STEM проєкт "Подорожуємо Україною"

Про матеріал
Сценарій STEM уроку з теми "Подорожуємо Україною". Завдання, які розміщено в конспекті дозволять розвинути вміння учнів працювати з мапою, добирати довідковий матеріал з різних джерел, виразно читати й ставити запитання за змістом прочитаного й запитання до автора, самотійно виготовляти та оздоблювати вироби з паперу.
Перегляд файлу

Тема. STEM проєкт «Подорожуємо Україною»

Очікувані результати

1. Пояснює (на прикладах), що означає бути громадянином України.

2. Добирає (з різних джерел) і представляє загальні відомості про Україну та інші держави.

3. Шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості / України.

4. Читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою.

5. Ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача.

6. Читає (тлумачить) план і карту.

7. Розмічає прямі лінії на папері і картоні.

8. Виконує геометричні побудови за зразком чи творчим задумом.

9. Самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами).

10. Самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями.

 

 

 

 

                                      Хід реалізації проєкту

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація знань. Повідомлення теми уроку.

1. Робота з хмарою слів.

- Прочитайте слова. Що вони означають? Що їх об'єднує?

 

 

 

2. Розгадування ребуса.

3. Передбачення теми уроку.

- Як ви думаєте, про що йтиметься на цьому уроці?

4. Оголошення вчителем теми уроку.

Тема уроку «Подорожуємо Україною». На уроці ми реалізуємо STEM проєкт «Подорожуємо Україною».

5. Очікування учнів. Опитування.

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Про що хочете дізнатися?

ІІІ. Робота над реалізацією STEM проєкту «Подорожуємо Україною».

 1. Читання вірша А. Німенка «Сонячний дім».

Привітний і світлий наш сонячний дім,

Як радісно й весело жити у нім.

Тут мамина пісня і усмішка тата.

В любові й добрі тут зростають малята.

Дзвінка наша пісня до сонечка лине:

«Мій сонячний дім – це моя Україна!»

                                             Андрій Німенко

- Чому автор вірша порівнює Україну з домом?

- Як описує автор Україну?

- Яке запитання до автора вірша ти хотів/хотіла б поставити?

2. Вправа «Продовж речення».

«Для мене Україна – це …», «Я справжній громадянин України, тому що …».

3. Робота з мапою України.

 

  • Назвіть області, розташовані на півдні / півночі / сході / заході нашої країни.
  • Зверніть увагу на назви областей, де не збігається назва з назвою адміністративного центру (Волинська, Закарпатська, Кіровоградська).
  • Знайдіть області, де мешкають ваші родичі або знайомі.

 

4. Гра «Області України».

Знайдіть назви 13 областей України.

 https://learningapps.org/watch?v=p1hugxp4522

  • Назви яких областей не розміщено в цій грі? Знайдіть їх на мапі й назвіть.
  • Порахуйте, скільки всього областей в Україні. Перевірте, чи правильно ви порахували. Прочитайте інформацію у Вікіпедії.

http://surl.li/dlske

 

5. Читання з позначками «Довідник мандрівника»

Діти читають інформацію про міста України й ставлять відповідний знак:

+ Це я вже знаю

- Нова для мене інформація.

! Це цікаво і несподівано.

? Я хочу про це дізнатися більше.

 

  • Харків – перша столиця України
  • Харків – місто студентів, промисловості та базару.
  • Площа Свободи у Харкові – найбільша площа в Україні.
  • Найдовший житловий будинок знаходиться у Дніпрі. У ньому 36 під’їздів, 1258 квартир. Його називають «Китайська стіна».
  • У Дніпрі найменше метро в Європі, всього 6 станцій довжиною 7.8 км.
  • У Львові з’явився перший у світі Музей сала, де розміщено найбільше в світі серце із сала завтовшки 55 та заввишки 85 см.
  • Львів – сьоме за розміром місто України. Тут живе майже 740 тисяч мешканців.

 

6. Робота з мапою України.

  • Знайдіть область, в якій ми живемо. Назвіть місто, яке є адміністративним центром області.
  • Чи бували ви коли небудь в місті Суми? (розповіді дітей)

 

7. Віртуальна екскурсія містом Суми.

https://www.youtube.com/watch?v=nnaASN0d2Y0

https://www.youtube.com/watch?v=Rq4FI78TDrA

 

8. Подорож рідним містом Шостка (віртуальна / реальна).

https://www.youtube.com/watch?v=Ev5lY6WjpGw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Символи рідного міста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Виготовлення об’ємної поробки «Прапор».

https://www.youtube.com/watch?v=rKIlhram3Wo

 

ІІІ. Рефлексія.

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • У якому регіоні України ви б хотіли побувати? Чому?

Вправа “Продовжте речення”

Сьогодні я дізнався / дізналася…

Було цікаво…

Тепер я можу…

Мене здивувало…

docx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку