STEAM - проект "Вітряний млин"

Про матеріал
STEAM - проект "Вітряний млин" - це робота учнів 11 класу, який потребував застосування набутих компетентностей з математики, художньої культури, української літератури тп технологій. в роботі застосовані технології музейної педагогіки.
Перегляд файлу


STEAM – проект

Вітряний млин

 

 

2020

 

Автори проекту:

Колектив учителів Прелесненської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Черкаської ОТГ

Слов’янського району Донецької області


Рязанцева Оксана Миколаївна,учитель мистецтва, спеціаліст, стаж

 роботи — 3 роки

Лисаков Андрій Леонідович, спеціаліст, учитель трудового навчання, стаж роботи – 3 роки

Дзюбаненко Тетяна Анатоліївна, учитель української мови, І категорія,стаж роботи – 25 років

Бондаренко Любов  Юріївна, учитель  математики, вища категорія,«учитель-

методист», стаж роботи – 25 років

 

 

Назва проекту:     Вітряний млин

Мета проекту:   розвиток і соціалізація особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, творчих здібностей, дослідницьких  навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання. Формування ключових компетентностей згідно концепції Нової української школи.

Завдання проекту:

-    вивчення історії та традицій українського народу;

  •   запровадження  проблемних методик з розвитку критичного і системного мислення учнів;
  •   підведення учнів до розуміння важливості гармонійної взаємодії людини і природи; відповідального ставлення до історичних пам'яток;
  •   формування вмінь застосовувати математичні методи для розв‘язування практичних завдань; побудови і тлумачення графіків, схем, діаграм, складання  моделі процесів;
  •    формування вмінь досліджувати  об’єкти, використовувати за призначенням сучасні прилади і матеріали, аргументовано описувати хід і умови проведення експерименту, обговорювати результати дослідження і робити висновки;
  •    набуття нових знань, умінь і навичок, які знадобляться в житті;
  •   формування вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, висловлювати власні судження;
  •   сприяння формуванню ключових компетентностей;
  •    розвиток  вміння використовувати сучасні пристрої для добору інформації, її оброблення, збереження і передавання; створення інформаційних продуктів змісту; критично оцінювати інформацію з різних інформаційних ресурсів;
  •    сприяння формуванню патріотичнх почуттів до України, любов до малої батьківщини; шанування вітчизняної і світової культурної спадщини, до якої належать наука і мистецтво.

 

 

Синхронізація навчальних програм  для створення STEAM-проекту

“Вітряний млин”

 

Проект «Вітряний млин»

Мета проекту: виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, який розташований в Музеї української культури, побуту та дитячої творчості с. Прелесне.

Завдання: із деревини та пиломатеріалу виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, зберігши оригінальний дизайн та подібність розмірів.

 

Тип проекту (потрібне підкреслити):    

Мініпроект                          Короткостроковий                      Довгостроковий

 

 

Предмет

Тема уроків

Завдання в проекті

Результат з предмету (продукт в проекті)

Українська література

 11 клас

Іван Багряний

“Тигролови”

 

   Вивчити побут, звичаї та традиції украінської родини часів репресій початку — середини  20   століття.

Вміння створювати літературний паспорт пригодницького роману.

Компютерна презентація

“Збереження побуту та традицій української родини на чужині” (за романом І. Багряного “Тигролови”)

Технології

 11 клас

Проектування та виготовлення виробів з використанням технології обробки деревини.

    З деревини та пиломатеріалу виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, зберігши оригінальний дизайн та подібність розмірів.

 Відпрацювання навичок роботи з деревиною та пиломатеріалом.

     Макет  вітряного млина.

Геометрія

11 клас

 

9 клас

Площі поверхонь многогранників. Об'єми многогранників.

Подібність фігур.

   Розрахувати кількість деревини та пиломатеріалів, які необхідні для створення макета вітряка.

    Розрахувати розміри макету млина, застосувавши властивості подібних фігур.

 Формування ввміння застосовувати формули для обчислення площ поверхонь та обємів  многогранників.

     Повторення властивостей подібних фігур.

       Текстовий документ.

    Розрахункова таблиця.

Художня культура

11 клас

Архітектура як мистецтво. Архітектурні стилі.

 Дослідити історію вітряного млина, який знаходиться на території Музея української культури, побуту та дитячої творчості с. Прелесного. 

Коментований фоторепортаж.

 Малюнок вітряного млина.

 

 

 

 

 

Фінальний продукт проекту:     Макет вітряного млина часів 19 століття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальність

 

Патріотичне виховання молоді сьогодні є одним з найголовніших пріоритетів гуманітарної політики в Україні, важливою  складовою національної безпеки України.

Виховання громадянина - це основний напрямок національно-патріотичного виховання. В усіх країнах цьому питанню приділяється значна увага. Тому про те, чи потрібне і наскільки  потрібне національно-патріотичне виховання у закладах загальної середньої освіти, навряд чи потрібно дискутувати.

Питання національно-патріотичного виховання також не є новим, педагоги опинилися перед необхідністю розбудовувати свою національну державу і творити  життя  за іншими правилами..

Одним із головних завдань освіти є створення умов для виховання свідомих громадян - патріотів, які зможуть збудувати заможну, духовну і матеріально багату державу.

Але неможливо стати громадянином держави, не знаючи історію своєї держави, її національну спадщину та традиції. Тому тема проекту є наразі дуже актуальною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І етап – підготовчий

  1. Художня культура, музейна педагогіка.
  • Опрацювання теоретичного матеріалу теми «Архітектура як мистецтво. Архітектурні стилі».
  • Вивчення історії млина.

    Особливого колориту музейному комплексу надає старовинний вітряк, якому майже 200 років. Вітряк подарований музею жителями села Бригадирівка Харківської області та відреставрований майстрами із села Троїцького. У млині було замінено третину колод. Двоповерховий вітряк  — справжня гордість села. Усередині його теж є не менш цікаві речі  — величезне колесо механізму млина, жорна, сільгоспінвентар, біля якого прикріплене цікаве пояснення, що на такій техніці селяни Слобідської України вирощували стільки хліба, що його експортували в 57 країн.

 

  1. Українська література

        Вивчення побуту, звичаїв та традицій украінської родини часів репресій початку — середини  20   століття (за романом І. Багряного “Тигролови”)

  1. Технології

     Робота над теоретичним матеріалом теми  «Проектування та виготовлення виробів з використанням технології обробки деревини».

  1. Математтика

     Вивчення теоретичного матеріалу теми «Площі поверхонь многогранників. Об'єми многогранників». Відпрацювання навичок розв’язувати практичні задачі.

       Повторення теми «Подібність фігур».

 

 

ІІ етап – основний

  1. Обчислення розмірів макету млина, кількості необхідного матеріалу для виготовлення .
  2. Розробка креслення.
  3. Створення макету.

 

 

 

ІІІ етап – презентація проекта

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
13 травня 2020
Переглядів
1701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку