Мудра квіточка. Краса й здоров’я – цілий рік.

Про матеріал
Розвиваємо мовлення і мислення, спонукаємо до роздумів щодо мотивів поведінки дійових осіб, формуємо оцінні судження, удосконалюємо вміння читати діалог, навички свідомого й виразного читання. Опрацьовуємо зміст легенди «Краса й здоров’я – цілий рік». С.93-94. Працюємо за презентацією. Виконуємо завдання на вибіркове читання, розвиток мовлення , роботу над методичним апаратом твору, с.94.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мудра квіточка. Краса й здоров’я – цілий рік

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Як називається легенда, у якій головними героями є князь, старець? Які питання ви підготували цим героям і хотіли би отримати від них відповіді?

Номер слайду 3

Легенда – це невелика розповідь,народне сказання про створення світу, виникнення рослин, звірів, птахів, походження імен людей, назв міст, річок, озер тощо.

Номер слайду 4

Розгляд медіазображень квітів. ЛілеїТюльпани

Номер слайду 5

Нарциси. Троянда. Любисток. Деревій. Безсмертник

Номер слайду 6

Волошка. Барвінок. Розгляньте зображення. Чи можемо ми стверджувати, що квіти є окрасою землі? Які квіти є вашими улюбленими? Розкажіть про них. З яких квітів вам би хотілося скласти букет мамі з нагоди її Дня народження.

Номер слайду 7

Лексико-семантична робота. Поясніть, як ви розумієте значення слів: незгода незрівнянні хвальба, пхатися

Номер слайду 8

Опрацювання легенди «Краса й здоров’я – цілий рік». Первинне ознайомлення зі змістом легенди. Комбіноване читання за схемою: учні – вчитель. Емоційно-оцінна бесіда за змістом прочитаного. Який момент легенди вам сподобався найбільше? Чому? Яка частина легенди вам краще запам’яталася? Що ви уявили найяскравіше, слухаючи легенду? Яка з квіток виявилася наймудрішою? Яка суперечка виникла між квітами? Хто мав залагодити суперечку? Чому, на вашу думку, Господь дав квіточці ім’я Безсмертник? Яке ваше ставлення до ситуації, описаної в легенді? Які думки і почуття викликала у вас легенда?

Номер слайду 9

Вибіркове читання-відповідь на запитання вчителя?- Дайте відповідь словами легенди. Які квіти подумали, що вони найбільше потрібні людям і чому?Як повелися інші квіти?Як вчинив Бог з квіточками?З яким проханням до Бога звернулась квіточка?Як Бог винагородив квіточку за її мудрість?У яких словах квіточки проявлена її мудрість?

Номер слайду 10

Розвиток мовлення. Прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви розумієте їх зміст. Щасливо там жити, де вміють дружити. Не хвали себе, нехай тебе хвалять інші. Увічливих і скромних скрізь поважають. Хто людям добра бажає, той і собі має. По можливості не кривди і мурашку. Поміркуйте, чи можуть прислів’я бути порадами героям легенди? Яким квітам ви дасте ці поради? Свою відповідь обґрунтуйте.

Номер слайду 11

Робота з методичним апаратом легенди.

Номер слайду 12

Читання діалогів між героями легенди. Визначення основної думки твору. Підсумки уроку. Хто з героїв легенди вас розчарував? Чому? Яке призначення квітів на землі? Поміркуйте і скажіть, чому саме безсмертнику випала нагода/честь дарувати людям красу і здоров’я цілий рік.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку