Стаття на тему: Інноваційні технології управління в умовах коронакризи

Про матеріал
У зв'язку з значними обмеженнями на тлі пандемії багато підприємств почали активно використовувати сучасні інструменти дистанційної роботи, що допомагає вирішувати безліч завдань без присутності відповідних спеціалістів на виробництві.
Перегляд файлу

УДК 005.591.6:004.771З-38

ЗАХАРЧУК К.В., студентка

Науковий керівник ІЩУК В.В., викладач екон. дисциплін

ВСП “Технолого екномічний

фаховий коледж БНАУ”

 osvita622@ukr.net

 

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОМПАНІЇ NESTLÉ В УМОВАХ КОРОНОКРИЗИ

Анотація. У зв'язку з значними обмеженнями на тлі пандемії багато підприємств почали активно використовувати сучасні інструменти дистанційної роботи, що допомагає вирішувати безліч завдань без присутності відповідних спеціалістів на виробництві.

 

Ключові слова: коронокриза,  дистанційна робота, програмне забезпечення,  здоров'я співробітників, трансформація діяльності

 

Введення обмежень через глобальний спалах COVID-19 внесло значні корективи у виробничі процеси багатьох харчових підприємств.  Для виживання їм потрібно було знайти такий баланс, за якого збереглася б і достатня продуктивність праці, і захищеність співробітників та клієнтів.  І кожна організація досягала такого балансу у різний спосіб.  Зокрема Nestlé зробила ставку на високі технології: корпорація впровадила у свою діяльність інструментарій віртуалізації та доповненої реальності. Це дозволило забезпечувати віддалену підтримку виробничих об'єктів “Нестле” незалежно від розташування, дистанційну роботу з дослідницькими центрами, і навіть зв'язок із постачальниками і клієнтами.

Як зазначають представники міжнародного харчового гіганта, багато його експертів, а також постачальники сировини сьогодні активно використовують інструменти дистанційного доступу для зв'язку із заводами та іншими інфраструктурними об'єктами по всьому світу. В результаті не тільки забезпечується достатній рівень безпеки та захищеності від COVID-19, а й підвищується ефективність діяльності: використовуючи технології віддаленого доступу та доповненої реальності, експерти Nestlé можуть підтримувати одночасно декілька проектів незалежно від їхньої локалізації.  Причому інструментарій, що використовується, дійсно великий.  Це і віддалені робочі столи, і "розумні" окуляри, і камери з можливістю кругового огляду з дистанційним керуванням, а також професійне програмне забезпечення.  У сукупності це все дозволяє забезпечувати підтримку проектам та виробництву віддалено, без необхідності особистої присутності на заводі чи лабораторії[1].

Технології віддаленого доступу та доповненої реальності вже успішно використовувалися у багатьох проектах Nestlé.  Це спорудження і модернізація виробничих ліній, проведення сервісних робіт, і перевірка обладнання, що закуповується.

Захист життя та здоров'я співробітників – це незмінний пріоритет у політиці Nestlé, однак дистанційна експертна підтримка – це не просто реакція у відповідь на спалах COVID-19. Надалі віддалена допомога стане повноцінним інструментом нашої роботи.  Вона в перспективі допоможе нам підвищити швидкість та ефективність роботи виробничих об'єктів та зменшить необхідність у візитах експертів на заводи та в лабораторії. А це скоротить транспортні витрати, допоможе вирішувати важливі питання оперативніше, а також сприятиме скороченню викидів вуглекислого газу [2].

Віддалена підтримка заводів та науково-дослідних центрів корпорації Nestlé, це зокрема, НДКР-групи, що базуються у Швейцарії, які допомогли дистанційно змонтувати нові та модернізувати вже існуючі виробничі лінії, а також комплексно вирішити питання з технологічним забезпеченням заводу з виробництва RTD-напоїв у індустріальній зоні Наванакорн, Таїланд.  В результаті завод був введений в дію з випередженням графіка.

Аналогічним способом отримав експертну підтримку завод “Нестле” у Шуанчен, Китай – тут за допомогою дистанційної роботи європейських експертів було змонтовано абсолютно нову лінію з виробництва дитячого харчування.  Крім того, групи R&D-експертів, що базуються у Великій Британії, провели ефективну роботу з дистанційної зміни конфігурації та практичного тестування нових форм популярних вафель KitKat[1].

Іншими прикладами успішного використання технологій віддаленого доступу стали ремонтні роботи на заводах у Колумбії та Еквадорі, організація нової лінії виробництва кормів для домашніх тварин у США.

Передові та, що особливо важливо, орієнтовані на практичне використання технології дозволили спеціалістам Nestlé надавати всю необхідну підтримку підприємствам Нестле по всьому світу.  У результаті оптимальні терміни і з достатньою ефективністю вирішувалися численні питання, пов'язані з критично важливими аспектами діяльності.  Це насамперед організація нових виробничих ліній та запуск у роботу нового обладнання, що допомогло нам своєчасно забезпечувати ринок та наших клієнтів новими продуктами.

Представники Nestlé неодноразово наголошували, що інженери та розробники корпорації постійно шукають нові перспективні технології, прототипують та тестують їх.  І багато в чому саме завдяки їхній роботі вдалося швидко та ефективно впровадити інструментарій віртуалізації та доповненої реальності.  Що стосується віддаленого доступу, то ця технологія раніше вже використовувалася - проте в дуже обмеженому обсязі і лише в кількох проектах.  Тепер вона отримала по-справжньому широке застосування.

У той же час таке швидке та організоване впровадження нових технологій дистанційної роботи стало насамперед відповіддю на ковідні обмеження.  Жорстке обмеження сполучення між країнами та фактично повна неможливість прибути особисто у віддалені підрозділи особисто поставили компанію перед вибором – або модернізуватись, або значно втрачати свою вагу на ринку. Так вдалось максимально швидко налагодити систему віддаленої підтримки та впровадити технології доповненої реальності. 

І зупинятися на досягнутому швейцарський харчовий гігант не збирається.  У планах компанії – комплексна трансформація діяльності у вигляді подальшої цифровізації всіх ланцюжків поставок і виробництва.  За словами її представників, більш ефективне використання BigData, технологій штучного інтелекту, автоматизації та прогнозної аналітики забезпечить вагому та довготривалу конкурентну перевагу.

Крім того, цифровізація може сприяти й досягненню низки екологічних цілей – насамперед скорочення обсягів шкідливих викидів, що є для «Нестле» нині одним із ключових пріоритетів, адже компанія взяла на себе зобов'язання повністю очистити свою діяльність від викидів до 2050 року.

 

 

 Список  літератури

  1.               Гришко В.А., Колещук О.Я., Лесик Л.І. Оцінювання інвестиційної та інноваційної активності підприємств та аналізування чинників їх інвестиційно - інноваційного потенціалу. Ena.lp.edu.ua: вебсайт. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13279/1/032_Oc%D1%96njuvannja%20%D1% 96nvestic_194_200_714.pdf   
  2.               Маревич К. Цифровізація: переваги та шляхи подолання викликів, Міжнародної науково-практичної конференції «Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства».

URL:https://razumkov.org.ua/statti/tsyfrovizatsiia-perevagy-ta-shliakhy-podolannia-vyklykiv

 

doc
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку