Розроблений Стем проект з метою підвищити рівень екологічної свідомості учнів та покращити екологічний стан довкілля, а також залучити учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.
Проект об'єднав 4 навчальні предмети:.
Екологія | Біологія | Математика | Труд. навчання |
Тема:Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть. | Тема:Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища | Тема:Площа многокутників | Тема: Підбір і посадка рослин для озеленення |
ПРЕЗЕНТАЦІЯ СТЕМ- ПРОЕКТУ
Екологічні проблеми сучасності вимагають приділяти більше уваги формуванню екологічної свідомості, розуміння оточуючого світу і себе. Сьогодні екологічне виховання підростаючого покоління стало загальною потребою суспільства. Причини та наслідки негативних екологічних ситуацій, можливість і необхідність подолання екологічної кризи – ці питання є обов’язковою складовою шкільної екологічної освіти.
Тому на засіданні творчої групи вчителів і школярів Марківської ЗОШ було прийнято рішення розробити і втілити у життя СТЕМ-проект на тему: «Штучна екосистема шкільного подвір’я».
Мета проекту підвищити рівень екологічної свідомості учнів та покращити екологічний стан довкілля, а також залучити учнів до практичної діяльності з розв’язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.
Проект об’єднав 4 навчальні предмети:.
Екологія |
Біологія |
Математика |
Труд. навчання |
Тема:Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть. |
Тема:Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища |
Тема:Площа многокутників
|
Тема: Підбір і посадка рослин для озеленення |
6.Завдання проекту в розрізі кожного предмету
Екологія
Біологія
Математика
Труд. навчання
співпрацювати в команді ;
Очікувані результати
Труд. навчання
-вивчення ландшафтного дизайну та розширення знань про рослини, їх види,значення в житті людей,
Математика
- навчитись обчислювати площі многокутників;
- побудова плану шкільної ділянки.
Біологія
Екологія
9.Етапи виконання проекту
Екологія
І етап – Що таке біорізноманіття
ІІ етап - причини деградації біорізноманіття
ІІІ етап - аналіз біорізноманіття своєї місцевості ( с. Маркове)
IVетап- збереження різноманіття – обов`язок
Біологія
І етап - Аналіз особливостей кліматичних умов місцевості за календарем спостереження
ІІ етап -Підібрати рослини для висадки на пришкільній території
ІІІ етап - Висадка рослин на пришкільній території
IVетап - Ознайомлення учнів з видами декоративних рослин
Кожного
Математика
І етап – Розрахувати план шкільної ділянки
Трудове навчання
І етап - Вивчення ландшафтного дизайну та розширення знань про рослини, їх види,значення в житті людей.
ІІ етап – Висадка рослин на пришкільній території
ІІІ етап – Догляд за рослинами
.
`10.Хід виконання проекту
Екологія
Кінцевий продукт – фото колаж «Причини руйнування природних екосистем Донецького регіону»
Біологія
Кінцевий продукт - міні-довідник « Рецепти лікарських рослин по-Марківськи»
Математика
Трудове навчання
№ 1. Ландшафтне проектування фрагментів довкілля
№ 2. Висадка рослин на пришкільній території
Досягнуті результати:
- сформували в учнів усвідомлення себе частиною екосистеми, активну життєву позицію щодо охорони екології навколишнього середовища через участь у практичній діяльності;
-визначили екологічні проблеми своєї місцевості, причини деградації біорізноманіття;
- ознайомили з поняттям про ландшафтний дизайн та озеленення,
розширили знання про рослини, їх види,значення в житті людей,
уміння та навички з підбору та догляду за рослинами,
- визначили рослини, які найбільш раціонально використовувати в озелененні пришкільної території;
Кінцевий продукт проекту - створення макету пришкільної ділянки.