Стара казка на новий лад. Н. Забіла «Вовк і козлята».

Про матеріал
Активізуємо читацьку пам’ять , розвиваємо мовлення, формуємо емоційно-чуттєву сферу, пробуджуємо почуття відповідальності за доручену справу. Перевірка домашнього завдання. Читання напам’ять віршів Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати»,«Зацвіла в долині» (за вибором учнів). Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності. Перегляд фрагмента мультфільму «Вовк і семеро козенят». Бесіда за змісто переглянутого фрагмента казки. Робота над казкою Н. Забіли «Вовк і козлята». Пошук казки за змістом у розділі «Літературні казки».Читання казки учнями мовчки.Перевірка первинного сприйняття змісту казки.Словникова робота.Читання казки учнями вголос за частинами; аналіз змісту.Робота з методичним апаратом до казки. Вибіркова характеристика героїв казки.Переказування казки за ланцюжком слів, словосполучень.Домашнє завдання. С.69-70. Виразно читати. Придумати своє закінчення. Проілюструватисмайликами казку відповідно до настрою, з яким треба читати ту чи іншу частину.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стара казка на новий лад. Н. Забіла «Вовк і козлята».

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання.1. Читання напам’ять віршів Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати»,«Зацвіла в долині» (за вибором учнів).2. Перевірка виконання різнорівневих завдань до віршів Т. Шевченка.

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку

Номер слайду 4

Перегляд фрагмента відеофільму «Вовк і семеро козенят». Бесіда за змістом переглянутого фрагмента казки. Фрагмент до якої казки ви переглянули? Хто головні героїв цього твору? Пригадайте, що вас найбільше схвилювало, коли ви вперше ознайомилися з казкою? Чим завершився твір? Як ви думаєте, могло би бути інше завершення казки? Яке? Чому казка навчила своїх читачів?https://www.youtube.com/watch?v=Tzx4 OO3ru. HI

Номер слайду 5

Робота над казкою Н. Забіли «Вовк і козлята». Пошук казки за змістом у розділі «Літературні казки». Розгорніть підручники на с.5. У розділі «Літературні казки» знайдіть казку Н. Забіли. Як називається казка, яку написала вже знайома вам авторка? На якій сторінці підручника вона вміщена? Розгорніть підручники на с.69 і ознайомтеся з казкою.2. Читання казки учнями мовчки.3. Перевірка первинного сприйняття змісту казки. Чи сподобалася вам казка? Чим особливо сподобалася? Чи можна стверджувати, що це стара (відома) казка на новий лад?

Номер слайду 6

Словникова робота. Діти, у змісті казки трапилися вам такі слова: блискотить (сяє), вірний (надійний), щодуху (дуже швидко, миттєво), нишком (мовчки), причаївсь (сховався, завмер), лякливо (боязко), бебехнутися (впасти). Доберіть близькі за значенням слова, щоб усі зрозуміли їх зміст.

Номер слайду 7

Читання казки учнями вголос за частинами; аналіз змісту. О якій порі коза поверталася з лісу додому? Як про це сказала авторка?З яким настроєм коза-матінка повернулася до своїх діток? Хто її зустрічав?Чим напувала коза козенят і Рябка?Як вовк опинився біля воріт хати, в якій мешкала коза зі своїми дітками?Чи вдалося вовкові здійснити свій задум?Що трапилося з вовком?Чому коза раділа? Як про її радість розповіла авторка?

Номер слайду 8

Робота з методичним апаратом до казкивідповіді на запитання, завдання, вміщені наприкінці казки;аналіз змісту малюнка з елементами вибіркового читання. Розгляньте уважно малюнок. Хто з героїв казки відсутній на малюнку? Як ви думаєте, чому художник не намалював маму козенят? Скільки козенят зображено на малюнку? А в казці вказане їх число? Яка частина казки проілюстрована? «Озвучте» малюнок;виконання та перевірка різнорівневих завдань.

Номер слайду 9

Вибіркова характеристика героїв казки.- Поміркуйте, кого з героїв казки можна характеризувати таким прислів’ям:«Страху нема там, де його не бояться». Узагальнення-висновок.- Хто з героїв казки вам сподобався найбільше, чому? Яким є ставлення авторки до героїв казки? Що ви зрозуміли з цієї казки?

Номер слайду 10

Переказування казки за ланцюжком слів, словосполучень. За ланцюжком слів перекажіть зміст казки. Хата → козенята чекають → із лісу йде. Заходить → коза підходить → стукотить. Відчиніться → прийшла → принесла. Козенята → Рябко → до хати → молоко. Підслухав → прибіг щодуху → ніс. Почав → голоском → несу → молока. Цапок → через пліт → причаївся → воріт. Не бачить → ніж → нетерпляче → скоріше. Відімкнули → випустили → підібгав хвіст → відстрибнув → бебехнувся. Йде із лісу → несе → розказують усе. Радіти → молодець → розумні діти → кінець.

Номер слайду 11

Підсумки уроку. Хто з авторів познайомив вас зі своєю казкою? Якій казці ви надасте перевагу: народній чи авторській (літературній), чому? Чиїм казковим вустам ви подаруєте вислів «Чия відвага, того і перевага»? Який висновок з казки ви зробили для себе?

Номер слайду 12

Домашнє завдання.- Проілюструвати смайликами казку відповідно до настрою, з яким треба читати ту чи іншу частину.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку