Комунальний заклад «Сосницький навчально – реабілітаційний центр»
Методична розробка відкритого уроку з дисципліни
«Фізична культура»
тема:
«Степ-аеробіка. Розвиваючі вправи за допомогою степ-платформ. Силові вправи з гантелями. Рухливі ігри»
Підготував:
14.02.2020 рік учитель фіз. культури
Шевченко О.А
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ № 36
Тема уроку: «Степ-аеробіка. Розвиваючі вправи за допомогою степ - платформ. Силові вправи з гантелями . Рухливі ігри».
Задачі уроку:
1.Навчити учнів виконувати вправи зі степ - платформами
2.Розвивати силу за допомогою вправ з навантаженням
3.Розвивати спритність за допомогою рухливих ігор
Мета :навчати учнів виконувати розвиваючі вправи зі степ - платформами та силові вправи з навантаженням . Розвивати силу , спритність, кмітливість,витривалість. Зміцнювати м'язи рук, ніг , спини та живота шляхом виконання різних силових вправ та у процесі рухливих ігор.
Виховувати старанність,наполегливість.
Корегувати вимову, збагачувати словниковий запас учнів
Спорт інвентар: степ - платформи, гантелі,фішки ,секундомір
Інвентар: проектор і мультимедійна дошка.
Місце проведення: спортивна зала.
Час проведення: 12.15 Клас: 5Б
План-конспект заняття
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина 15хв. |
|||
1 |
Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань. |
2 хв. |
За ростом біля лінії, перевірити наявність студентів та спорт. форми. |
2 |
Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 10 секунд. |
30 сек. |
За 10 сек., результат помножити на 6 норма (ЧСС 80-90 уд/хв.). |
3 |
Психологічне налаштування: Підійдіть до мене. Утворюємо коло й візьмемося за руки. Цим ми створюємо на сьогоднішньому заняті коло здоров'я, гармонії, взаємної допомоги. Усміхніться одне одному, поділіться гарним настроєм, налаштуйте себе та товаришів на наступну продуктивну роботу. |
1 хв. |
Фронтальний у спокійному темпі. Слухати команди викладача, виконуючи вправи. |
4 |
Різновиди ходьби: - на носках; - на п’ятках; - ходьба у напівприсіду. |
1 хв. |
У колону по одному. Дистанція два кроки. |
5 |
Різновиди бігу: - звичайний біг; - спиною вперед; - із високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки; - із прискоренням; - приставними кроками правим (лівим) боком. |
3 хв. |
Зберігати дистанцію, бігти у колоні не обганяючи один одного. |
6
|
Вправи для відновлення дихання під час ходьби (підвестися на носки, підняти руки через середину – вдих, руки – вниз через сторони, стати на п’ятки, нахил тулуба – видих. |
30 сек. |
Поступово уповільнювати рухи для відновлення дихання.
|
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
7 |
Спеціальні вправи у русі - нахил голови вперед і назад; - повороти голови в сторони; - колові рухи кистями; - колові рухи в ліктях; - колові рухи в плечах; - ривки руками; - колові рухи руками; - різнойменні махи ногами; - нахил тулуба вперед на кожній крок; - ходьба випадами з поворотом тулуба у сторону; - спортивна ходьба з переходом на звичайну. Вправи на відновлення дихання. |
8-10 разів
8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів
8-10 разів
1 хв. |
Зберігати дистанцію.
Зберігати рівновагу. Інтервал 2 кроки. Дивитись перед собою, темп середній. З великою амплітудою. Слухати команди викладача. На кожній крок, кроки короткі. Дивитись вперед.
Поступово уповільнювати рухи.
|
8 |
Перешикування у чотири шеренги. Вправи на увагу. |
30 сек. |
Слухати уважно команди викладача. |
9
|
Спеціальні вправи на місці - В.п. (вихідне положення) - розтягування м'язів шийного відділу, руки за голову: 1-3 - нахил вперед, назад; 2-4- В.п. - В.п. - розтягування м'язів шийного відділу, рука на голові (права) ліва: 1-3 - нахил вліво, вправо; 2-4 - В.п. - В.п.о.с. (основна стійка) – розтягування трицепсів та м'язів плеча, одна рука пряма, друга підтримує її за лікоть: 1-3 - вліво, вправо |
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
|
Держати інтервал 2 кроки. Спина рівна.
Слухати команди викладача. Спина рівна. Дивитись вперед.
Слухати викладача. Ноги не згибати. Темп середній. Дихати повільно.
|
2. Основна частина 25 хв. |
||
Зміст заняття |
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Загально розвиваючі вправи зі степ - платформами
«Ходьба біля степ-платформ»
«Привітаймось»
«Вирости великим»
«Ми крокуємо залюбки»
«Присідання»
«Стрибунці»
Вправа на дихання «Вирости великий» |
6 хв.
10c.
6 разів
6 разів
4 раза
6 разів
6 разів
1хв. |
Виконувати за допомогою відео ролика
Ходьба звичайна
В.п. – стоячи позаду степ-платформ, руки на поясі. 1 – поставити праву ногу на степ-платформу, опустити голову вниз; 2 – повернутись у в.п.; 3 – поставити ліву ногу на степ-платформу, опустити голову; 4 – повернутись у в.п.
В.п. – ноги разом, руки на поясі. 1,3 – приставний крок на степ-платформу з правої ноги, підняти та опустити плечі; 2,4 – повернутись у в.п. По закінченню вправи залишитись на степ-платформі.
В.п. – стоячи на степ-платформі, руки на поясі. 1 – приставний крок уперед на підло-гу; 2 – приставний крок назад на степ-платформу; 3 – приставний крок за степ-платформу; 4 – повернутись у в.п. По закінченню вправи зали-шитись попереду степ-платформи
В.п. – стоячи попереду степ-платформи, руки на поясі, ноги вільно. 1 – сісти на степ-платформу, 2 – руки покласти на степ-платформу ноги виставити вперед; 3 – руки покласти на пояс, ноги зігнути в колінах; 4 – повернутись у в.п.
В.п. – руки покласти на степ-платформу, присісти, ноги разом. 1,3 – стрибнути, роз-ставити ноги нарізно, голову підняти на глядачів; 2,4 – повернутись у в.п. Повторити 6 разів чередуючи з ходьбою (три стрибка – ходьба і знову три стрибка – ходьба). |
Силові вправи з навантаженням(вправи з гантелями маса 1 кг)
Вправи для дихання
Запитання по темі: Які вправи виконували? Який спортивний інвентар застосовували? Як себе почуваєте? Чи сподобались вам вправи? |
7 хв.
8-10 разів
8-10 разів
8-10 разів
8-10 разів
8-10 разів
8-10 разів
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
1 хв.
2хв. |
Слухати вказівки вчителя. Дистанція між учнями у радіусі 2м Під музику
Темп повільний
Проводити можна одночасно або по черзі
Темп середній
Можна одночасно або по черзі для кожної руки
на лаві або степ-платформі.
Важливо тримати спину рівною, не опускати голову.
Вправу можна проводити і з витягнутими вперед руками, в яких знаходиться обважнення
Темп повільний
Повільна ходьба руки підняли вдихнули опустили видихнули
Корегувати вимову учнів |
Рухливі ігри
|
|
Під музику |
- Найшвидший (гра з пакетом) дути на пакет як можна швидше пройти дистанцію - Найспритніший(ходить навколо фішок по команді вихопити фішку) фішок на одну менше ніж учасників - Пам'ять(учень запам'ятовує хто як розташований відвертається учні міняються місцями)
|
8хв. |
Слухати вказівки вчителя. |
3. Заключна частина 5 хв. |
||
Шикування в колону по одному. |
30 сек. |
Держати інтервал 2 кроки. |
Вправи на відновлення дихання під час ходьби. |
3 хв. |
В повільному темпі. |
|
|
|
Підбиття підсумків заняття. |
2 хв. |
Виставлення оцінок, усунення помилок. |
Домашнє завдання. |
30 сек. |
Спеціальні вправи (розтяжки) ЗРВ, ЗФП. |
Організоване залишення місце заняття. |
30 сек. |
У колону по одному. |