Дана презентація допоможе учням наглядно познайомитись з степенем числа, та одразу закріпити свої здобуті знання з даної теми. вчитель може використати дану розробку під час вивчення нового матеріалу, так і для його закріплення .
51 =5 92=81 x9 n8 25 76 113 d9 m5 (x – 2)4 показник основа показник показник показник показник показник основа основа основа основа основа Степінь числа. Квадрат і куб числа.
Номер слайду 6
51 =5 92=81 x9 n8 Що таке куб числа? Добток n і n називают квадратом числа і позначають n2 (читають: «ен квадраті»). Наведіть приклади. Добуток n · n · n називают кубом числа і позначають n3 (читають: «ен у кубі»). Наведіть приклади. Чому дорівнює перша степінь числа? n1= n
Номер слайду 7
51 =5 92=81 x9 n8 Користуючись таблицями квадратів і кубів, знайди значення: 162; 73; 132; 93; 182. Запишіть добток у вигляді степеня: 82 = 64 35 = 243 54 = 625 Що показує основа степеня? Що показує показник степеня? Знайди значення степенів.
Номер слайду 8
51 =5 92=81 x9 n8 Работа за підрчником № 360 (самостійно, самоперевірка) 89 1256 (a+b)3 X5y5
Номер слайду 9
Завдання на закріплення знань У наступних завданнях вибери правельну відповідь:
Номер слайду 10
Запиши у вигляді степеня 6 · 6 · 6 · 6 · 6 · 6 · 6 67 76 1
Номер слайду 11
Назви основу степеня 512 512 5 12 2
Номер слайду 12
Обчисли 34 12 81 64 3
Номер слайду 13
Запиши у вигляді степеня (5-c)(5-c)(5-c)(5-c) (5-c)4 (4-c)5 4
Номер слайду 14
Знайди куб числа 15 125 225 5
Номер слайду 15
Обчисли 2·32 12 36 18 2
Номер слайду 16
Порівняй числа 23 и 32 23 = 32 23 ˃ 32 23 ˂ 32 6
Номер слайду 17
Угадайте корінь рівняння 2х=2 1 2 0
Номер слайду 18
Номер слайду 19
51 =5 92=81 x9 n8 На уроці Я дізнався… Я навчився… Мені сподобалось… У мене викликало утрднення… Мій настрій…