Стаття "Використання театралізації на уроках англійської мови"

Про матеріал

Стаття "Використання театралізації на уроках англійської мови" вказує на особливості урізноманітнення навчального процесу з метою розвитку міжкультурної компетентності школярів. Це один із ефективних способів підвищити мотивацію учнів до оволодіння іноземною мовою.

Перегляд файлу

Глибоцький ліцей

 

 

«Використання театралізованої діяльності як ефективного засобу навчання іноземної мови у молодшій школі»

 

 

Підготувала вчитель

англійської мови

Балан З.С.

 

 

 

2017

Провідною задачею сучасної мовної політики є підвищення ролі естетичного виховання підростаючого покоління. Формування естетичної культури у процесі театралізованої діяльності є однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки і практики. Театралізована діяльність є важливою рушійною силою як у навчальному так і в виховному процесі. Особливе місце вона займає на уроках англійської мови у молодших школярів. Перші кроки вивчення іноземної мови є важкими як для педагога, так і для учня. Щоб зробити процес навчання ефективним, цікавим і творчим використовуємо гру та уроки театру. Урок перетворюється на своєрідний ігровий майданчик, де кожен має певну роль та діє за певних умов

   Використання театралізованої діяльності сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізнавального інтересу до вивчення іноземної мови. Театр формує в учнів цілеспрямованість, зібраність, взаємодопомогу. Театральні імпровізації сприяють вмінню реалізувати свій потенціал.

   Н. Карпинська особливо відзначала вплив театралізованих вистав на розвиток виразності й образності мови молодших школярів, що проявляється в здатності до естетичного сприйняття мистецтва художнього слова, вмінні розрізняти інтонацію та особливості мовних зворотів. Для виконання ролі учень повинен володіти різноманітними виразними засобами ( мімікою, жестами, виразною мовою ), а також мати певний запас слів англійською мовою, щоб у разі забуття тексту сказати роль своїми словами. Наприклад, розуміючи сюжет казки “Turnip”(«Ріпка»), діти розмовляють з інтонацією прохання про допомогу. Але інтонація розмови змінюється, коли перед глядачами з’являються персонажі “LittleRedRidingHood  Вовк та Червона Шапочка. Все це співвідноситься з розумінням тексту та включає узгодження власних дій з діями інших дітей. Таким чином формується комунікативна компетенція.

   Сучасне суспільство характеризується налагоджуванням зв’язків між державами, що вимагає більшої активізації знань про культурні реалії інших країн. Таким чином, використання театралізованої діяльності у процесі викладання іноземної мови безпосередньо залежить від набутих соціокультурних знань, які, в свою чергу, забезпечують входження школяра в соціокультурне середовище. Отже, вивчення автентичного матеріалу: віршів, казок, пєс тощо та перетворення Їх в театральне дійство в урочний та позаурочний час сприятимуть не лише вихованню в учнів поваги до людей та традицій іншої культури, але й будуть ефективним засобом у створенні передумов для формування іншомовної компетенції засобами театралізації.

   Отже театралізована діяльність є ефективним засобом навчання, який створює особливу атмосферу в класі, робить процес вивчення англійської мови захопливим, приносить задоволення, викликає подальше бажання вивчати іноземну мову й удосконалюватися в ній. Це є засіб навчання, який формує комунікативну компетенцію, розширює світогляд, тренує пам’ять, вчить виражати свої почуття у слові, жестах, міміці, інтонації. Одним словом, формує естетичну культуру школярів.

 

docx
Додав(-ла)
Балан Зоя
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку