Як звірі хвости отримали. І. Нехода «Чому в лисиці найкращий хвіст?»

Про матеріал
Розвиваємо зв’язне мовлення, удосконалюємо навички виразного читання, уміння читати діалог, формуємо емоційно-чуттєву сферу. Перевірка домашнього завдання. Переказування казки Сашка Дерманського «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек».Переказування казки зі зміненою кінцівкою, в якій злий джин стає добрим. Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності. Опрацювання казки І. Неходи «Чому в лисиці найкращий хвіст?» Читання казки учнями вголос. Читання-аналіз змісту та мовних засобів казки. Установіть зв’язок між дією та предметом. Дайте відповідь словами казки: «Кому який дістався хвіст?» Читання діалогів, які відбулися між героями казки. Підсумки уроку. Домашнє завдання. Прочитати виразно, с.72-74. Переказати казку без діалогу між героями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як звірі хвости отрималиІ. Нехода «Чому в лисиці найкращий хвіст?»

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Переказування казки Сашка Дерманського «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек». Переказування казки зі зміненою кінцівкою, в якій злий джин стає добрим.

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності. Опрацювання казки І. Неходи «Чому в лисиці найкращий хвіст?»Читання казки вчителем з установкою на слухання. Прослухавши казку, дайте відповідь на запитання, яке містить заголовок.2. Аналіз первинного сприйняття змісту казки. Чому в лисиці найкращий хвіст? Для чого тваринам хвости? Хто оповістив про роздачу хвостів? Які тварини отримали хвости?

Номер слайду 4

Читання казки учнями вголос. Читання-аналіз змісту та мовних засобів казки. Як починається казка? Кому дятел надіслав телеграму? Про що йшлося в телеграмі? Хто із звірів відгукнувся на телеграму? (Одна лисиця, решта – свійські тварини). Якими словами автор підкреслює, хто як поспішав за хвостом?

Номер слайду 5

- Установіть зв’язок між дією та предметом:прибігла,подавсь,помчався,йшла,прителіпалася?????(лисиця)(Сірко)(кінь)(корова)(свиня)

Номер слайду 6

- Установіть зв’язок між дією та ознакою хвоста:вибрала,дістався,дістав,взяла,зоставсь?????(найкращий)(гарний)(хороший)(негожий)(маленький)

Номер слайду 7

- Дайте відповідь словами казки: «Кому який дістався хвіст?»Великий, довгий та пухнастий. Такий – хоч бубликом підкинь. Хороший. На осоку – траву похожий. Маленький. Чому лисиці дістався найкращий хвіст?

Номер слайду 8

Читання діалогів, які відбулися між героями казки. Робота з методичним апаратом до казки. Аналіз книжкового малюнка.- Розгляньте уважно малюнок. Чи вдалося художникові відтворити зміст казки? Яких деталей не вистачає?Відповіді на запитання, уміщені наприкінці казки. Виконання та перевірка різнорівневих завдань.

Номер слайду 9

Підсумки уроку.- Чи сподобалася вам казка. Хто її автор? Якими словами автор відповідає на запитання заголовка? - Що би ви порадили авторові змінити в казці? - Що з казки вам запам’яталося найбільше? Чи перемагає хтось у казці? Чому?

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Прочитати виразно, с.72-74. Переказати казку без діалогу між героями.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку