Стаття, Презентація "Використання інфографіки на уроках математики"

Про матеріал
Сучасна система освіти вимагає формування нового змісту освіти, орієнтована на розвиток самостійності та відповідальності при вирішенні конкретних навчальних і практичних завдань. Хочу поділитися варіантами завдань для застосування інфографіки за рівнями складності . Запропоновані матеріали не можна приймати як еталон, багато можна змінювати в залежності від навчального матеріалу, класу, рівня підготовки.
Перегляд файлу

Використання інфографіки на уроках математики

СЛАЙД 1

Сучасна система освіти вимагає формування нового змісту освіти, орієнтована на розвиток самостійності та відповідальності при вирішенні конкретних навчальних і практичних завдань.

 

СЛАЙД 2

Інфографіка:

від від лат. Informatio – інформування, роз'яснення, виклад

від грец. Γραφικός – письмовий, пишу

Інфографіка це цікавий електронний ресурс, який може активно використовуватися на уроках.

 

СЛАЙД 3

Інфографіка - це графічний спосіб подачі інформації, даних і знань, метою якого є швидко і чітко донести складну інформацію.

 

СЛАЙД 4

Основні функції інфографіки:

інформативна,

аналітична,

конструктивна,

адаптивна,

експресивна,

естетична.

 

СЛАЙД 5

Інфографіка в освітньому процесі:

формує навички роботи з навчальним матеріалом

розвиває вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки і закономірності

учить приймати рішення на основі самостійно отриманої інформації

розвиває вміння робити висновки

 

СЛАЙД 6

може використовуватися на лабораторних, лекційних і практичних заняттях

для організації ефективної пошукової діяльності і створення проблемних ситуацій

учить формулювати висновки, виходячи з аналізу представленої інформації

полегшує розуміння складного матеріалу

є ефективним засобом підвищення якості освіти, доступності пошуку інформації та роботи з нею, можливістю створення проектів та індивідуальних траєкторій

 

СЛАЙД 7

Інфографіку використовують за трьома рівнями складності:

на першому рівні для учнів потрібно підготувати супровідний текст з поясненнями або зазначенням сторінок в підручнику, які відповідають темі, що вивчається;

другий рівень має на увазі відсутність тексту-підказки, але містить навідні запитання, на які учні можуть відповісти при уважному розгляді запропонованої інфографіки;

на третьому рівні учні працюють тільки з інформаційної графікою без додаткових підказок, вони самі добувають інформацію.

 

СЛАЙД 8

Нижче я пропоную варіанти завдань для учнів 5 класу з теми «Повторення і систематизація знань» за допомогою картки-інфографіки «Тигри».

 

СЛАЙД 9

Картка  ТИГРИ у цифрах та фактах

На ній ми бачимо:

Види тигрів, аріали їхнього проживання, масу, висоту у холці, загальну довжину, а також кількість особин

 

СЛАЙД 10

З іншого боку ми бачимо :

Раціон тигрів

Цікаві факти про тигрів

Причини знищення популяції

Таким чином за допомогою цієї картки ми проводимо міжпредметну інтеграцію з предметами природничо-математичного циклу

Хочу поділитися варіантами завдань для застосування інфографіки за рівнями складності . Запропоновані матеріали не можна приймати як еталон, багато можна змінювати в залежності від навчального матеріалу, класу, рівня підготовки

 

СЛАЙД 11

 

(І рівень складності)

Усні запитання:

Назвіть тигра (з існуючих) найбільшого по масі

Назвіть найменшого по масі тигра

Назвіть тигра довжина якого може бути 3м 70см

Назвіть тигра, довжина якого не перевищує 1,5 м

Назвіть тигрів висота в холці у яких більше за 1м

Назвіть тигрів, маса яких може досягати 150000г

Назвіть тигра, у якого найбільша площа проживання

СЛАЙД 12

Робота в парах

Використовуючи слова, наведені нижче, порівняйте двох будь-яких тигрів із запропонованих

 

СЛАЙД 13

(ІІ рівень рівень складності)

Розв’яжи завдання самостійно

Тигр може розвивати швидкість до ...... км / год. За якийсь час він подолає 12,6 км?

Довжина стрибка тигра може досягати 10 м. Скільки стрибків йому необхідно зробити, щоб подолати 125м?

Тривалість життя тигра в неволі приблизно 25 років. У дикій природі тигр може прожити не більше 60% цього часу. Яка тривалість життя тигрів в дикій природі ? Чому цей термін життя менший. Обгрунтуй своэ твердження

 

СЛАЙД 14

(ІІІ рівень)

Заповніть пропуски в таблиці, виконавши завдання, і за даними таблиці складіть кругову діаграму «Кількість тигрів на Землі»

 

СЛАЙД 15

Для заповнення таблиці розвязуємо наступні завдання

Кількість китайських тигрів складає 12 % від амурських тигрів.

Кількість бенгальських тигрів складає від амурських тигрів.

Кількість індокитайських тигрів складає 2500% від китайських тигрів.

Кількість суматранських тигрів у 1,25 раза більше від амурських.

Цих тигрів у 1,4 раза більше ніж амурських.

 

СЛАЙД 16

Знайди значення виразу, і ти дізнаєшся скільки унікальних смуг в розфарбуванні у кожного тигра

(0,82,5+4,5):0,01-550=100

 

СЛАЙД 17

Розв’яжи завдання і знайди, скільки бенгальських тигрів живе в кожній із країн: Індії, Бангладеш, Бутані, Пакистані, Ірані

В Бутані мешкає на 140 тигрів менше, ніж в Бангладеш.

У Пакистані в 2,5 рази більше, ніж в Бангладеш.

В Ірані на 40 особин більше, ніж в Пакистані.

У Бангладеш тигрів в 8,5 раза менше, ніж в Індії.

 

СЛАЙД 18

Можна запропонувати наступне домашнє завдання

1. Знайти в мережі Інтернет інформацію про амурського тигра. Придумати та розв'язати задачу .

2. Знайти дані і скласти кругову діаграму "Амурський тигр".

 

СЛАЙД 19

Сподіваюсь, що дана інформація стане Вам у нагоді.

Дякую за увагу!

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інфографіки на уроках математики. Кириловець С. П.,учитель математики, фізикиrrrr

Номер слайду 2

Інфографікавід грец. Γραφικόςвід γράφωінформуванняроз'ясненнявикладвід лат. Informatioписьмовийпишуграфічний спосіб подачі інформації, даних і знань, метою якого є швидко й чітко доносити складну інформацію

Номер слайду 3

Мета інфографіки - швидко й чітко донести складну інформаціюrrrr

Номер слайду 4

інформативнааналітичнаконструктивнаадаптивнаекспресивнаестетична. Основні функції інфографіки:

Номер слайду 5

Інфографіка в освітньому процесі:розвиває вміння робити висновкирозвиває вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки і закономірностіучить приймати рішення на основі самостійно отриманої інформаціїформує навички роботи з навчальним матеріаломrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 6

Інфографіка в освітньому процесі:полегшує розуміння складного матеріалудля організації ефективної пошукової діяльності і створення проблемних ситуаційє ефективним засобом підвищення якості освіти, доступності пошуку інформації та роботи з нею, можливістю створення проектів та індивідуальних траєкторійможе використовуватися на лабораторних, лекційних і практичних заняттяхучить формулювати висновки, виходячи з аналізу представленої інформаціїrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 7

Використання інфографіки за трьома рівнями складності:

Номер слайду 8

Варіанти завданьдля учнів 5 класу з теми «Повторення і систематизація знань»за допомогою картки-інфографіки«Тигри»

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

І рівень складностіУсні запитання: Назвіть тигра (з існуючих) найбільшого за масою. Назвіть найменшого за масою тигра. Назвіть тигра, довжина якого може бути 3м 70см. Назвіть тигра, довжина якого не перевищує 1,5 м. Назвіть тигрів, висота в холці у яких більше за 1м. Назвіть тигрів, маса яких може досягати 150000г. Назвіть тигра, у якого найбільший ареал проживанняrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 12

І рівень складностіВикористовуючи слова, наведені нижче, порівняйте двох будь-яких тигрів із запропонованих(робота в парах):більшеменшене меншене більшене перевищуємаксимальниймінімальнийсереднє значенняrrrrrrrr

Номер слайду 13

ІІ рівень складностіРозв’яжи завдання самостійно:1. Тигр може розвивати швидкість до ...... км / год. За якийсь час він подолає 12,6 км?2. Довжина стрибка тигра може досягати 10 м. Скільки стрибків йому необхідно зробити, щоб подолати 125м?3. Тривалість життя тигра в неволі приблизно 25 років. У дикій природі тигр може прожити не більше 60% цього часу. Яка тривалість життя тигрів в дикій природі ? Чому цей термін життя менший. Обгрунтуйтуй своє твердження.rrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 14

ІІІ рівень складностіЗаповніть пропуски в таблиці, виконавши завдання, і за даними таблиці складіть кругову діаграму «Кількість тигрів на Землі»:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Амурський. БенгальськийІндокитайський Суматранський. Китайський500    700    

Номер слайду 15

ІІІ рівень складностіЗавдання для заповнення таблиці: Кількість китайських тигрів складає 12 % від амурських тигрів. Кількість бенгальських тигрів складає 1/6 від амурських тигрів. Кількість індокитайських тигрів складає 2500% від китайських тигрів. Кількість суматранських тигрів у 1,25 раза більше від амурських. Цих тигрів у 1,4 раза більше, ніж амурських.rrrrr

Номер слайду 16

Знайди значення виразу, і ти дізнаєшся скільки унікальних смуг у розфарбуванні в кожного тигра0,82,52,5?0,01550?rstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizerr

Номер слайду 17

Розв’яжи завдання і знайди, скільки бенгальських тигрів живе в кожній із країн: Індії, Бангладеш, Бутані, Пакистані, Ірані. У Бутані мешкає на 140 тигрів менше, ніж у Бангладеш. У Пакистані в 2,5 раза більше, ніж у Бангладеш. В Ірані на 40 особин більше, ніж у Пакистані. У Бангладеш тигрів в 8,5 раза менше, ніж в Індії.rrrr

Номер слайду 18

Домашнє завдання1. Знайти в мережі Інтернет інформацію про амурського тигра. Придумати та розв'язати задачу .2. Знайти дані й скласти кругову діаграму "Амурський тигр".rr

Номер слайду 19

Дякуюза увагуrrrrr

zip
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку