«Степ-аеробіка. Розвиваючі вправи за допомогою степ-платформ. Силові вправи з гантелями. Рухливі ігри»

Про матеріал
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ № 36 По темі:«Степ-аеробіка. Розвиваючі вправи за допомогою степ - платформ. Силові вправи з гантелями . Рухливі ігри».
Перегляд файлу

Комунальний  заклад  «Сосницький  навчально – реабілітаційний центр»

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка відкритого уроку з дисципліни

«Фізична культура»

тема:

 

 

 

 

«Степ-аеробіка. Розвиваючі вправи за допомогою степ-платформ. Силові вправи з гантелями.  Рухливі ігри»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Підготував:

14.02.2020 рік                              учитель фіз. культури                                                  

                                          Шевченко О.А

 

 

 

                               КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ  № 36

 

Тема уроку: «Степ-аеробіка.  Розвиваючі вправи за допомогою                        степ - платформ.  Силові вправи з гантелями .   Рухливі ігри».

 

   Задачі уроку:

 

    1.Навчити учнів виконувати  вправи зі  степ - платформами

    2.Розвивати силу за допомогою вправ з навантаженням

    3.Розвивати спритність за допомогою рухливих ігор

 

Мета :навчати учнів виконувати  розвиваючі вправи зі  степ - платформами та силові вправи з навантаженням . Розвивати силу , спритність, кмітливість,витривалість. Зміцнювати м'язи  рук,  ніг , спини та живота шляхом виконання різних силових вправ та у процесі рухливих ігор.

Виховувати старанність,наполегливість.

Корегувати вимову, збагачувати словниковий запас учнів

 

 

Спорт інвентар: степ - платформи, гантелі,фішки ,секундомір

Інвентар: проектор і мультимедійна дошка.

Місце проведення: спортивна зала.

Час проведення: 12.15                                                                                    Клас: 5Б

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект заняття

№ з/п

 

Зміст заняття

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина 15хв.

 

1

Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань.

 

2 хв.

За ростом біля лінії, перевірити наявність студентів та спорт. форми.

 

2

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)  за 10 секунд.

 

30 сек.

За 10 сек., результат помножити на 6 норма (ЧСС 80-90 уд/хв.).

 

 

 

 

 

3

Психологічне налаштування: Підійдіть до мене. Утворюємо коло й візьмемося за руки.

Цим ми створюємо на   сьогоднішньому заняті  коло здоров'я, гармонії, взаємної допомоги. Усміхніться одне одному, поділіться гарним настроєм, налаштуйте себе та товаришів на наступну продуктивну роботу.

 

 

 

 

 

      1 хв.

 

 

 

Фронтальний у спокійному темпі.

Слухати команди викладача, виконуючи вправи.

 

4

Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятках;

- ходьба у напівприсіду.

 

1 хв.

 

У колону по одному. Дистанція два кроки.

 

 

 

   5

Різновиди бігу:

- звичайний біг;

- спиною вперед;

- із високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілки;

- із прискоренням;

- приставними кроками правим (лівим) боком.

 

 

 

3 хв.

 

 

Зберігати дистанцію, бігти у колоні не обганяючи один одного.

 

 

   6

 

 

Вправи для відновлення дихання під час ходьби (підвестися на носки, підняти руки через середину – вдих, руки – вниз через сторони, стати на п’ятки, нахил тулуба – видих.

 

 

30 сек.

 

Поступово уповільнювати рухи для відновлення дихання.

 

 

 

 

 

№ з/п

 

Зміст заняття

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

7

Спеціальні вправи  у русі

- нахил голови вперед і назад;

- повороти голови в сторони;

- колові рухи кистями;

- колові рухи в ліктях;

- колові рухи в плечах;

- ривки руками;

- колові рухи руками;

- різнойменні махи ногами;

- нахил тулуба вперед на кожній крок;

- ходьба випадами з поворотом тулуба у сторону;

- спортивна ходьба з переходом на звичайну. Вправи на відновлення дихання.

 

 

8-10 разів

 

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

1 хв.

 

 

Зберігати дистанцію.

 

Зберігати рівновагу.

Інтервал 2 кроки.

Дивитись перед собою, темп середній.

З великою амплітудою.

Слухати команди викладача.

На кожній крок, кроки короткі.

Дивитись вперед.

 

Поступово уповільнювати рухи.

 

8

Перешикування у чотири шеренги. Вправи на увагу.

30 сек.

Слухати уважно команди викладача.

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальні вправи  на місці

- В.п. (вихідне положення) - розтягування м'язів шийного відділу,

руки за голову:

1-3 - нахил вперед, назад;

2-4-  В.п.

- В.п. - розтягування м'язів шийного відділу,

 рука на голові (права) ліва:

1-3 - нахил вліво, вправо;

2-4 - В.п.

- В.п.о.с. (основна стійка) – розтягування трицепсів та м'язів плеча,

одна рука пряма, друга підтримує її за лікоть:

1-3 - вліво, вправо

 

 

 

6-7 разів

 

 

 

 

 

6-7 разів

 

 

 

 

6-7 разів

 

 

 

 

 

 

 

Держати інтервал 2 кроки.

Спина рівна.

 

 

 

 

Слухати команди викладача. Спина рівна.

Дивитись вперед.

 

 

Слухати викладача.

Ноги не згибати.

Темп середній.

Дихати повільно.

 

 

 

 

 

2.  Основна частина 25 хв.

 

Зміст заняття

 

Дозування

 

 

 

 

 

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

Загально розвиваючі вправи зі степ - платформами

 

    «Ходьба біля степ-платформ»

 

 

 

      «Привітаймось»

 

 

 

 

    

      «Вирости великим»

 

 

 

 

 

 

 

   

 

    «Ми крокуємо залюбки»

 

 

 

 

 

 

 

 

   

       «Присідання»

 

 

 

 

  

 

 

 

 

       «Стрибунці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вправа на дихання «Вирости великий»

 

6 хв.                 

 

 

10c.

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4 раза

 

 

 

 

 

 

 

 

 6 разів

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

Виконувати за допомогою відео ролика

 

Ходьба звичайна

 

В.п. – стоячи позаду степ-платформ, руки на поясі. 1 – поставити праву ногу на степ-платформу, опустити голову вниз; 2 – повернутись у в.п.; 3 – поставити ліву ногу на степ-платформу, опустити голову; 4 – повернутись у в.п.

 

В.п. – ноги разом, руки на поясі. 1,3 – приставний крок на степ-платформу з правої ноги, підняти та опустити плечі; 2,4 – повернутись у в.п. По закінченню вправи залишитись на степ-платформі.

 

В.п. – стоячи на степ-платформі, руки на поясі. 1 – приставний крок уперед на підло-гу; 2 – приставний крок назад на степ-платформу; 3 – приставний крок за степ-платформу; 4 – повернутись у в.п. По закінченню вправи зали-шитись попереду степ-платформи

 

В.п. – стоячи попереду степ-платформи, руки на поясі, ноги вільно. 1 – сісти на степ-платформу, 2 – руки покласти на степ-платформу ноги виставити вперед; 3 – руки покласти на пояс, ноги зігнути в колінах; 4 – повернутись у в.п.

 

В.п. – руки покласти на степ-платформу, присісти, ноги разом. 1,3 – стрибнути, роз-ставити ноги нарізно, голову підняти на глядачів; 2,4 – повернутись у в.п. Повторити 6 разів чередуючи з ходьбою (три стрибка – ходьба і знову три стрибка – ходьба).

 

Силові вправи з навантаженням(вправи з гантелями маса 1 кг)

 

  •  Махові рухи руками вперед і назад.

 

 

  • Поворотні рухи тулуба, ускладнені гантелями, які додають амплітуду.

 

  • Згинання рук у ліктьових суглобах з гантелями, де працює біцепс.

 

 

  • Підйом рівних рук по сторонах.

 

  • Підйом рівних рук знизу вгору, над головою і повернення у вихідне положення.

 

 

  • Присідання з гантелями в руках.

 

  • Розведення рук в сторони в положенні лежачи

 

  • Відведення рівних рук назад за корпус.

 

  • Нахил вперед і вниз з гантелями в руках.

 

  • Повороти тулуба вправо-вліво, коли руки зігнуті в ліктях і тримають гантелі перед грудьми.

 

 

  • Випади ногами вперед і в сторони з обважненням в руках.

 

     Вправи для дихання

 

     Запитання по темі:

    Які вправи виконували?

    Який спортивний інвентар         застосовували?

   Як себе почуваєте?

   Чи сподобались вам вправи?

 

 

7 хв.                 

 

 

 8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

  6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

6-7 разів

 

 

 

6-7 разів

 

 

   

    1 хв.

 

 

     2хв.

Слухати вказівки вчителя.  Дистанція між учнями у радіусі 2м

Під музику

 

Темп повільний

   

Проводити можна одночасно або по черзі

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп середній

 

 

 

 

 

Можна одночасно або по черзі для кожної руки

 

 

 

 

 

на лаві або степ-платформі.

 

Важливо тримати спину рівною, не опускати голову.

 

 

 

 

Вправу можна проводити і з витягнутими вперед руками, в яких знаходиться обважнення

 

Темп повільний

 

 

Повільна ходьба руки підняли вдихнули опустили видихнули

 

Корегувати вимову учнів

 

Рухливі  ігри

 

 

  

 

Під музику

 

- Найшвидший (гра з  пакетом) дути на пакет як  можна швидше пройти дистанцію

- Найспритніший(ходить   навколо  фішок по команді

вихопити фішку) фішок на одну менше ніж учасників

- Пам'ять(учень запам'ятовує

хто як розташований відвертається учні міняються місцями)

 

 

8хв.

 

Слухати вказівки вчителя.

3. Заключна частина 5 хв.

Шикування в колону по одному.

30 сек.

Держати інтервал 2 кроки.

Вправи на відновлення дихання під час ходьби.

3 хв.

В повільному темпі.

 

 

 

Підбиття підсумків заняття.

2 хв.

Виставлення оцінок, усунення помилок.

Домашнє завдання.

30 сек.

Спеціальні вправи (розтяжки) ЗРВ, ЗФП.

Організоване залишення місце заняття.

30 сек.

У колону по одному.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 березня 2020
Переглядів
912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку