Конспект уроку
із використанням STEM-технологій
Предмет: «Я досліджую світ» Клас: 3
Тема: Мед – рідке золото Мета:
навчальна: ознайомити учнів зі способами виготовлення меду з лікарських рослин; вчити учнів використовувати STEM-технології
для проведення дослідів та аналізу результатів; розвивальна: розвивати вміння співпрацювати в групах; виховна: виховувати любов до природи та бажання дбайливо ставитися до навколишнього середовища.
Конспект уроку
із використанням STEM-технологій
Обладнання: підручник, презентація, інструкційні картки, допоміжний матеріал (квіти лікарських рослин, кухонний термометр, банки, посудина (горщики), сито, густий бавовняний матеріал,
кухонний рушник, газета, вода, лимон, цукор)
Тип уроку: комбінований (урок-дослідження) Технологія: STEM (реалізація науки) Форма проведення:
Місце проведення:
Найпоширеніший мед в певному регіоні
1. Вінницька область – липовий мед;
2. Волинська область – акацієвий мед;
3. Дніпропетровська область – гречаний мед;
4. Донецька область – соняшниковий мед;
5. Житомирська область – липовий мед;
6. Закарпатська область – гірський квітковий мед;
7. Запорізька область – гречаний мед;
8. Івано-Франківська область – гірський квітковий мед;
9. Київська область – липовий мед;
10. Кіровоградська область – гречаний мед;
11. Луганська область – соняшниковий мед;
12. Львівська область – гірський квітковий мед;
Найпоширеніший мед в певному регіоні
13. Миколаївська область – акацієвий мед;
14. Одеська область – акацієвий мед;
15. Полтавська область – гречаний мед;
16. Рівненська область – гірський квітковий мед;
17. Сумська область – гречаний мед;
18. Тернопільська область – гірський квітковий мед;
19. Харківська область – соняшниковий мед;
20. Херсонська область – соняшниковий мед;
21. Хмельницька область – гірський квітковий мед;
22. Черкаська область – гречаний мед;
23. Чернівецька область – гірський квітковий мед;
24. Чернігівська область – липовий мед.