3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Stem-кейс урок на тему : "Реактивний рух"

Про матеріал

Stem-кейс урок на тему : "Реактивний рух". Конспект уроку подається у вигляді схеми структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную виготовлення моделі реактивного руху та дослідження параметрів руху.

Перегляд файлу

 

STEM-КЕЙС УРОК НА ТЕМУ: Реактивний рух

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :

  • навчальна : сформувати знання про реактивних рух та закони, що його описують; про досягнення космонавтики та роль у сучасному світі;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, акуратність, самоконтроль,  розвивати базові знання з даної галузі науки;
  • розвиваюча:  розвивати творче та критичне мислення, вміння працювати в групах.

 

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань

ОБЛАДНАННЯ :  1 кейс на групу 4-5 учнів (рис.1)

ХІД УРОКУ

Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап уроку,

час

Завдання етапу

Методи, прийоми навчання

Форми навчальної взаємодії

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 

I.Органі

заційний

етап (2хв)

Налаштувати на продуктивну працю.

Словесно-інформаційні

 

Фронтальна

Привітання з класом.

Привітання з вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).

Виявити рівень знань. Визначення типових помилок.

Бесіда, пояснення.

Фронтальна бесіда.

Робота в парах.

1.Перевіряє виконання д/з.

2.Роздає у конвертах  пазли-формули.

1.В парах перевіряють виконання д/з.

2.В парах складають пазли –формули.

 

III.Мотивація навчальної діяльності (5хв)

Викликати пізнавальний інтерес; організувати самостійне формулювання теми і  мети уроку.

Створення проблемної ситуації і труднощів інтерпретації фактів і явищ. Міжпредметні зв’язки з астрономією.

Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.

 

 

Просить  обговорити в парах фразу: «Ілон Маск – геній  чи бізнесмен» та записати лише одне речення-відповідь у зошит.

Обговорюють, за бажанням читають записане.

IV.Засвоєння нових знань. Пошуково-дослідницький етап. Практичний етап.

(20 хв)

Організувати планування і вибір методу отримання інформації.

 

 Кейс-метод.Робота з підручником.  

 

 

Робота в групах.

1. Пояснює умови роботи з кейсом.

2.Роздає кейси

3.Організовує змагання реактивних машин.

1.Записують питання по кейсу.

2.Складають рухомий механізм.

3.Письмово дають відповіді на запитання.

4. Під час змагань фіксують параметри руху найшвидшої машини.

5. Обговорюють які виникали труднощі.

 

 

 

 

 

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

(8хв)

Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці.

Логічне доказове мислення.

Поєднання загальнокласних та індивудуальних.

1.Пояснює розвязання типових задач.

2.Пропонує самостійно розвязати задачу на застосування вивченої формули. 

1.Самостійно розвязують вправу, використовуючи фіксовані параметри руху.

 

VI.Підсумок уроку.

(5хв)

 

 

Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності.

Бесіда

Фронтальна

1.Підводить підсумок підсумок уроку.

 

1.Підводять підсумки отриманих даних.

2.Записують домашнє завдання в щоденник.

 

 Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент:

знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; прискорення; перший, другий та третій закони Ньютона, закон збереження імпульсу;

наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури;

історію розвитку фізичної картини світу;

роль фізики як фундаментальної науки сучасного природознавства;

сучасну фізичну картину світу.

 

 

застосовує набуті знання, формули прискорення, імпульсу тіла, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху, законів Ньютона, законів збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач.

 

оцінює межі застосування класичної механіки, межі застосування фізичних законів і теорій, досягнення людства та внесок України в освоєння космосу

D:\моя\школа\STEM\IMG_20180115_125028.jpg

Рис.1

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Охотник Галина Григорівна
    Цікавий досвід практичної реалізації
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
Додано
6 липня 2018
Переглядів
510
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку