступному учаснику. Після виконання завдання дається підказка.

 

Станція 8 «Хімічний кабінет»

 

Конкурс: «Принеси крашанку»

 

  1. Розповісти чим відрізняється писанка від крашанки.
  2. Символом чого є червона (синя або зелена, залежно від кольору команди) крашанка?
  3. У конкурсі знадобиться парне число учасників. Всім парам видаються різнокольорові повітряні кульки. Кульку потрібно притиснути одне до одного боками і так добігти до наступної станції, не втративши при цьому кульку.

 

Станція 9 «Коридор початкові класи»

 

«За двома зайцями»

 

(реквізит - три дерев'яні яйця)

 

Дві крашанки кладемо поряд. Потрібно третій потрапити так, щоб вони покотилися в різні боки.

Після виконання завдання, дати наступну підказку.

 

Станція 10 «Фініш» (шкільний дендрарій)

 

Гра-квест «Пошук пасхальних скарбів»

 

Кожна група повинна орієнтуватись на свій колір, шукати кольорові квіти і прийти шлях у пошуку скарбу.

 

 

 

 

 

 

 

Станція 1  «Фізичний клас»

 

 Знайди крашанку

Ведучий у ховає абикуди крашанку, але так, щоб він знаходився в полі зору гравців. Потім ведучий запрошує в кімнату всіх і вони починають шукати крашанку очима. Коли гравець виявить пасхальне яйце, він мовчки сідає. Завдання вважається виконаним, якщо усі учасники знайдуть крашанку.

 

Станція 2  «Іноземний клас»

 

Хто ведучий?

 

У грі повинні брати участь не менше шести гравців, один з гравців залишає кімнату. В цей час інші сідають в коло і вибирають ведучого. Ведучий робить прості рухи, наприклад, ляскає в долоні, мотає головою, трясе кулаками в повітрі і т.д. Решта гравців повинні повторювати рухи ведучого і щонайшвидше виконувати нові рухи услід за ним. Тепер гравець, який виходив за двері, повертається і стає в центр кола. Його завдання - виявити, хто ведучий. Це зовсім непросто, тому що, поки він дивиться на ведучого, той не стане робити нових рухів. Коли ведучий все ж знайдений, групі дається підказка.

 

Станція 3  «3 клас»

 

Символіка орнаменту

 

Встановити відповідність.

 

Станція 4  «Український клас»

 

Великодні яйця: конкурс «Боулінг»

 

У центрі кімнати або майданчика кладеться біле яйце, а завдання кожного з учасників, що стоять навколо, якомога ближче до нього підкотити свої крашанки, при цьому дібрати епітети до писанки.

 

Станція 5  «Історичний клас»

 

Естафета з яйцем

 

  1. Гравці повинні бігом з яйцем у ложці дістатися до фінішу і повернутися назад, щоб передати яйце наступному товаришеві по команді. Якщо яйце падає, естафета починається з початку.
  2. Розповісти про виникнення свята Пасхи.

 

Станція 6  «Зарубіжний кабінет»

 

Великодня гра-пантоміма «Кожній тварі по парі»

 

  1. Пізнавальна гра у свято Великодня: історія для дітей повідає про те, як напередодні всесвітнього потопу Ной побудував ковчег і взяв кожної тварі по парі. У грі мають брати участь парне число дітей. Ведучий роздає всім учасникам картки з малюнком тварини або ж кожному каже назву на вухо. Важливо, щоб усі тварини повторювалися двічі. Завдання учасників зобразити свою тварину (без звуків) і якомога швидше знайти свою пару серед інших дітей.
  2. Розповісти про орнаменти на писанках.

 

 

Станція 7 «Спортзал»

 

Гонки великодніх кроликів

Дітям дається мішок, а на голову потрібно вдягнути обідок із заячими вушками. Завдання учасників по черзі одягати мішок і вуха, проскакати заданий маршрут і передати естафету наступному учаснику. Після виконання завдання дається підказка.

 

Станція 8 «Хімічний кабінет»

 

Конкурс: «Принеси крашанку»

 

  1. Розповісти чим відрізняється писанка від крашанки.
  2. Символом чого є червона (синя або зелена, залежно від кольору команди) крашанка?
  3. У конкурсі знадобиться парне число учасників. Всім парам видаються різнокольорові повітряні кульки. Кульку потрібно притиснути одне до одного боками і так добігти до наступної станції, не втративши при цьому кульку.

 

Станція 9 «Коридор початкові класи»

 

«За двома зайцями»

 

(реквізит - три дерев'яні яйця)

 

Дві крашанки кладемо поряд. Потрібно третій потрапити так, щоб вони покотилися в різні боки.

Після виконання завдання, дати наступну підказку.

 

Станція 10 «Фініш» (шкільний дендрарій)

 

Гра-квест «Пошук пасхальних скарбів»

 

Кожна група повинна орієнтуватись на свій колір, шукати кольорові квіти і прийти шлях у пошуку скарбу.

 

docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку