Тема. STEM проєкт «Подорожуємо Україною»
Очікувані результати
1. Пояснює (на прикладах), що означає бути громадянином України.
2. Добирає (з різних джерел) і представляє загальні відомості про Україну та інші держави.
3. Шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості / України.
4. Читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою.
5. Ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача.
6. Читає (тлумачить) план і карту.
7. Розмічає прямі лінії на папері і картоні.
8. Виконує геометричні побудови за зразком чи творчим задумом.
9. Самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами).
10. Самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями.
Хід реалізації проєкту
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація знань. Повідомлення теми уроку.
1. Робота з хмарою слів.
- Прочитайте слова. Що вони означають? Що їх об'єднує?
2. Розгадування ребуса.
3. Передбачення теми уроку.
- Як ви думаєте, про що йтиметься на цьому уроці?
4. Оголошення вчителем теми уроку.
Тема уроку «Подорожуємо Україною». На уроці ми реалізуємо STEM проєкт «Подорожуємо Україною».
5. Очікування учнів. Опитування.
- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Про що хочете дізнатися?
ІІІ. Робота над реалізацією STEM проєкту «Подорожуємо Україною».
1. Читання вірша А. Німенка «Сонячний дім».
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім – це моя Україна!»
Андрій Німенко
- Чому автор вірша порівнює Україну з домом?
- Як описує автор Україну?
- Яке запитання до автора вірша ти хотів/хотіла б поставити?
2. Вправа «Продовж речення».
«Для мене Україна – це …», «Я справжній громадянин України, тому що …».
3. Робота з мапою України.
4. Гра «Області України».
Знайдіть назви 13 областей України.
https://learningapps.org/watch?v=p1hugxp4522
5. Читання з позначками «Довідник мандрівника»
Діти читають інформацію про міста України й ставлять відповідний знак:
+ Це я вже знаю
- Нова для мене інформація.
! Це цікаво і несподівано.
? Я хочу про це дізнатися більше.
6. Робота з мапою України.
7. Віртуальна екскурсія містом Суми.
https://www.youtube.com/watch?v=nnaASN0d2Y0
https://www.youtube.com/watch?v=Rq4FI78TDrA
8. Подорож рідним містом Шостка (віртуальна / реальна).
https://www.youtube.com/watch?v=Ev5lY6WjpGw
9. Символи рідного міста.
10. Виготовлення об’ємної поробки «Прапор».
https://www.youtube.com/watch?v=rKIlhram3Wo
ІІІ. Рефлексія.
Вправа “Продовжте речення”
Сьогодні я дізнався / дізналася…
Було цікаво…
Тепер я можу…
Мене здивувало…