Стиль спілкування вчителя і учня

Про матеріал
Спілкуючись один з одним, ми навіть не замислюємося над тим, скільки факторів та нюансів впливає на процес спілкування. Що ж відбувається? Ми зустрічаємо людину, сприймаємо її, спілкуємось та взаємодіємо з нею за допомогою мови, жестів, пози тіла (вербально, невербально.). Все це відбувається через: обмін інформацією та організацію взаємодії між людьми, сприйняття партнерами один одного при спілкуванні та встановленні на цій основі порозуміння між ними. Конфлікт також один з видів спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стиль спілкування вчителя й учня як вирішальна умова формування інтересу здобувачів освіти

Номер слайду 2

Спілкування – взаємодія двох або більше людей, складовими якої є обмін інформацією пізнавального або афективно-оцінювального характеру; задоволення потреби людинив контактах з іншими людьми.

Номер слайду 3

Конфлікт – зіткнення протилежних інтересів, цілей, потреб, думок, різних позицій. Це процес загострення боротьби учасників конфлікту під час розв’язання значимої для всіх проблеми.

Номер слайду 4

5 стилів вирішення конфліктів: Конкуренція. Ухилення Пристосування. Співробітництво. Компроміс

Номер слайду 5

Основні причини конфліктів у системі «вчитель – підліток»:з погляду вчителя: порушення дисципліни на уроці; погане виконання завдань; нездорові стосунки між учнями; з погляду учнів:- образи з боку вчителя; - брутальність, нестриманість, наказовий тон; - необ’єктивне оцінювання знань; - небажання бачити в учневі партнера в спільній діяльності.

Номер слайду 6

Моделі спілкування педагога Монблан — педагог над класом. Китайська стіна — педагог визначає дистанцію між собою й учнями. Локатор -— взаємини з дітьми вибіркові. Робот — діє на основі програми. Я сам — учитель головний ініціатор педагогічного процесу. Гамлет — має постійні сумніви. Товариш — переважають дружні стосунки. Чую тільки себе — педагог не відчуває партнера.

Номер слайду 7

Професійне вигорання» педагога – це синдром фізичного та емоційного виснаження, який включає як розвиток негативної самооцінки й негативного ставлення до роботи, так і втрату розуміння по відношенню до учнів. Емоційне вигорання — це синдром, що розвивається на основі неперервного впливу па людину стресових ситуацій і призводить до інтелектуальної, душевної і фізичної перевтоми та виснаження.

Номер слайду 8

Стадії вигорання. Емоційне виснаження. Деперсоналізація (цинізм)Редукція професійних досягнень

Номер слайду 9

Прийоми відновлення:розслаблення - знаходити час для себе та своїх вподобаньпам‘ятати про «хочу» - баланс «хочу», «треба» і «мушу»пробувати отримувати задоволення від роботи - треба шукати позитив у будь-якій ситуації

Номер слайду 10

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
18 січня 2021
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку