STEAM – проект
Вітряний млин
2020
Автори проекту:
Колектив учителів Прелесненської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Черкаської ОТГ
Слов’янського району Донецької області
|
|
|
|
Рязанцева Оксана Миколаївна,учитель мистецтва, спеціаліст, стаж роботи — 3 роки |
Лисаков Андрій Леонідович, спеціаліст, учитель трудового навчання, стаж роботи – 3 роки |
Дзюбаненко Тетяна Анатоліївна, учитель української мови, І категорія,стаж роботи – 25 років |
Бондаренко Любов Юріївна, учитель математики, вища категорія,«учитель- методист», стаж роботи – 25 років |
Назва проекту: Вітряний млин
Мета проекту: розвиток і соціалізація особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання. Формування ключових компетентностей згідно концепції Нової української школи.
Завдання проекту:
- вивчення історії та традицій українського народу;
Синхронізація навчальних програм для створення STEAM-проекту
“Вітряний млин”
Проект «Вітряний млин»
Мета проекту: виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, який розташований в Музеї української культури, побуту та дитячої творчості с. Прелесне.
Завдання: із деревини та пиломатеріалу виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, зберігши оригінальний дизайн та подібність розмірів.
Тип проекту (потрібне підкреслити):
Мініпроект Короткостроковий Довгостроковий
Предмет |
Тема уроків |
Завдання в проекті |
Результат з предмету (продукт в проекті) |
Українська література 11 клас |
Іван Багряний “Тигролови”
|
Вивчити побут, звичаї та традиції украінської родини часів репресій початку — середини 20 століття. |
Вміння створювати літературний паспорт пригодницького роману. Компютерна презентація “Збереження побуту та традицій української родини на чужині” (за романом І. Багряного “Тигролови”) |
Технології 11 клас |
Проектування та виготовлення виробів з використанням технології обробки деревини. |
З деревини та пиломатеріалу виготовити макет вітряного млина часів 19 століття, зберігши оригінальний дизайн та подібність розмірів. |
Відпрацювання навичок роботи з деревиною та пиломатеріалом. Макет вітряного млина. |
Геометрія 11 клас
9 клас |
Площі поверхонь многогранників. Об'єми многогранників. Подібність фігур. |
Розрахувати кількість деревини та пиломатеріалів, які необхідні для створення макета вітряка. Розрахувати розміри макету млина, застосувавши властивості подібних фігур. |
Формування ввміння застосовувати формули для обчислення площ поверхонь та обємів многогранників. Повторення властивостей подібних фігур. Текстовий документ. Розрахункова таблиця. |
Художня культура 11 клас |
Архітектура як мистецтво. Архітектурні стилі. |
Дослідити історію вітряного млина, який знаходиться на території Музея української культури, побуту та дитячої творчості с. Прелесного. |
Коментований фоторепортаж. Малюнок вітряного млина. |
|
|
|
|
Фінальний продукт проекту: Макет вітряного млина часів 19 століття.
Актуальність
Патріотичне виховання молоді сьогодні є одним з найголовніших пріоритетів гуманітарної політики в Україні, важливою складовою національної безпеки України.
Виховання громадянина - це основний напрямок національно-патріотичного виховання. В усіх країнах цьому питанню приділяється значна увага. Тому про те, чи потрібне і наскільки потрібне національно-патріотичне виховання у закладах загальної середньої освіти, навряд чи потрібно дискутувати.
Питання національно-патріотичного виховання також не є новим, педагоги опинилися перед необхідністю розбудовувати свою національну державу і творити життя за іншими правилами..
Одним із головних завдань освіти є створення умов для виховання свідомих громадян - патріотів, які зможуть збудувати заможну, духовну і матеріально багату державу.
Але неможливо стати громадянином держави, не знаючи історію своєї держави, її національну спадщину та традиції. Тому тема проекту є наразі дуже актуальною.
І етап – підготовчий
Особливого колориту музейному комплексу надає старовинний вітряк, якому майже 200 років. Вітряк подарований музею жителями села Бригадирівка Харківської області та відреставрований майстрами із села Троїцького. У млині було замінено третину колод. Двоповерховий вітряк — справжня гордість села. Усередині його теж є не менш цікаві речі — величезне колесо механізму млина, жорна, сільгоспінвентар, біля якого прикріплене цікаве пояснення, що на такій техніці селяни Слобідської України вирощували стільки хліба, що його експортували в 57 країн.
|
|
|
Вивчення побуту, звичаїв та традицій украінської родини часів репресій початку — середини 20 століття (за романом І. Багряного “Тигролови”)
Робота над теоретичним матеріалом теми «Проектування та виготовлення виробів з використанням технології обробки деревини».
Вивчення теоретичного матеріалу теми «Площі поверхонь многогранників. Об'єми многогранників». Відпрацювання навичок розв’язувати практичні задачі.
Повторення теми «Подібність фігур».
|
|
ІІ етап – основний
|
|
|
|
ІІІ етап – презентація проекта