Stem-кейс урок на тему : "Реактивний рух". Конспект уроку подається у вигляді схеми структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную виготовлення моделі реактивного руху та дослідження параметрів руху.
STEM-КЕЙС УРОК НА ТЕМУ: Реактивний рух
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ : 1 кейс на групу 4-5 учнів (рис.1)
ХІД УРОКУ
Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань
Етап уроку, час |
Завдання етапу |
Методи, прийоми навчання |
Форми навчальної взаємодії |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
|
I.Органі заційний етап (2хв) |
Налаштувати на продуктивну працю. |
Словесно-інформаційні
|
Фронтальна |
Привітання з класом. |
Привітання з вчителем. |
|
II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв). |
Виявити рівень знань. Визначення типових помилок. |
Бесіда, пояснення. |
Фронтальна бесіда. Робота в парах. |
1.Перевіряє виконання д/з. 2.Роздає у конвертах пазли-формули. |
1.В парах перевіряють виконання д/з. 2.В парах складають пазли –формули.
|
|
III.Мотивація навчальної діяльності (5хв) |
Викликати пізнавальний інтерес; організувати самостійне формулювання теми і мети уроку. |
Створення проблемної ситуації і труднощів інтерпретації фактів і явищ. Міжпредметні зв’язки з астрономією. |
Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.
|
Просить обговорити в парах фразу: «Ілон Маск – геній чи бізнесмен» та записати лише одне речення-відповідь у зошит. |
Обговорюють, за бажанням читають записане. |
|
IV.Засвоєння нових знань. Пошуково-дослідницький етап. Практичний етап. (20 хв) |
Організувати планування і вибір методу отримання інформації.
|
Кейс-метод.Робота з підручником.
|
Робота в групах. |
1. Пояснює умови роботи з кейсом. 2.Роздає кейси 3.Організовує змагання реактивних машин. |
1.Записують питання по кейсу. 2.Складають рухомий механізм. 3.Письмово дають відповіді на запитання. 4. Під час змагань фіксують параметри руху найшвидшої машини. 5. Обговорюють які виникали труднощі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Узагальнення та систематизація знань. (8хв) |
Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці. |
Логічне доказове мислення. |
Поєднання загальнокласних та індивудуальних. |
1.Пояснює розв’язання типових задач. 2.Пропонує самостійно розв’язати задачу на застосування вивченої формули. |
1.Самостійно розв’язують вправу, використовуючи фіксовані параметри руху.
|
|
VI.Підсумок уроку. (5хв)
|
Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності. |
Бесіда |
Фронтальна |
1.Підводить підсумок підсумок уроку.
|
1.Підводять підсумки отриманих даних. 2.Записують домашнє завдання в щоденник. |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Знаннєвий компонент: |
Діяльнісний компонент: |
Ціннісний компонент: |
|||
знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; прискорення; перший, другий та третій закони Ньютона, закон збереження імпульсу; наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури; історію розвитку фізичної картини світу; роль фізики як фундаментальної науки сучасного природознавства; сучасну фізичну картину світу.
|
застосовує набуті знання, формули прискорення, імпульсу тіла, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху, законів Ньютона, законів збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач. |
оцінює межі застосування класичної механіки, межі застосування фізичних законів і теорій, досягнення людства та внесок України в освоєння космосу |
Рис.1