STEM урок "Подорожуємо Україною"

Про матеріал
Очікувані результати: - Самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи: - Висловлювати свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів; - Розширювати пізнавальні інтереси дітей; - Дати дітям уявлення про красу нашої планети; - Тренувати навички роботи в групі; учити шукати відповіді на цікаві запитання; розвивати вміння обмінюватися думками; - Збагачувати словниковий запас, виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.
Перегляд файлу

https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

Інтегрований урок

«Подорожуємо Україною»

в рамках шкільного STEM- проєкту

 

3 клас

 

 

                                                                               Похтель Олена Іванівна

                                                                               вчитель початкових класів,

                                                                               вчитель вищої категорії,

старший учитель

                                                                               комунальної організації

                                                                               «Шосткинська спеціалізована

школа І ступеня №13

                                                                              Шосткинської міської ради

                                                                          Сумської області»

 

Шостка - 2022

 

Тема уроку: «Подорожуємо Україною»

Очікувані результати:

  • Самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи:
  • Висловлювати свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів;
  • Розширювати пізнавальні інтереси дітей;
  • Дати дітям уявлення про красу нашої планети;
  • Тренувати навички роботи в групі; учити шукати відповіді на цікаві запитання; розвивати вміння обмінюватися думками;
  • Збагачувати словниковий запас, виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.


https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg 

https://docs.google.com/drawings/d/scFyg0YpvOSpt3H_Wiz-ntQ/image?w=576&h=148&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

 

 

 

I.Організаційний момент.

- Назвіть тему, що об’єднує слова, які я назову. ( Компас, літак, валіза, геолог, автобус.)

 

II.Повідомлення теми і мети уроку.

  • Тема нашого уроку «Подорожі». Ми дізнаємось про те, що таке подорож, поговоримо навіщо люди подорожують і якими є мандрівники.

III.Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота в групах. Вправа «Куди ми помандруємо?»

 ( У кожної групи картка з певною інформацією. Діти повинні прочитати інформацію та знайти малюнок, який підходить.)

  • Це цілий світ, наповнений життям. Його мешканці не завжди показуються на очі гостям. Ховаються в норах лисиці, за кущами сидять зайчики-боягузи. Стрибають по гілках безтурботні маленькі синички та чижики. Стукає по кленовому стовбуру дятел у червоній шапочці.Цей трудяга витягує з-під кори шкідливих для дерева комах. (Ліс)
  • Взимку сюди приїжджають заради катання на лижах і сноуборді, а влітку – заради активного відпочинку і піших прогулянок. Тут можна побачити бурхливі річки. На схилах розкинулися гладкі полонини. Там пасуться численні отари овець. Цільщі джерела пробивають землю. (Гори Карпати)
  • Одного дня воно тихе й спокійне, наче велике дзеркало, холодне й прозоре. Сонячні промінчики лагідно торкаються золотавого піску та гладеньких камінців, зеленуватих водоростей. Наступного дня все раптом змінюється. Налетить поривчастий вітер і погонить хвилі до берега. Вода стає каламутно-зеленою, іноді – темно-синьою. (Море)
  •  Тут прохолодно навіть у спеку. Як добре піти купатися, освіжитися у воді! Хлюпає риба, виблискують над водою бабки з прозорими крилами, гучно стрибають у ряску жаби. А вечорами ці жаби влаштовують по берегах гучні концерти! (Річка)

 2).Метод фантастичної проблеми «Чарівна паличка»

    - Якби мали чарівну паличку, де б ви хотіли опинитися і що б ви хотіли побачити?

     - Як ви розумієте слово «мандрівник»? Прочитайте слово. (На дошці записано слово ««мандрівник»). Утворіть слова із букв слова «мандрівник»

3) Перегляд презентації про відомих мандрівників світу.

- Васко да Гама – мандрівник і дослідник з Португалії. Понад 500 років тому він відкрив щлях морем до Індії довкола Африки.

- Фернан Магеллан – мандрівник і дослідник Португалії. Майже 500 років тому він організував перше навколосвітнє плавання і остаточно довів, що Земля має круглу форму.

- Жак-Ів Кусто – мандрівник і дослідник з Франції. Мандрував і досліджував підводний світ океану ще 50 років тому.

- Сергій Гордієнко – український мандрівник і дослідник. 23 роки тому перший встановив державний прапор України на Північному Полюсі.

4) Перегляд мультфільму «Дора – мандрівниця»

- Ви переглянули мультфільм «Дора – мандрівниця». У вас на парті лежить картка. Пропоную заповнити картку, записавши імена героїв мультфільму.

Дівчинка –

Мавпа –

Лис –

Ігуана –

Бичок –

Білка –

(Дівчинка Дора, мавпа Чобіток, лис Шахрай, ігуана Іса, бичок Борька, білка Тіко).

- З якої літери ви написали слова. Чому?

-Якою країною Дора ще ніколи не мандрувала? (Україною). Давайте організуємо для неї подорож.

- Для мандрівки Україною потрібен рюкзак і речі, які вкрай необхідні для подорожі й мають у своїй назві букву «р». Подумайте і назвіть ці речі.

(Фотоапарат, кружка, ручка, папір, гривні, фонарик, термос, серветки.)

5). Практична робота

- Відгадайте загадку.

Пасажирський чи товарний,

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах. (потяг)

- Ми мандруватиме до м.Києва потягом, але для цього нам потрібен квиток. Пропоную намалювати квиток. Не забудьте вказати прізвище та ім’я пасажира, дату поїздки, номер поїзда , місце відправлення, місце призначення, номер вагону, місце у вагоні, час відправлення, час прибуття. (Вчитель розказує, де розташувати дані.

 

6). Робота з текстом.

Прочитайте текст.

Ми мандрували до Києва потягом.

Місто велику і гарне. Воно розкинулось на Дніпрі. Ми відвідали Майдан Незалежності, Софіївський Собор, Києво – Печерську лавру, пішохідний міст. А завтра підемо до театру та зоопарку.

- Де побували мандрівники?

7) Фотозагадка

Учитель демонструє краєвиди Києва, а діти називають ці об’єкти.

8) Графічний диктант

- Визначте транспортний засіб, яким ви продовжите мандрівку. Для цього виконайте графічний диктант.

Відрахуйте 10 клітинок зліва та 2 клітинки згори. Поставте точку і малюємо.

( 1 вправо, 1 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 1 вправо, 3 вниз, 3 вліво, 1 вниз, 5 вправо, 1 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 7 вліво, 1 вверх, 1 вліво, 1 вверх, 1 вліво, 1 вверх, 5 вправо, 7 вверх).

9) Робота з картою.

Розгляньте на карті шлях від Києва до Чорного моря річкою Дніпром.

10) Практична робота. Виготовлення виробу з паперової тарілки «Морське дно»

11) Гра «Мандруємо у Карпати»

- Верхівки Карпатських гір більшу частину року вкриті снігом. Взимку і на схилах Карпат лежить сніг. Проте життя у горах триває. Визначте за слідами, які тварини живуть у Карпатах.

(Вчитель показує сліди тварин)

  • Запишіть 2 назви тварин, які ви запам’ятали, поділіть слова на склади.

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу. Технологія «Мозковий штурм»

  • Мандрівка – це цілий процес пізнання самого себе. Подорож допомагає нам бачити не тільки навколишній світ, але й те, як ми ставимось до нього. Але де б ми не були, ми повинні пам’ятати, що Земля – не рабиня наша, а мати. Сонце – не вітчим наш, а рідний батько. Ліси – наші брати, а річки – сестри. А ми на своїй планеті – не тимчасові мешканці, а мудрі господарі.
  1. Гра «Поведінка мандрівника»
  • Чи можна голосно співати?
  • Руйнувати гнізда птахів?
  • Сміття в лісі не лишати, за собою прибирати?
  • Ламати гілки?
  • Кожне гіллячко любити та з пташками дружити?
  • Спостерігати за тваринами, підгодовувати птахів?
  • Прибирати місце відпочинку?
  • Милуватися красою природи?
  1. Вправа «Продовж речення»
  • Чистота природи залежить тільки від мене. Я ніколи….

https://docs.google.com/drawings/d/sfbZBzmBT4GkVg_1P6u5eBw/image?w=562&h=108&rev=1&ac=1&parent=1GM0ITPjK4mhL1OH3MewmoGGdQ4A0zy88rMmO8ylPFjg

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку