Що обереш ти: казку чи мультфільм? (Позакласне читання)

Про матеріал
Уточнюємо знання про мультиплікацію, продовжуємо знайомство з авторськими казками, показуємо на прикладах, що таке слухняність та дисциплінованість, навчаємося встановлювати причиново- наслідкові зв'язки.Читання-слухання казки Б. Поттер «Кролик Пітер» Домашнє завдання. Подивіться вдома мультфільм «Кролик Пітер». Намалюйте малюнок до улюбленого епізоду Обговоріть про спільне та відмінне між прочитаною казкою і переглянутим мультфільмом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що обереш ти: казку чи мультфільм?Позакласне читання

Номер слайду 2

- Розгляньте книжки . Прочитайте їх назви. Як дізнатися, твори яких жанрів уміщені в книжках? Яка з книжок містить українські народні казки? Яка з книжок містить зарубіжні казки? Ці казки є народними чи авторськими? Хто є автором зарубіжних казок?

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку з елементарним обговоренням її змісту. А чи знаєте ви, що таке мультиплікація, анімація? - Прочитайте визначення: «Анімація, мультиплікація - вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів».- Поміркуйте і назвіть спільні ознаки книжки і мультфільму. (Герої, розвиток подій (сюжет)...) Чим відрізняється книжка від мультиплікації? (Книжка - поліграфічне мистецтво, а мультиплікація - вид кіномистецтва).

Номер слайду 4

Бесіда. Розкажіть друзям про свій улюблений мультфільм. Чого він навчає?- Складіть список мультфільмів, які зняті за мотивами українських народних казок. Ознайомте зі списком однокласників.

Номер слайду 5

Читання-слухання казки Б. Поттер «Кролик Пітер». Жив собі неслухняний кролик Пітер Пуш. А сестричок його звали Булка, Плюшка і Пампушка. Усі вони жили разом із мамою в норі, під корінням великої пухнастої ялинки.- Ну, діти, - сказала якось вранці мама, місіс Пуш, - ідіть погуляйте куди хочете - в ліс, в поле, тільки не ходіть в сад містера Мак-Грегора. Там з вашим татом трапилася велика неприємність: місіс Мак-Грегор запекла його в пиріг. Тож будьте уважні! А я - до крамниці.

Номер слайду 6

З цими словами місіс Пуш взяла кошика і парасольку та вирушила через ліс до крамниці. Там вона купила пшеничного хліба і п’ять ватрушок. Слухняні дівчата - Булка, Плюшка та Пампушка - пішли в ліс по ожину. А неслухняний Пітер Пуш пострибав на город містера Мак-Грегора! Хвіртка була зачинена, але він проліз під нею. Він поїв там салату, пожував квасолі й взявся за редиску. Незабаром у нього роздуло живіт, і Пітер Пуш пішов шукати петрушку. Він знав, що петрушка допомагає від болю в животі. Але раптом за рогом огіркового парника блиснули окуляри містера Мак-Грегора! Стоячи навколішки, містер Мак- Грегор возився з капустою, але, помітивши кролика, миттю схопився і кинувся за ним.

Номер слайду 7

- Лови злодія! - крикнув він, грізно потрясаючи граблями. З переляку Пітер Пуш забув, де хвіртка, і відчайдушно заметушився по городу. Він загубив черевички: один - у капусті, інший - в картоплі. Звичайно, босоніж та на чотирьох лапах Пітер Пуш бігав набагато швидше. На жаль, він налетів на сітку навколо аґрусу і застряг: зачепився ґудзиком. На Пітері була новенька блакитна курточка з блискучими мідними ґудзиками. З очей його бризнули сльози. Почувши схлипи Пітера, прилетіли схвильовані горобці.

Номер слайду 8

- Не здавайся, Пітер Пуш! - зацвірінькали вони йому. - Скидай курточку та біжи!Тут підскочив містер Мак-Грегор і накрив Пітера величезним решетом. Пітер Пуш вислизнув, але без курточки. Вона залишилася під решетом. А містер Мак-Грегор підібрав його курточку та черевики і зробив з них опудало - відлякувати чорних дроздів. Пітер Пуш жодного разу не зупинився і не озирнувся, поки не влетів у нірку під великою пухнастою ялинкою. Він так втомився, що відразу впав на м'який пісок і закрив очі. Тим часом місіс Пуш смажила морквяні котлети.

Номер слайду 9

- Ах, Пітере, який ти невдахо! - бурчала вона. - І тижня не минуло, а ти вже загубив другу курточку і другу пару черевиків!Увечері Пітер зовсім заслаб - у нього заболів живіт і почався жар. Місіс Пуш поклала його в ліжко та заварила чай з ромашки. Вона напоїла чаєм Пітера - як велів доктор - «одну столову ложку на ніч». А Булці, Плюшці та Пампушці на вечерю дісталися гарячі булочки, пампушки, пончики та солодкі ватрушки. Булка їла булочки, Плюшка - пампушки, а Пампушка - ватрушки... Але хто ж тоді з'їв усі пончики? Довго кроленята не гадали, вони швидко заплуталися та поснули.

Номер слайду 10

Роздуми над прослуханим. Поміркуйте, чому сестрички мали такі імена. Де жила сім'я кроликів? Чому подвір'я містера Мак-Грегора було небезпечним? Яка неприємність трапилася з Пітером Пушем?

Номер слайду 11

Рекомендації до позаурочної діяльностіПодивіться вдома мультфільм «Кролик Пітер». Намалюйте малюнок до улюбленого епізоду Обговоріть про спільне та відмінне між прочитаною казкою і переглянутим мультфільмом.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку