Стильові риси культурно-історичних епох. Творчість Михайля Семенка, М.Рильського. "Київські неокласики"

Про матеріал
Тест стане в нагоді вчителям-філологам, які працюють в 11 класі. Роботу можна використати під час контрольної роботи або поточного оцінювання здобувачів освіти. Дане тестування складається із завдань різного типу: встановлення відповідності, завдання із уведенням правильної відповіді, завдання з кількома правильними відповідями.
Перегляд файлу

Прізвище ім'я:                                                                                                           Клас:                                   Дата:

Стильові риси культурно-історичних епох. Творчість Михайля Семенка


? Запитання №1 (з однією правильною відповіддю)

Дайте визначення поняттю "Розстріляне відродження":

image          А) Група українських письменників-            imageмодерністів, які відмежовувались від пролетарської культури і були прихильниками класичного мистецтва минулих епох

image

image          В) Неформальне об'єднання вільних митців, київських письменників, перкладачів та літературознавців, яких зближувало ставлення до мистецтва як самодостатньої цінності та любов до слова.

? Запитання №2 (з полем для вводу відповіді) Скільки періодів української літератури ви знаєте?

image

Відповідь:

Б) Науково-просвітницьке, духовнокультурне та літературно-мистецьке покоління 20-30 років ХХ століття, яке дало високохудожні твори й здобутки у галузі літератури, кіно, театру, музики, науки та яке було знищене здебільшого під час великого терору.


№3 (на встановлення відповідності)

Встановіть відповідність між періодом літератури та його стилем:

Період

1)      новітня література

2)      нова література

3)      давня література

Стиль

А) модернізм, авангардизм, "розстріляне відродження", "шістдесятництво", постмодернізм

Б) класицизм, неокласицизм, неоромантизм, футуризм, просвітницницький реалізм

В) монументалізм, орнаменталізм, бароко

Г)    класицизм, сентименталізм, романтизм, реалізм

Вкажіть відповідність:

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

? Запитання №4 (на встановлення відповідності)

Встановіть відповідність між літературним угрупованням та його представниками:

Літугруповання

1)      ВУСПП

2)      Аспанфут

3)      ВАПЛІТЕ

4)      "Ланка-Марс"

Представники

А) М.Семенко, М.Терещенко, М.Ірчан

Б) М.Яловий, М.Хвильовий, М.Куліш

В) В.Сосюра, Н.Забіла, І.Ле

Г) Б. Антоненко-Давидович, Є.Плужник,

В.Підмогильний

Вкажіть відповідність:

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

? Запитання №5 (з однією правильною відповіддю)

Категоричне заперечення традицій;

Виразне афішування своєї епатажності;

Використання парадоксальних форм;

Маніфест як головний засіб донесення ідей до широких мас. Усі ці ознаки притаманні:

imageimageА) модернізмуБ) авангардизму

В) просвітницькому реалізмуГ) постмодернізму

? Запитання №6 (з однією правильною відповіддю)

У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»

imageimageА) Є. ПлужникаБ) П. Тичини

В) М.РильськогоГ) М.Семенка

№7 (з однією правильною відповіддю)

Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:

imageimageА) М. ЗеровБ) М.Рильський.

В) П.ТичинаГ) М.Семенко

? Запитання №8 (з однією правильною відповіддю) До "київських неокласиків" належали:

imageimageА) Освальд Бургардт, М.Зеров, П.Тичина,Б) П.Филипович, Ю.Клен, М.Зеров, П.Тичина,

М.Драй-Хмара, П.ФилиповичМ.Драй-Хмара

В) П.Филипович, Ю.Клен, М.Зеров,Г) П.Филипович, Ю.Клен, М.Зеров, П.Тичина,

                       М.Рильський, М.Драй-Хмара                                                                    М.Драй-Хмара, освальд Бургардт

? Запитання №9 (на встановлення відповідності)

Встановіть відповідність між назвою вірша та його рядками

Назва вірша

1)      "Бажання"

2)      "У теплі дні збирання винограду"

3)      "Місто"

4)      "Солодкий світ..."

Рядки з поезії

А) Узори надвесняних тонких віт, Твій погляд, ніби пролісок несмілий, Немов трава, що зеленить граніт, Неначе спогад нерозумно-милий...

Б) І він спитав: — Яку б найти принаду, Щоб привернуть тебе до рук моїх? Вона ж йому: — Світи щодня лампаду Кіпріді добрій...

В) Чому не можна перевернути світ?

Щоб поставити все догори ногами?

Це було б краще. По-своєму перетворити. А то тільки ходиш, розводячи руками.

Г)     чаду благать кохать кахикать життєдать життєрух життєбензин авто трам.

Вкажіть відповідність:

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

? Запитання №10 (з кількома правильними відповідями) До "п'ятірного грона" літературознавці зараховують:

imageimageА) Миколу ЗероваБ) Юрія Клена

В) Михайля СеменкаГ) Павла Филиповича

Ґ) Павла ТичинуД) Віктора Домонтовича

Е) Максима РильськогоЄ) Михайла Драй-Хмару

№11 (з кількома правильними відповідями)

Визначте ознаки, характерні для неокласиків

imageimageА) були прихильниками класичногоБ) переосмислювали античні теми, сюжети й мистецтва минулих епохобрази

В) відмежовувалися від "пролетарськоїГ) улюблений жанр - сонет культури"

Ґ) одна із течій літературного авангардизму

? Запитання №12 (з однією правильною відповіддю)

Яка провідна тенденція творчості українських футуристів?

imageimageА) філософічністьБ) урбанізм

В) ліризмГ) наслідування фольклорних зразків


? Запитання №13 (з однією правильною відповіддю) Визначте художні особливості футуризму:

imageimageА) експериментування з мовою, віршуванням, римою; деструкція форми; урбаністичні мотиви й теми

В) символічне зображення життєвих реалій

Б) сентиментальна тональність творів, використання фольклорної образності, народної пісні, етнографічного матеріалу

Г) реалістичне змалювання характерів у типових обставинах

pdf
Додано
28 вересня
Переглядів
710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку