Завдання до контрольної роботи О Вишня, У. Самчук, І. Багряний

Про матеріал
Завдання до контрольної роботи за творчістю О Вишні, У. Самчука, І. Багряного розроблені для узагальнення з творчості письменників.
Перегляд файлу

1 варіант

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

 

1. Яка з проблем є визначальною в романі У.Самчука «Марія» 

а) неможливість неординарної особистості бути щасливою

б)  геноцид радянської влади проти українського народу

в) формування національної самосвідомості народу

г) поєднання красивого й корисного в праці людини

 

2. Події у творі «Тигролови» розгортаються у такій послідовності: 

а) знайомство Григорія з родиною Сірків — змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська

 

б) змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі

 

в) зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — знайомство Григорія з родиною Сірків — змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська

 

г) змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська — знайомство Григорія з родиною Сірків

 

3. Що не є характерним для творчого стилю Остапа Вишні?

а) використання яскравих пейзажів.

б) поєднання різних лексичних шарів і стилів у межах одного твору

в) застосування прийому з кінематографа «напливу»

г) колоритні діалоги як засіб характеристики персонажів

 

4. У "Моїй автобіографії" Остап Вишня порушив усі названі проблеми, ОКРІМ 

а) відповідальності за свою працю

б) пошани до старших

в) поваги до вчителів

г) екології довколишнього світу

д) збереження рідної мови

 

Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

5.  Питання перефразувати у відповідь. Чому М.Рильський назвав Остапа Вишню «поетом полювання»?

 

6. Питання перефразувати у відповідь. У чому виявляється символічність образу Марії з однойменного твору У.Самчука?

 

Високий рівень


7. Напишіть есе за однією з тем: ( 4 бали.)

А.  Ліризм «Мисливських усмішок» Остапа Вишні.


Б. Охарактеризуйте образ Григорія Многогрішного, героя роману І.Багряного «Тигролови», з точки зору його кодексу честі і життєвої філософії: «краще вмерти біжачи, ніж жити гниючи».

 

 

2 варіант

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

 

1. У романі І.Багряного «Тигролови» є всі події, ОКРІМ

а) поїздки Григорія в Хабаровськ         

б) життя родини Сірків у тайзі

в) зустрічі Григорія Многогрішного в тайзі зі своїми батьками

г) переслідування Григорія Многогрішного майором Медвяним

д) лікування Наталкою та її матір’ю хворого Григорія.

 

2. Яку збірку творів Остапа Вишні вважають «лебединою піснею»?

а) «Вишневі усмішки кримські»

б) «Мисливські усмішки»

в) «Вишневі усмішки театральні»

 г) «Вишневі усмішки сільські»

 

3. Кому присвятив  Улас Самчук  твір «Марія ?

а) Матеріям, що загинули  в радянські часи

б)Дівчатам , які чекали своїх коханих з армії

в) Матерям , що загинули голодною смертю 

г) Своїй матері

 

 

 

 

4. Події у творі «Тигролови» розгортаються у такій послідовності: 

а) знайомство Григорія з родиною Сірків — змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська

 

б) поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська — знайомство Григорія з родиною Сірків

 

в) зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі — знайомство Григорія з родиною Сірків — змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська

 

г) змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів — утеча Григорія Многогрішного з поїзда — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська — зустріч Многогрішного й Медвина в тайзізмалювання

 

Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

5.  Питання перефразувати у відповідь. Чому М.Рильський назвав Остапа Вишню «поетом полювання»?

6. Питання перефразувати у відповідь. У чому виявляється символічність образу Марії з однойменного твору У.Самчука?

Високий рівень


7. Напишіть есе  за однією з тем: ( 4 бали.)

А.  Ліризм «Мисливських усмішок» Остапа Вишні.


Б. Охарактеризуйте образ Григорія Многогрішного, героя роману І.Багряного «Тигролови», з точки зору його кодексу честі і життєвої філософії: «краще вмерти біжачи, ніж жити гниючи».

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
11 жовтня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку